mhm._InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg klarte han endelig =) mhm.: Du må bare være tålmodig og holde deg i dekning, og poppe hoder. Litt flaks må du også ha. Og bare "gled" deg til det som skjer etterpå du har tatt alle de som strømmer inn overalt. Og btw, flere som ble litt skuffet over slutten? Har stått på toppen og gått bananas med granatkasteren jeg Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Killzone 2 Patch 1.27 Details Nokre av endringane i patchen (som visst nok skal komme i dag): Let’s start with the first one: finding and playing with friends. How has that been changed? We’ve examined how party systems work and added similar functionality to our game where possible. The ‘Join Friend’ option has been changed so that the player can automatically join a friend’s faction and squad – even if faction balancing is on. In addition, squads and their factions are now persistent over multiple games, so friends can keep playing together continuously. Control-wise, what exactly does the new ‘High Precision’ option do? When this option is switched on, it makes the analog sticks more responsive to small movements. Turned off, the controls behave exactly as they did before the patch. It’s not a radical overhaul of the control system, so the layout and the ‘weight’ of the controls remain the same. Still, a lot of us here at Guerrilla really enjoy the new High Precision option, so we’ve decided to switch it on by default for new players. Existing Killzone 2 players will have the option turned off by default after patching – we wouldn’t want to force a sudden change to the controls on you! Spesielt den første der gjer spelet mykje betre for min del, sistnemnde må nesten prøvast først Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Uff. Kan de ikke gi oss muligheten til å slå av akselerasjonen på styringen da. Det må da være en mye mer nyttig funksjon for kontrollene. Er det foresten noe nytt om fiksing av deathlagging? Altså, at spillere faller om død 1-2 sek etter at du faktisk satte det siste skuddet i de. Endret 28. mai 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har ikkje lest noko om korleis "High Precision" fungerar enda, og får ikkje testa det sjølv med det første. Men eg tipper det vil gjere kontrollane litt meir "COD4"-aktig, med andre ord, langt meir responsive, og dermed mindre (ingen?) akselerasjon. Men dette er jo kun mine spekulasjonar, gjenstår å sjå korleis det faktisk er. Uansett, nokon kjem til å like det, andre vil hate det. Oppstyr blir det nok uansett "Deathlag" har eg enda til gode å oppleve trur eg, men så er mi speletid i MP svært begrensa enda. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Dere som nå har testet patchen med den nye kontroll typen. Hva synes dere? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dere som nå har testet patchen med den nye kontroll typen. Hva synes dere? Patchen har blitt utsatt til tidligst neste uke, pga. tekniske årsaker. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan skaffer man seg Wasteland og Cruiser trophies? Finner ingen som spiller dissa banene. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan skaffer man seg Wasteland og Cruiser trophies? Finner ingen som spiller dissa banene. Just play against bots på skirmish. Og du er vel general rank så du har alle classene Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan skaffer man seg Wasteland og Cruiser trophies? Finner ingen som spiller dissa banene. Just play against bots på skirmish. Og du er vel general rank så du har alle classene Finner ingen map som heter Wasteland og Cruiser på Skirmish, får bare valge de normale multimape. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen news om patchen? Har egentlig sluttet og spille KZ2 men syns de kontroll greiene virket bra... Et spørsmål til, hvordan velger man forskjellig innstillinger selv når man spiller mot bots/offline? Lenge siden jeg har prøvd men syns og huske at jeg ikke skjønte hvordan man valgte gamemode, map osv. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) @mr.fibble: Har du kjøpt dem nye mapsene da? Da skal dem komme fram, gjør det hos meg... Den nye patchen funket konge for meg, bedre styring egentlig nå!!! @MooseOnTheRun: Og nei du kan ikke velge gamemodes på skirmish, men du kan hoste opp en onlinekamp mot boter da kan du lage egne tider på hvor lenge runden skal vare og hvor mangen gamemodes du skal ha i game ditt Endret 4. juni 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva var forskjellen på kontrollen nå? Fjernet de akselerasjonen på siktet når du snur deg? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hmm, blir kansje litt vanskelig å forklare med når du aimer uten å bruke zoom inn så føler jeg det er mye mer stabilt, ikke så vinglete Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har berre spelt eit game med High Precision, så enda ikkje sikker på kva eg synst om det. Virka litt enklare å finjustere siktet ved mindre bevegelsar når ein er "zoomed in", lite forskjell elles synst eg. (Med andre ord, eg var like dårlig som før ) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Har fått pressa inn ekstra nesten 2 timer med Killzone 2 online idag og jeg koser meg like mye enda som før!!! Og det er konge viss man er i klan og har taccs underveis!!! Blir trening for min klan imorgen og jeg gleder meg Endret 6. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Klarte platinum i lbp i dag B) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Dette tar du i KZ2 tråden? :/ Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jaa? Ser ikke no galt i det jeg .. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Diskuson rundt LBP har jo ikke noe å gjøre i en KZ2 tråd så, ja det er ganske galt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå