Gå til innhold

Lyst på flere PSN-venner?


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Official Sony PS3 Wireless Bluetooth Headset - £17.99 hos Play.com, altså under tollgrensa på 200 kr.

 

Eit veldig bra headset. God lyd, HUD på PS3 som viser mic mute/batteri/volum. Headsettet kan sjølvsagt også koplast til mobiltelefonar/PC.

 

Har akkurat fått meg BF: Bad Company og KZ2 er i bestilling, så legg gjerne meg til. PSN: Einride.

 

Edit: Andre som speler Bad Company, KZ2 og forøvrig andre spel eg har, må sjølvsagt gjerne legge meg til. Eg har lagt til nokon i tråden her som har lista dei spela, men neppe alle :)

Endret av Crimson Idol
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tar med bare spillene jeg spiller online.. Liker ålreite folk som er med på litt teamplay i FPS og bare moro i andre spill. Vært på XBL en stund, men tar en pause derfra til høsten begynner å komme. Da blir det multitasking!

 

PSN ID: nerdekalas

Alder: 20

PS3 spill: Killzone 2, LBP, Skate 2, COD 4

 

For all del, bare legg meg til og inviter meg når jeg er online! Kommer til å legge til flere på lista her også :)

Lenke til kommentar

Heisan! Ønsker gjerne fler PSN-venner!

(Håper spesielt på Street Fighter 4 folk altså! :whistle: )

 

PSN: Whizpy

Alder: 20

 

Har en del spill liggende på hylla, men nå om dagen går det mest i inFamous, Street Fighter 4, Socom Confrontation og Killzone 2. Kan også nevne at jeg liker Worms, Gran Turismo: Prologue, Burnout Paradise, LittleBigPlanet og Call of Duty 4!

 

Bare å legge meg til! B)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...