linhlol Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 eh, det har kommet ut, sjekk UK-psn X) Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Den er ute på UK PSN nå.. Men ikke på EU PSN, ennå. Lenke til kommentar
linhlol Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) doublepost Endret 5. februar 2009 av linhlol Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 1207MB, laster ned nå fra min vanlige account, tror ikke det er en UK-account. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) DEN ER PÅ UK STORE NÅ! (ikke den norske...) Finner den ikke der Edit: MEN FANT DEN PÅ DEN NORSKE! :D :D Endret 5. februar 2009 av Stian-xD Lenke til kommentar
WilhelmWilde Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) All Games -> Shooter > Killzone 2 Best å skynde dere før den havner på «Latest», og nedlastningsfarten blir redusert til så godt som ingenting. (På den norske også altså. Jeg laster ned nå.) Endret 5. februar 2009 av Leksandar Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 36% no! Dette blir digg! Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 22%.. Er virkelig spent på hvordan dette er. Fikk ikke testet Betaen, så mye står og faller på intrykket av denne demoen. Lenke til kommentar
trojamoss3 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Laster ned her også, venter i spenning her nå. Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Off, må bli ferdig med et prosjekt før jeg kan spille :s Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 33% her. merker at det går litt treigere enn vanlig ja Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikke lag denne til en tråd hvor det kommer fler sider hvor folk sier hvor mange % de er ferdig med, alle andre driter i hvor langt du har kommet, og blir bare forbanna siden dere er lenger enn dem selv! Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 3% her! Er rett før jeg ødelegger PS3-en min nå. Vifta klikker noe voldsomt konstant... Håper bare maskina lever til etter jeg er ferdig med Killzone 2. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 woho, installert. Kan ikke se noe til multiplayer i menyen, bare "felttog" singleplayer Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 woho, installert. Kan ikke se noe til multiplayer i menyen, bare "felttog" singleplayer Er demoen "norsk"? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Da laster også jeg ned. Dritt at det går uvanlig treigt og jeg har ikke fått koblet til fiber enda, så går drit treigt! :rolleyes: Uansett, denne demoen ser jeg virkelig frem til, og jeg håper dere poster deres inntrykk av demoen etterhvert som dere har fått prøvd! woho, installert. Kan ikke se noe til multiplayer i menyen, bare "felttog" singleplayer Er demoen "norsk"? Spillet hadde iallefall norsk språk og tekst mener jeg, så det er ikke rart om demoen har det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da laster også jeg ned. Dritt at det går uvanlig treigt og jeg har ikke fått koblet til fiber enda, så går drit treigt! :rolleyes: Uansett, denne demoen ser jeg virkelig frem til, og jeg håper dere poster deres inntrykk av demoen etterhvert som dere har fått prøvd! woho, installert. Kan ikke se noe til multiplayer i menyen, bare "felttog" singleplayer Er demoen "norsk"? Spillet hadde iallefall norsk språk og tekst mener jeg, så det er ikke rart om demoen har det. Har du hatt beta'en? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Demoen var ihvertfall utrolig kort, tok 10 min å spille igjennom. Ikke nok til å danne noe skikkelig inntrykk akkurat. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ufattelig kort demo ja. Likte cover-systemet, men kontrollene var noe uvante (vanesak). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå