nub_nutz Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Syns lydbildet i BF1943 bidrar sterkt på innlevelsen, ihvertfall i mitt tilfelle. Lyden i KZ er hardtslående og god, men syns likevel BF drar det lengste strået her. At det er med ødeleggelser i BF drar jo heller ikkje ned opplevesen av å vere midt i en slagmark Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Also going live tomorrow is a Bundle of map packs Steel & Titanium, Flash & Thunder and Napalm & Cordite combined. And we are calling it the ‘Map Pack Bundle’, original I know, but it does what it says on the lid. Frå http://blog.eu.playstation.com/2009/07/22/...nd-new-trailer/ Då gjenstår det berre å sjå kva pris dei set på den bundlen. Blir den under hundrelappen slår eg kanskje til. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Edit: You can pick up the bundle as a ‘three for the price of two’ deal at $11.99 USD. Om SCEE då følger den logikken vil prisen bli... 90 kr? Då blir det kanskje eit kjøp Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kanskje er et latterlig ord i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Care to elaborate? Edit: Og prisen på pakken er 99,-. Sjekka PS Store no nettopp Endret 23. juli 2009 av Einride Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Kjøpte selvfølgelig mappacken til Killzone 2, må støtte dem for dette herlige spillet!! Endret 24. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Dette blir vel siste map pack på en stund, skal vi tro kilden under : Kilde Men GG skal ha for å gi spillere ekstra stuff, om for en noe diskutabel pris fra Sony sin side Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ein god grunn til å spele KZ2 i helga: This weekend from Friday at 17:30 GMT till Monday morning at 09:00, any games created will give extra XP points to let you guys rank up quicker and unlock those Badges and climb up the Leaderboard.[...] A Win will earn you a 2.5 multiplier and a Loss will still grant you the normal multiplier for a Win: 1.5. This applies only to individual points, not Clan Valor and will be available in all regions during this time. http://blog.eu.playstation.com/2009/07/24/...points-weekend/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Kanskje jeg endelig skal trø til å gå for høy rank da. har hele helga til å spille. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Spilte en del forrige helg og det var ganske digg og spille igjen. Nå satt kontrollen i hendene mine og jeg fikk mange killz Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Desverre ser det ut til at det tapande laget ikkje får 1.5 multiplier av ein eller annan grunn. Då er det veldig kjipt å vere på det tapande laget når vinnarlaget får 2.5x multiplier >_< Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Bare å ha meg på laget er win uansett Jeg får alltid godt over 2.20 kd ratio hver runde med kills!!! Som regel 39 killz og 16 deaths osv!! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hjelper lite når størsteparten av laget springer rundt som idiotar Spelte ein del BC 200kills/30 min på Radec Academy no, kvar einaste gong eg var ISA vann me, som Helghast var det tap kvar gong. Seier seg sjølv at det er kjipt å ende med ~40 poeng i staden for 100+ pga 2.5x multiplier. Dette var då på ein 32 player zergfest Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hmm, bare så synd at jeg ikke får spilt noe særlig KZ2 for tiden. Syns det er det beste online-spillet til PS3, på lik linje med '43 da. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Her har det ikke skjedd noe på en stund I forbindelsemed at spilelt har vært ute i litt over1 år, tenkte jeg at jeg skulle prøve å gå etter Valor-troféene (mm.). Men tror ikke jeg gidder å sitte lenge nok hver dag til å greie det uten litt boosting, så lurte på om noen her hadde lyst til å booste litt til uka? Gjerne medals også, men først og fremst farme kills Add meg hvis interessert (PSN i sig) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hah, dette var litt creepy, Du bumpet tråden akkurat etter jeg hadde tatt en spilløkt med Killzone 2, som jeg har latt støve en stund. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Så en kommentar på et forum at viss man platina i Killzone 2 er man god of gaming and fps spill, hmm jeg har jo Platinum der så Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det som er så bra med deg, du er så ydmyk Neida, platinum i KZ2 er temmelig bra gjort - hadde ikke orka det selv tror jeg :S Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Her har det ikke skjedd noe på en stund I forbindelsemed at spilelt har vært ute i litt over1 år, tenkte jeg at jeg skulle prøve å gå etter Valor-troféene (mm.). Men tror ikke jeg gidder å sitte lenge nok hver dag til å greie det uten litt boosting, så lurte på om noen her hadde lyst til å booste litt til uka? Gjerne medals også, men først og fremst farme kills Add meg hvis interessert (PSN i sig) Greide det Av 70000 spillere ble jeg rank 500. Mangler bare Radec (uten å dø + elite) og 5 medals (17 ribbons) online på platinum nå. Lenke til kommentar
Zick Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har stort sett aldri prøvd å spille noe særlig online før. Har så vidt begynt å teste killzone 2 online nå, noe som absolutt har gitt mersmak. Har noe spørsmål om dette med klaner. Om man lager en klan som f eks ikke har mer enn fem medlemmer, hvordan blir det da nå man går i kamp med denne klanen? Må man finne andre klaner på samme størrelse eller blir klanen bare en del av et lag? Vil to små klaner kunne spille på samme lag? Noe annet jeg lurer på er dette med tropper. Får stadig tilbud om å være med i en tropp under spill, men ser ikke helt poenget. Vil det bare si at du skal prøve å følge etter de som er i samme tropp som deg for å holde sammen? Og skal man da prøve å løpe tilbake til troppen sin når man respawner etter å ha blitt drept? Som sagt helt nye på online, så en del noob spørsmål her vil jeg tru... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå