Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bare vent Toman..... Jeg skal eie deg en dag, muhahaha. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Skeptisk hehe Viss jeg er på mitt beste så er jeg nesten ustoppelig Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er nok bare meg som er aktiv i Killzone 2 med god grunn Bare jeg som ser at PS3-spill er konge Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noe jeg ikke har fått med Mala? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du Toman. Jeg er jo og veldig aktiv i Killzone 2. Har sittet i hele dag og ikke sett snutten av deg så ikke kom her og kom her. Btw; Spilte Gears2 i går, å jeg elsker det. Det spillet gir meg bare så sykt mye tilbake. Samme som Killzone 2, så det er ikke noe poeng i og "tråkke" andres mening ned om hvilken konsoll dem liker. Virker nesten som du skal spytte på andre konsoller siden du har tatt din side med hvem du liker. Det er ikke bra og drive sånn over en periode som du har gjort nå. No hard feelings men jeg synes det bare blir litt for mye av den innstillingen nå. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Bare Ban: Jeg har alle konsollene så det blir ikke mye spilling bare på Killzone 2, og har veldig mye besøk for tiden Igår spilte jeg ca 4 timer på Killzone 2 og det er jo ganske mye på 1 dag vil jeg si da jeg har 7 andre spill og spille på Endret 10. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da har jeg også fått meg Killzone 2. Driver med singelplayer-delen nå. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Kos deg så sees vi snart på på MP! Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Prøvd MP nå da. Virket veldig rotete, men det er kanskje fordi det bare var uvant? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fekk endeleg KZ2 her om dagen, og har spelt litt på campaign for å prøve å bli vant med kontrollane. Synes fortsatt det er litt uvant i forhold til COD4, BF:BC og andre spel, men det kjem seg. Har så vidt også prøvd meg på multiplayer, og det første som slår meg er at Helghast har ein heller stor ulempe med desse flotte oransje skyteskivene av nokre auger. Sjølv på avstand med den standard M82-rifla var det ikkje umogleg å berre sikte på dei oransje lysa langt vekke, fyre av ei salve eller to, og boom, headshot ( ). No var dette sjølvsagt berre med folk som er like "dyktige" som meg, men allikevel... Er dette ein like stor ulempe som det virkar på meg, eller har det ikkje så mykje å sei seinare i spelet? Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fikk mail fra Nordisk Film nettopp: Second downloadable Killzone®2 Map Pack announced Fight your way down memory lane with the Flash and Thunder Pack: two original Killzone® maps remade for PLAYSTATION®3 (PS3™) Oslo, 20.05.09: The next wave of downloadable content for Killzone®2 on PLAYSTATION®3 (PS3™) has now been announced. Prepare for a literal blast-from-the-past in the form of the Flash and Thunder Pack: a download from PlayStation®Store featuring the Beach Head and Southern Hills maps. They’re two of the best maps from the original Killzone® for PlayStation®2 – now completely remade for PS3, overflowing with brutal combat between the ISA and the merciless Helghast and offering gamers even more ways to play the first-person shooter that everyone’s talking about. Nettleseren er kanskje ikke i stand til å vise dette bildet. The Beach Head map sees the ISA tasked with defending a coastal stronghold against a Helghast landing force. This rain-lashed and windswept battlefield is limited in size – which means more action, more hand-to-hand combat, plenty of sneaking up on the enemy and melee kills galore. The Southern Hills map sees the ISA attempting to storm a Helghast compound on top of a hill. A mixture of built-up terrain and wide open spaces – perfect for headshot sniper kills – this map is full of hiding places and offers the perfect battlefield for a large-scale game with lots of players. The Flash and Thunder Pack is the second awesome instalment of downloadable extra content for Killzone 2 on PS3 and will arrive in PlayStation®Store on (11th of June 2009). Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Looking forward to this yeees Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Dette blir saker Skal støtte Guerilla Games forever for å gi meg det beste fpsspillet jeg har spilt ever!! Og så bra dem tok dem mapene jeg liker best i Killzone :D Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hei. Har altfor få venner på PSN så blir til at det blir Xbox 360 når jeg først spiller MP. Trenger Killzone 2 venner, PSN ID er: BareChrissj. Jeg har headset (et sted). Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fekk endeleg KZ2 her om dagen, og har spelt litt på campaign for å prøve å bli vant med kontrollane. Synes fortsatt det er litt uvant i forhold til COD4, BF:BC og andre spel, men det kjem seg. Har så vidt også prøvd meg på multiplayer, og det første som slår meg er at Helghast har ein heller stor ulempe med desse flotte oransje skyteskivene av nokre auger. Sjølv på avstand med den standard M82-rifla var det ikkje umogleg å berre sikte på dei oransje lysa langt vekke, fyre av ei salve eller to, og boom, headshot ( ). No var dette sjølvsagt berre med folk som er like "dyktige" som meg, men allikevel... Er dette ein like stor ulempe som det virkar på meg, eller har det ikkje så mykje å sei seinare i spelet? Det samme lurer jeg på. Noen som vet? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ein annan ting eg lurer på... Sei at me er tre-fire stykker som vil spele saman på KZ2. i COD4 kan ein då lage ein squad og så joine eit game og alle kjem på samme lag. Mulig eg er treig, men korleis kan dette gjerast i KZ2? Og for the love of (insert deity), gi meg mulighet for mute av global chat eller i alle fall hurtigknapp for mute slik COD4 har. Eg er ikkje interessert i mas frå pubertale, skrikande franskmenn eller italienarar med noko som høyres ut som headsett frå 1800-talet. Lydkvaliteten er i alle fall på høgde med den første fonografen... Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fekk endeleg KZ2 her om dagen, og har spelt litt på campaign for å prøve å bli vant med kontrollane. Synes fortsatt det er litt uvant i forhold til COD4, BF:BC og andre spel, men det kjem seg. Har så vidt også prøvd meg på multiplayer, og det første som slår meg er at Helghast har ein heller stor ulempe med desse flotte oransje skyteskivene av nokre auger. Sjølv på avstand med den standard M82-rifla var det ikkje umogleg å berre sikte på dei oransje lysa langt vekke, fyre av ei salve eller to, og boom, headshot ( ). No var dette sjølvsagt berre med folk som er like "dyktige" som meg, men allikevel... Er dette ein like stor ulempe som det virkar på meg, eller har det ikkje så mykje å sei seinare i spelet? Det samme lurer jeg på. Noen som vet? Den andre siden har jo store hvite lys som skinner, så vil tro det er relativt likt. Synes dog de kunne droppa dette i MP delen. Er relativt håpløst på noen baner når du kan stå på 5000m avstand å plukke folk med M82'en. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ja, merka jo at ISA også har lys, riktignok blåkvitt, men synes oransje er hakket enklare å sjå. Dette er då basert på mi enorme erfaring som er omtrent 2-3 timar multiplayer ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå