Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å kjøpe dissa to mapa, men jeg har aldri kjøpt noe over playstation store. Hvordan funker det, blir det lagret på kontoen sånn at jeg kan laste ned senere engang hvis jeg sletter de? eller må jeg kjøpe de igjen?

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe dissa to mapa, men jeg har aldri kjøpt noe over playstation store. Hvordan funker det, blir det lagret på kontoen sånn at jeg kan laste ned senere engang hvis jeg sletter de? eller må jeg kjøpe de igjen?

du kan laste dem ned 5 ganger mener eg......du får lasta det ned mere på din account

Ja det virker,måkke kjøpe dem nye igjen,heldigvis....

Endret av foxx85
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte dem og nå :)

Må ha flere unike maps, og likte godt wasteland Bullet, lurer på hvor mangen ganger jeg prøvde å hoppe over toglinja uten å bli meid ned av sånn lysestolpe :D

Faen jeg lo når jeg ble meid ned flere ganger!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte dem og nå :)

Må ha flere unike maps, og likte godt wasteland Bullet, lurer på hvor mangen ganger jeg prøvde å hoppe over toglinja uten å bli meid ned av sånn lysestolpe :D

Faen jeg lo når jeg ble meid ned flere ganger!!!

Det er til å bli gal avspør du meg:)Fyttti, stillig med bevegelse og skyting på tog da

Lenke til kommentar

Herlig økt gutta! Blir jo nesten svett av den gamingen her. Kontrollen er låst fast i hånda, hjertet dunker i takt med Dualshocken, kuler flyr bak meg, bassen får gjort nytten sin med granatene, hodeskudd er spillgasme og krigsfølelsen er helt klart det råeste av alt!

Lenke til kommentar
Herlig økt gutta! Blir jo nesten svett av den gamingen her. Kontrollen er låst fast i hånda, hjertet dunker i takt med Dualshocken, kuler flyr bak meg, bassen får gjort nytten sin med granatene, hodeskudd er spillgasme og krigsfølelsen er helt klart det råeste av alt!

Enig! Jeg prøvde og få deg med i squaden til meg og Toman. Men vi hadde det kult, serveren startet litt kjipt. Men fy søren som det tok seg opp! Deiligt og snipe masse folk mens dem går helt banans! :p

Lenke til kommentar

Jeg var i en elendig squad alt, sikkert derfor jeg ikke så invite. Men vi må få til mer fremover ;) Slutten ble helt kaos! Når dem spawna like ved oss. Eneste som er dumt når jeg spiller med dere er at alle har så brae våpen forhold til meg. Jeg har kun fått hagle osv, dere har mye mer. Fikk kjenne det når vi to spilte på serveren med kun pistol, den puttputten min er jo helt latterlig i forhold :p

Lenke til kommentar

Det var så eid å spille Killzone 2 igjen på nettet!!!

Og jeg kom inn etter dere hadde spilt et par runder og kom til andreplass med 84-36 i stats :D

Jeg eide litt vel bra, og den ene rampage jeg hadde drepte jeg 4 stk på 3 sek :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...