Dunedain Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Igår dro jeg frem KZ2 for å fullføre SP. Hadde glemt å utrolig moro det var offline også. Forige gang jeg spilte, ble jeg distrahert av MP, men ikke denne gang. Noen av banene på slutten var råstilige. Så nå har jeg bare siste bane igjen, før jeg har rundet det. Blir litt trist, men går vel ikke lang tid før jeg starter på høyere vansklighetsgrad. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Killzone 2 SP er så helvettes bra at jeg ikke tørr å runde det. Gruer meg til jeg blir ferdig. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Velkommen i klubben Men jeg gjorde det til slutt. Å det frister å starte på nytt igjen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ikke si noe om slutten for den skal jeg oppleve selv en gang Nærmer seg map packen snart, må nesten dra fram Killzone til PS2 og spille dem mapsene!!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er det bare jeg som syntes mapene til KZ 2 litt for store? Prøvde bare det ene ute i ørkenen, men har sett flere. De virker veldig store. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Er det bare jeg som syntes mapene til KZ 2 litt for store? Prøvde bare det ene ute i ørkenen, men har sett flere. De virker veldig store. Du mener Pyrrhys Rise? Det er det største mapet i spillet, litt for stort mener jeg men utmerket til sniper Endret 22. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Det kan nok hende. Svermet med snipere iallefall. Virket som at alle stemte på det, spilte det et par ganger på rad. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Med den venn, eller? Du har jo ikke PS3. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Japp. Hos en venn. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Merker at dette spillet ikke ble så majestetisk og fantastisk som jeg trodde før lansering. Har ikke spilt det på et par måneder... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Pyrrhus er jo det feteste mappet etter min mening.Ikkje bare ser det så forbannet bra ut, men det er liksom rom for både sniping og herlig hektisk urban nærkamp ^^ Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Akkurat nå hater jeg KZ2. Sitter på siste bane (tror jeg) og skal leke med en viss fyr: Radec selvsagt. Er jo umulig å drepe den kødden der. Prøvd shotgun, kniv, flammekaster, sniper, pistol, maskingevær - ingenting funker. Har ingenting imot bosser som er bra designa, men sånn som han her er noe av det værste som finnes. En vanlig fyr som bare tåler tusen ganger mer enn andre . Er jo bare flaks om man tar han eller ikke. Noen som har tips før jeg gir opp? :rolleyes: Lenke til kommentar
Heretic_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Har lagt fra meg Killzone 2 jeg også for en stund siden. Etter man nådde den høyeste rangsjeringen ble det kjedelig å spille, og selv om det er lagt inn flere grader etter oppdateringen, så frister det fremdeles ikke. Er rett og slett lei. Mangler også bare det siste kapittelet på den siste banen i single playeren, så har jeg rundet det på Elite, men det er altfor langt mellom checkpointene, så det er jo helt umulig. Gidder ikke slite så ille pågrunn av en Trophy. Endret 24. mai 2009 av Heretic Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Orka aldri begynne på Elite engang. Singleplayeren klarte bare ikke engasjere meg såpass at jeg orket begynne på det. Hadde nok heller aldri klart det. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nei, det blir i sommer. Men storebroren min har(uten online) Bruker den noen ganger, og har et par egne spill til den også. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) _Please delete_ Endret 24. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Spoiler: Akkurat nå hater jeg KZ2. Sitter på siste bane (tror jeg) og skal leke med en viss fyr: Radec selvsagt. Er jo umulig å drepe den kødden der. Prøvd shotgun, kniv, flammekaster, sniper, pistol, maskingevær - ingenting funker. Har ingenting imot bosser som er bra designa, men sånn som han her er noe av det værste som finnes. En vanlig fyr som bare tåler tusen ganger mer enn andre . Er jo bare flaks om man tar han eller ikke. Noen som har tips før jeg gir opp? :rolleyes: Er på samme selv. Jeg kommer bare til jeg er oppe på "hemsen" og folka strømmer til fra alle kriker og kroker. Sykt irriterende Endret 24. mai 2009 av mhm. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jeg klarte han endelig =) mhm.: Du må bare være tålmodig og holde deg i dekning, og poppe hoder. Litt flaks må du også ha. Og bare "gled" deg til det som skjer etterpå du har tatt alle de som strømmer inn overalt. Og btw, flere som ble litt skuffet over slutten? Endret 24. mai 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå