Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg vært sjalu på dere killzone fan i en evighet . . og jeg velger å kjøper meg spillet for å vise at jeg er like tøff 8)

Noen som vet hvor man billig kan finne et Killzone? Så el-kjøp solgte det for 400 kr for en stund siden . . men da slo jeg ikke til :huh:

Lenke til kommentar
Ble faktisk litt gla når jeg hørte at de skulle slippe ut to nye maps, men så må vi betale for dem? To nye maps er ikke akkuratt å hoppe i taket for, og i tillegg så må vi betale for de .. Jaja.

Tror de må betale, men nå som de har tjent inn så mye penger, hvorfor ikke gi oss banene gratis!? :lol:

Lenke til kommentar

Fikk nettopp sabatør badget. Vanvittig morsomt og løpe mellom fienden når dem ikke aner noe. Fikk tatt hevn på en helvetes sniper på den måten. Han hadde sikkert tatt meg på det samme stedet 10 ganger. Så aktiverte jeg badget, gikk glatt forbi han mens han ikke ante noe. Stilte meg bak han med rifla tett i nakken hans og sentr han tilbake til steinalderen! Mohuha! Deilig følelse og ta gjen på den måten.

Lenke til kommentar

Ja Sabotørbadgen er kul den

Vet ikke hvor mangen jeg lurte på 3 min, gikk i lag med 4 andre Helghaster dem ante ingen uro eller noe, så begynte det. Helghastene så ISA folk raste mot dem, og enda hadde dem ikke merket meg. Men med engang dem fyrte mot ISA folkene så trakk jeg meg tilbake og vips jeg drepte dem 4 bakfra :D :D. Dæven det er like gøy hver gang!!! Lurer folk rundt :D

Lenke til kommentar

Fint vær ute, men måtte ta en pause fra været for å teste ut litt SP og MP på KZ2. Aldri i hele mitt liv fått så mye krigsfølelse av et spill. Lyden, grafikken og stemningen er elegant! Etter litt over 1 brett sparte jeg resten, for å teste ut MP. MP er genialt! Hjertet i halsen, lett å sette seg inn, men krever likevell skills. Kan ikke si jeg har spilt noe særlig FPS på konsoll før, så DS3en ble uvant. Ble noen HSer her og der, mest på grunn av gull, men den følelsen av å treffe HS i dette spillet var digg! De jeg spilte med hadde litt dårlig teamplay, men var fortsatt veldig gøy online. Om dere har lyst til å spille med en som akkurat har gitt FPS på konsoll en sjanse (spilte litt Vegas før), join meg :) Vennelisten er litt full så dere får legge meg til, så ser jeg hvor mange jeg får presset inn, evt slette noen som jeg ikke spiller så mye med lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...