qweac_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://www.joystiq.com/2009/02/02/killzone...-on-february-5/ Lenke til kommentar
calle10 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da er det bare å få avsluttet på jobb asap:) Det spillet der har jeg tro på. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde faktisk glemt at det kom ein demo i dag, mye fokus på munntlig Kjemi prøve i dag ser dere Den gjikk bedre enn forventet , i tillegg slo det meg at dmeoen kom i dag. Så dette blir saker Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg gleder meg som bare F### til den demoen. :rolleyes: Godt å se at folk ikke svikter Gamer.no Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg gleder meg som bare F### til den demoen. :rolleyes: Godt å se at folk ikke svikter Gamer.no Din første post? Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hadde vert gøyalt vist demoen også hadde multiplayer..........ønsketenking Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da er jeg og registrert ny bruker til dette forumet!! Dere får poste med inntrykkene deres fra demoen, jeg er på fotballtrening!! Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hadde vert gøyalt vist demoen også hadde multiplayer..........ønsketenking Det har blitt bekreftet at den ikke har det, men det hadde selvsagt vært gøy! skrtel: Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hadde vert gøyalt vist demoen også hadde multiplayer..........ønsketenking Det har blitt bekreftet at den ikke har det, men det hadde selvsagt vært gøy! skrtel: Velkommen til forumet. Takk for det, qweac! Tviler på at jeg rekker og prøve demoen selv i dag. Har fem innleveringer som alle kommer på 3-6 sider før høstferien. På tide og begynne nå..! Huff, så vanvittig lyst jeg har til å prøve spillet nå. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er demoen ute naa? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nei, demoen kommer senest 18:00 i dag Confirmed by SCEE 5:00 pm er ca 18:00 norsk tid men kan jo komme før men ikke senere en 18:00 sier de visst.. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Er ikke litt typisk at serverne blir overbelastet så bare noen får lastet ned demoen da? og skrtel, hvis du har 5 innleveringer på 3-6 sider innen høstferien har du da jævla god tid Endret 5. februar 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Er ikke litt typisk at serverne blir overbelastet så bare noen får lastet ned demoen da? Nei det er da ikke typisk... Jeg forventer at servene går ned ca 2-15 min etter demoen blir lagt ut Endret 5. februar 2009 av Fenix Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 bra du er optimistisk da:) ny video review, vet ikke om det er spoilers... http://www.videogamer.com/videos/killzone_...eo_review.html# Går rykter om at det er en overaskelse i demoen, at det MP i demoen også!!! men dette er rykter... http://translate.google.nl/translate?prev=...te0=&swap=1 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det vil vel tiden vise.. Hadde vært mye moro med MP så hadde demoen vart lengre Vil forresten sette en dobbel understrek under rykter Men det at vi i det hele tatt får en demo er jo digg da Ingen pre-order eller noe Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dersom det dukker opp MP i demoen, så er jeg klar for kamp i kveld =) Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er jeg også, men tviler. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå er den like rundt hjørnet håper jeg. det har kommet masse annet på storen men ikke killzone demoen Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Merket også at det har kommet nye ting. Men blandt de 16 nye tingene så er ikke Killzone der. Skal ikke alt komme i samme oppdatering?? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) DEN ER PÅ UK STORE NÅ! (ikke den norske...) Endret 5. februar 2009 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå