Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Igår dro jeg frem KZ2 for å fullføre SP. Hadde glemt å utrolig moro det var offline også. Forige gang jeg spilte, ble jeg distrahert av MP, men ikke denne gang. Noen av banene på slutten var råstilige. Så nå har jeg bare siste bane igjen, før jeg har rundet det. Blir litt trist, men går vel ikke lang tid før jeg starter på høyere vansklighetsgrad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Er det bare jeg som syntes mapene til KZ 2 litt for store? Prøvde bare det ene ute i ørkenen, men har sett flere. De virker veldig store.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som syntes mapene til KZ 2 litt for store? Prøvde bare det ene ute i ørkenen, men har sett flere. De virker veldig store.

Du mener Pyrrhys Rise?

Det er det største mapet i spillet, litt for stort mener jeg men utmerket til sniper ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det kan nok hende. Svermet med snipere iallefall. Virket som at alle stemte på det, spilte det et par ganger på rad.

Lenke til kommentar

Akkurat nå hater jeg KZ2. Sitter på siste bane (tror jeg) og skal leke med en viss fyr:

Radec selvsagt. Er jo umulig å drepe den kødden der. Prøvd shotgun, kniv, flammekaster, sniper, pistol, maskingevær - ingenting funker.

Har ingenting imot bosser som er bra designa, men sånn som han her er noe av det værste som finnes.

En vanlig fyr som bare tåler tusen ganger mer enn andre

. Er jo bare flaks om man tar han eller ikke.

Noen som har tips før jeg gir opp? :rolleyes:

Lenke til kommentar

Har lagt fra meg Killzone 2 jeg også for en stund siden. Etter man nådde den høyeste rangsjeringen ble det kjedelig å spille, og selv om det er lagt inn flere grader etter oppdateringen, så frister det fremdeles ikke. Er rett og slett lei. Mangler også bare det siste kapittelet på den siste banen i single playeren, så har jeg rundet det på Elite, men det er altfor langt mellom checkpointene, så det er jo helt umulig. Gidder ikke slite så ille pågrunn av en Trophy.

Endret av Heretic
Lenke til kommentar

Spoiler:

Akkurat nå hater jeg KZ2. Sitter på siste bane (tror jeg) og skal leke med en viss fyr:

Radec selvsagt. Er jo umulig å drepe den kødden der. Prøvd shotgun, kniv, flammekaster, sniper, pistol, maskingevær - ingenting funker.

Har ingenting imot bosser som er bra designa, men sånn som han her er noe av det værste som finnes.

En vanlig fyr som bare tåler tusen ganger mer enn andre

. Er jo bare flaks om man tar han eller ikke.

Noen som har tips før jeg gir opp? :rolleyes:

Er på samme selv. Jeg kommer bare til jeg er oppe på "hemsen" og folka strømmer til fra alle kriker og kroker.

Sykt irriterende :blink:

Endret av mhm.
Lenke til kommentar

Jeg klarte han endelig =)

mhm.:

Du må bare være tålmodig og holde deg i dekning, og poppe hoder. Litt flaks må du også ha. Og bare "gled" deg til det som skjer etterpå du har tatt alle de som strømmer inn overalt.

Og btw, flere som ble litt skuffet over slutten?

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...