Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Gøyal nyhet fra N4G. Killzone 2 har vist vekt interesse i et verdens særeste land, nemmelig Japan. :lol:

Japan is the equivalent of a no man's land when it comes to first person shooters. Even quality shooters like Bioshock or Call of Duty 4 have failed to sell anymore than 50,000 copies in the region. Which makes it even more surprising that Killzone 2 has reached a top 10 spot on Amazon Japan's video game best seller list.

Just last Saturday, Killzone 2 was announced for the Land of the Rising Sun, due out in April. Though the title isn't the best selling PS3 game, a spot held by Yakuza 3, Killzone 2 is sitting pretty at the number 8 spot. This is just shy of Resident Evil 5, and is even ahead of the highly anticipated 360 exclusive, Star Ocean 4.

Could Killzone 2 be the trojan horse western developers have been looking for to break into the region? We'll find out in April.

kilde

http://www.n4g.com/ps3/News-271720.aspx

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, fikk ikke feelingen i det hele tatt. Spilt noen timer. Dette har nok noe å gjøre med at jeg aldri har klart å venne meg til kontrolleren til PS3, og da blir det litt knotete, så slikt sett er jeg inhabil. Grafikken er jo konge, men den banker ikke Gears 2 i mine øyne. Begge har sine øyeblikk og fordeler. Men skal gi det mer tid.

Lenke til kommentar

Mailutveksling med Gamezone ang. slippdatoen:

Dessverre hadde Nordisk Film, som distribuerer Sony produkter i Norge, feil

dato på sine lister. Release er 25. :-/

Vennlig hilsen / Best Regards

Alexander Folstad

----------------------------------

-----Opprinnelig melding-----

Hei.

Jeg ser med under og overraskelse se at dere har 13. Februar som

slippdato for Killzone 2.

Kan du med hånda på hjertet og frykt for livet bekrefte at dere sender

ut spillet den datoen hvis jeg forhåndsbestiller nå? :p

Beklager for svart og stygg humor.

Mvh,

Hugo.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har skjønt oppdateres PSN et sted mellom klokken 3 og 6 etter vår tid, så det er enda en stund til. For min del avgjør denne demoen om jeg kommer til å kjøpe spillet eller ikke. Spilte aldri originalen, men jeg var ikke spesielt begeistret for det til PSP så jeg er litt i tvil her, selv om grafikken virker, er, stimulerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...