Gå til innhold

Lyst på flere PSN-venner?

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSN ID: Shadowfaks

ALDER: 17

PS3 Spill: De med multiplayer: LITTLEBIGPLANET, GUITAR HERO WORLD TOUR, MOTORSTORM, UNREAL TOURNAMENT 3, METAL GEAR SOLID IV, LORD OF THE RINGS CONQUEST, RAINBOW SIX: VEGAS, GHOST RECON AW 2, SMACKDOWN VS RAW 2008, BATTLEFIELD BAD COMPANY, EYE OF JUDGEMENT.

Lenke til kommentar

PSN ID: HCGamer97 - Reffererer til HardC0re Gamer 1997.

Alder: 11 (Er god for det ;D)

PS3 ONLINE Spill: GTA IV, NFS ProStreet, Guitar Hero World Tour, Gran Turismo 5 Prologue, Saint's Row 2 og FIFA 09(Nytt!)

Mic: Nei

Oppdatert 6. mai 2009 :)

Endret av HCG
Lenke til kommentar

PSN ID: Vrenne

Alder: 13 ( nei, ikke en skrikerunge, er veldig moden)

Ps3 online spill: Battlefield: Bad Company, Call of duty: WaW, R6:V2, MC:LA , LittleBigPlanet, ( Husker ikke fler)

Kanskje greit å skrive "ps3 online spill" så man ikke ramser opp alle sp spillene. ;)

Lenke til kommentar

PSN ID: Felles00

Alder: 14 (Nei, ikke en skrikerunge, er veldig moden...)

PS3 spill: LittleBIGPlanet, Call of Duty: World at War, Call of Duty 4: Modern Warfare, Uncharted: Drakes Fortune, James Bond: Quantum of Solace, Burnout Paradise, Fifa 09, Fifa 08, NHL 08, Warhawk, Motorstorm, Resistance: Fall of Man, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Battlefield: Bad Company, Grand Teft Auto IV.

Mic: Ja, men brukes mest med venner.

Tror jeg har glemt et par spill nå, det kommer i morgen :)

Og jeg lånte kommentaren din Paisley, håper det var greit ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke mye vits å liste opp spill som ikke har noen online del, guter og jinter :D

Hvorfor ikke? Om jeg forteller verden at jeg eier Uncharted, så kanskje verden spør meg om hjelp angående Uncharted om verden sitter fast? :rolleyes:

Lenke til kommentar

PSN ID: cas07

Alder: 17 (snart 18)

PS3-spill: Skate 2, Skate, FIFA 09, Burnout: Paradise, MotorStorm, Unreal Tournament 3, PES 2008, Shaun White Snowboarding, Mirror's Edge, GTA IV, BioShock, Assasin's Creed, Uncharted: Drake's Fortune, Virtua Fighter 5, Virtua Tennis 4 (tok med non-online også).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...