viuldriftking Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå gleder jeg meg het sykt Er straks ferdig med innstaleringen. Håper kontrollen over personen er like god som cod=) Da er den ferdig innstalert START Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Da er den ferdig innstalert START Den der brenner eg med alltid på når det gjelder PS3. "Yes,nedlastingen er ferdig..da er det bare til å gi gass" Men så må man installere :rolleyes: Endret 5. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Demoen var i hvertfall ikke for lang... Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Instalerer det nå. Gleder meg ^_^ Endret 5. februar 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sitter igjen med et positivt førsteinntrykk, visste vel egentlig hva jeg kunne forvente da jeg beta-testet multiplayer over en lengre periode. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har spilt gjennom demoen to ganger nå. Dvs. ca 20 minutter med spilling. Vet ikke helt hva jeg synes enda, men det ser utvilsomt pent ut. Vil kalle meg rimelig dreven på fps-spill på konsoll, men føler jeg slet unormalt mye med siktinga i spillet. Tror dette skyldes en generelt lav fps, men merket ikke noe til det ellers. Det hakket i hvertfall ikke! Lenke til kommentar
linhlol Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 forventet meg en kort demo, men boy 10min ;/ uansett, gleder meg til spillet kommer! Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) woho, installert. Kan ikke se noe til multiplayer i menyen, bare "felttog" singleplayer Er demoen "norsk"? man velger meny- og undertekstspråk helt i starten. demoinntrykk: veldig imponerende grafisk sett fiendene var stort sett flinke til å flytte på seg, AI-messig. Jeg hadde litt problemer med å sikte, skulle helst hatt mus og tastatur Endret 5. februar 2009 av MrBacardi Lenke til kommentar
Toten_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Var en veldig kort demo, men POKKER å farlig.. GLEDER meg som en unge til julaften til releasen av dette beistet! Skulle ØNSKE de hadde en liiiten smakebit av MP delen da.. pokker ta at jeg skal til Italia 2 dager etter release xD Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg syns også siktinga var vanskelig. Også det å snu seg rundt fort, mens man løper har jeg opplevd bedre. Men ellers har jeg ikke så mye å klage på =) Granat explosjonene var helt sykt. Tok 5 stk med en tror jeg =) Jeg angrer ikke på at jeg har forhonds bestilt =) Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det bare jeg som føler at kontrollen ikke holder følge med spillet? opplevde akkurat det samme på resistens 2. Føles når jeg tar spaken til side reagerer ikke spillet like fort som på cod 4, men henger etter med noen hundredeler som er veldig merkbare! Noen andre en bare meg her? Takk for svar:) Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kort og intenst, vurderer kjøp for første gang. Har ikke helt sansen for fps lenger, men dette var gøy. Kjæresten min blir ikke glad om jeg kjøper det, hu_hater_sånne spill "Det var et teit spill", med hennes ord Endret 5. februar 2009 av Magnus. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er det bare jeg som føler at kontrollen ikke holder følge med spillet? opplevde akkurat det samme på resistens 2. Føles når jeg tar spaken til side reagerer ikke spillet like fort som på cod 4, men henger etter med noen hundredeler som er veldig merkbare! Noen andre en bare meg her? Takk for svar:) Er flere andre som har skrevet det samme rett ovenfor deg. Inkludert meg selv. Resistance 2 synes jeg ikke hadde dette problemet. I hvertfall ikke i like stor grad. Har uansett opplevd langt værre før. Var ikke så ille her, så tviler på at man tenker over det etter litt spilling. Noe jeg leste i en eller annen anmeldelse av spillet også. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillet var pent og vakkert det. Men jeg var jo elendig Sitter igjen med et nokså delt inntryk. Jeg syns siktinga var grusom, jeg måtte sikte opp til flere ganger når jeg skulle ta en fiende. Sensen, hva skjedde med sensen? Jeg tok sensen på maks og fremdeles var det ikke raskt nok. Må nok øve inn denne kontrollen ja.. Lenke til kommentar
Toten_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 merka ingenting til vond styring, men jeg skal si at startings weppet definitivt er det beste i demoen, det weppet Helghastan har er jo bærre møkk i forhold til den glatte rifla! Siktinga var deilig! ikke fullt så vanskelig som Farcry2, men er ikke sikker på om en kan fjerne crosshairsa, siden det er gøyere uten! definitivt kjøp! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillet var stilig - det lille vi fikk prøvd. Var intenst og nydelig. Blir kjøp dette ja. Men kontrollen satt ikke helt - og siktingen var helt for j**lig. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 sitter definitivt igjen med et godt intrykk Blir spennende å prøve mer! Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fantastisk! Kjipt demoen var litt kort da.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kort og intenst, vurderer kjøp for første gang. Har ikke helt sansen for fps lenger, men dette var gøy. Kjæresten min blir ikke glad om jeg kjøper det, hu_hater_sånne spill "Det var et teit spill", med hennes ord Hun er teit Gleder meg til demoen kommer ned.... vente vente AAARG!!!! (føler meg som Toman85 nå snart) Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Spillet var stilig - det lille vi fikk prøvd. Var intenst og nydelig. Blir kjøp dette ja. Men kontrollen satt ikke helt - og siktingen var helt for j**lig. Helt enig med sikitnga. Veldig skuffet over det, men blir helt sikkert et kjøp for det=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå