Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er Killzone 2 rundet, jeg er imponert. Veldig imponert over spillet. Alt var en god blanding av de beste spillene og filmene, samt filmusikken til mange andre. En god blanding av det beste som er der ute. Jeg gleder meg til og hive meg innpå MP. Å fremtidige "pakker" som muligens kommer. Elsker dette spillet! Men fy søren så intenst, tror jeg må sove i noen døgn nå for og hente meg inn igjen ;)

Lenke til kommentar

På bloggen her skriver at Spike’s GameTrailers TV kommer 12:30 am this evening (late Thursday/early Friday)

Når er dette i norsk tid ca? Er nok nye kart som kommer siden han snakker om at nå vet sikkert alle hvor man skal sette op sentry bot på de og de kartene og hvor bra shotgunen er på radec akademi. Lurer også på om de legger til noen fler ranks? Hva tror dere?

blog: http://blog.us.playstation.com/2009/04/09/...killzone-2-dlc/

Har jo vært mange rykter om coop men jeg tviler egentlig litt på det, må jo gjøre om hele spillet.

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar

Skrev dette på diskusjon.no også, men:

Når du går gjennom spillet gjør du det vel (omtrent) hele tiden med en kompis, enten det er Rico eller noen av de andre tullingene. Er vel nesten bare boss-kampene som man gjennomfører alene, og det hadde ikke vært så vanskelig å legge til en ATAC til eller gjøre Radec noen prosent vanskeligere.

I tillegg ville vanlig multiplayer falt meg veldig i smak, Skirmish-delen er jo som skapt for du og en, to eller tre venner (skulle gjerne sett litt mer åpne muligheter for modifikasjon av kampene på denne delen, også).

Når det gjelder våpen tipper jeg de slipper en ny, halvautomatisk Helghast-shotgun og en halvautomatisk ISA-sniperrifle uten bolt-action. Tipper de slipper et par-tre nye ranker og kanskje ny badge også. Så er det ikke å komme bort fra at general er den høyeste ranken man kan komme i hærsystemet, så det å finne på tre nye ranker å legge til i systemet vil kanskje ikke bli funnet i smak av alle. Så har de jo weekly honour rank-systemet og støtte seg på, da...

Lenke til kommentar

Jaja, helt enig at det passer veldig bra. Men det er jo veldig mye jobb og få spillet til og bli coop (tenker da på offline coop) også syns jeg å huske at GG sa de ikke hadde lagt inn coop på grunn av at da måtte de gjort grafikken dårligere, men som sagt syns jeg jo spillet passer perfekt for coop og håper på at det kommer.

Men noen som vet når vi kan vente oss at annonseringen kommer?

Lenke til kommentar

Har omsider rundet spillet, og sier meg godt fornøyd med spillet. Et heseblesende intenst spill så og si uten døtid. Ble nesten for mye av det gode. Man får liksom ikke noe tid til å nyte omgivelsene og den flotte grafikken. Men som sagt, absolutt en bra fps, men dog ikke det beste etter mitt syn. Resistance 2 synes jeg er minst like bra, digger aliens og store monstre B) , mens tidenes beste fps for meg er Call of Duty 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...