- FuzioN Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Så på topp 10 tankser idag og så sa de Killzone Altså drapssone Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Spiller folket fortsatt mye KZ2? For min del ble jeg litt mett da jeg nådde øverste rank online, og har i det siste heller spilt Far Cry 2. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Spiller masse forsatt, elsker og være "taktikern". Sette spawn point hvor du vil for og så se alle lag kameratene dine bruke den. Skaper total kaos og veldig morsomme kamper. Digger MP bare mer og mer. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) KZ2 DLC ikkje gratis likevel. Kilde Endret 14. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Blitt litt lite spilling i det siste Men det skal snu, fikk tak i headsett til PS3en så da blir det digg Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 få se om jeg får litt tid til killzone igjen nå vell. har hatt en cod periode nå. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er ikkje sikkert at Steel and Titanium blir gratis, pris er foreløpig "TBA" i følge Playstation Blog: http://blog.us.playstation.com/2009/04/14/...ium-april-30th/ Det er også videoar som viser gameplay på dei to nye bretta. Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nå har jeg vært sjalu på dere killzone fan i en evighet . . og jeg velger å kjøper meg spillet for å vise at jeg er like tøff 8) Noen som vet hvor man billig kan finne et Killzone? Så el-kjøp solgte det for 400 kr for en stund siden . . men da slo jeg ikke til Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ble faktisk litt gla når jeg hørte at de skulle slippe ut to nye maps, men så må vi betale for dem? To nye maps er ikke akkuratt å hoppe i taket for, og i tillegg så må vi betale for de .. Jaja. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ble faktisk litt gla når jeg hørte at de skulle slippe ut to nye maps, men så må vi betale for dem? To nye maps er ikke akkuratt å hoppe i taket for, og i tillegg så må vi betale for de .. Jaja. Tror de må betale, men nå som de har tjent inn så mye penger, hvorfor ikke gi oss banene gratis!? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja akkurat det sier jeg og. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fikk nettopp sabatør badget. Vanvittig morsomt og løpe mellom fienden når dem ikke aner noe. Fikk tatt hevn på en helvetes sniper på den måten. Han hadde sikkert tatt meg på det samme stedet 10 ganger. Så aktiverte jeg badget, gikk glatt forbi han mens han ikke ante noe. Stilte meg bak han med rifla tett i nakken hans og sentr han tilbake til steinalderen! Mohuha! Deilig følelse og ta gjen på den måten. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja Sabotørbadgen er kul den Vet ikke hvor mangen jeg lurte på 3 min, gikk i lag med 4 andre Helghaster dem ante ingen uro eller noe, så begynte det. Helghastene så ISA folk raste mot dem, og enda hadde dem ikke merket meg. Men med engang dem fyrte mot ISA folkene så trakk jeg meg tilbake og vips jeg drepte dem 4 bakfra :D. Dæven det er like gøy hver gang!!! Lurer folk rundt Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har ikke spilt kz2 på lenge nå. Så det er en ting jeg lurer på, er det fortsatt like mye aktivitet online som det var de første ukene? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prisen blir ca 40 kr på map packen... source http://blog.us.playstation.com/2009/04/21/...ce-and-trailer/ Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Ny oppdatering! De eneste endringene jeg ser ved første øyekast er 3 nye ranker (yeah!), samt en Join Clan Member-mulighet i lobbyen. Noen som har lagt merke til/hørt om noe annet? EDIT: http://killzone.com/kz/news.psml?kz_news_a...,+More+Features! Endret 22. april 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Står mer om updaten her: http://blog.us.playstation.com/2009/04/21/...-more-features/ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Fint vær ute, men måtte ta en pause fra været for å teste ut litt SP og MP på KZ2. Aldri i hele mitt liv fått så mye krigsfølelse av et spill. Lyden, grafikken og stemningen er elegant! Etter litt over 1 brett sparte jeg resten, for å teste ut MP. MP er genialt! Hjertet i halsen, lett å sette seg inn, men krever likevell skills. Kan ikke si jeg har spilt noe særlig FPS på konsoll før, så DS3en ble uvant. Ble noen HSer her og der, mest på grunn av gull, men den følelsen av å treffe HS i dette spillet var digg! De jeg spilte med hadde litt dårlig teamplay, men var fortsatt veldig gøy online. Om dere har lyst til å spille med en som akkurat har gitt FPS på konsoll en sjanse (spilte litt Vegas før), join meg Vennelisten er litt full så dere får legge meg til, så ser jeg hvor mange jeg får presset inn, evt slette noen som jeg ikke spiller så mye med lenger. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Faen, jeg har jobbet så mye denne uka så jeg har ikke fått tid til og spille noe. Håper og få tid i morra da.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Glemte å skrive psn, den er bebeluluv Edit: Jeg er med på noen runder i morra om noen er med, kan alltids kose oss litt i Home først om noen vill =D Endret 25. april 2009 av Bebeluv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå