Bebeluv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 2 baner til ca 50,-? Er ikke det litt drøy pris? Er det en utvikler jeg støtter er det Guerrilla, men håper det er noen moduser og ikke bare 2 map. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ingen som har noe og si om de nye banene? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 finner ingen servere med de nye banene :/ Bare de gamle. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er det fler som opplever det? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 De som har prøvd de nye banene kan gjerne dele opplevelsene sine med oss andre som ikke har fått ut fingeren ennå ^_^ Lenke til kommentar
Neonfisk_InnleggNO Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Spillt en god stund på en Steel & Titanium only server. Begge mapsa var skikkelig artige! Morro med litt variasjon. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Banene er enkle å huske:) Men faan det toget tar knekken på meg hele tiden,PSN thafoxx123rev Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har tenkt å kjøpe dissa to mapa, men jeg har aldri kjøpt noe over playstation store. Hvordan funker det, blir det lagret på kontoen sånn at jeg kan laste ned senere engang hvis jeg sletter de? eller må jeg kjøpe de igjen? Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe dissa to mapa, men jeg har aldri kjøpt noe over playstation store. Hvordan funker det, blir det lagret på kontoen sånn at jeg kan laste ned senere engang hvis jeg sletter de? eller må jeg kjøpe de igjen? du kan laste dem ned 5 ganger mener eg......du får lasta det ned mere på din account Ja det virker,måkke kjøpe dem nye igjen,heldigvis.... Endret 2. mai 2009 av foxx85 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg kjøpte dem og nå Må ha flere unike maps, og likte godt wasteland Bullet, lurer på hvor mangen ganger jeg prøvde å hoppe over toglinja uten å bli meid ned av sånn lysestolpe Faen jeg lo når jeg ble meid ned flere ganger!!! Endret 2. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg kjøpte dem og nå Må ha flere unike maps, og likte godt wasteland Bullet, lurer på hvor mangen ganger jeg prøvde å hoppe over toglinja uten å bli meid ned av sånn lysestolpe Faen jeg lo når jeg ble meid ned flere ganger!!! Det er til å bli gal avspør du meg:)Fyttti, stillig med bevegelse og skyting på tog da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Herlig økt gutta! Blir jo nesten svett av den gamingen her. Kontrollen er låst fast i hånda, hjertet dunker i takt med Dualshocken, kuler flyr bak meg, bassen får gjort nytten sin med granatene, hodeskudd er spillgasme og krigsfølelsen er helt klart det råeste av alt! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Herlig økt gutta! Blir jo nesten svett av den gamingen her. Kontrollen er låst fast i hånda, hjertet dunker i takt med Dualshocken, kuler flyr bak meg, bassen får gjort nytten sin med granatene, hodeskudd er spillgasme og krigsfølelsen er helt klart det råeste av alt! Enig! Jeg prøvde og få deg med i squaden til meg og Toman. Men vi hadde det kult, serveren startet litt kjipt. Men fy søren som det tok seg opp! Deiligt og snipe masse folk mens dem går helt banans! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg var i en elendig squad alt, sikkert derfor jeg ikke så invite. Men vi må få til mer fremover Slutten ble helt kaos! Når dem spawna like ved oss. Eneste som er dumt når jeg spiller med dere er at alle har så brae våpen forhold til meg. Jeg har kun fått hagle osv, dere har mye mer. Fikk kjenne det når vi to spilte på serveren med kun pistol, den puttputten min er jo helt latterlig i forhold Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Haha ja sant det, men synes du spilte bra for det du putta iallefall alle ned i grøfta høhø Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Blir nok kjøp av de nye banene, er lei av de som er nå, og ønsker litt variasjon Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Det var så eid å spille Killzone 2 igjen på nettet!!! Og jeg kom inn etter dere hadde spilt et par runder og kom til andreplass med 84-36 i stats Jeg eide litt vel bra, og den ene rampage jeg hadde drepte jeg 4 stk på 3 sek Endret 4. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå