iharal3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Verdt å kjøpe for campaign? NeiFor online? ja Huh? Selvom MP delen er utrolig bra gjør den ikke SP delen noe dårligere enn noe annet FPS spill. KZ2 er klart det beste FPS spillet jeg noen gang har spilt på konsoll. Så har du et annet spill du mener er bedre (uten/dårlig MP)? Nå skal jeg ikke nekte deg å mene det, synes bare det var litt merkelig ettersom jeg likte SP delen utrolig godt. Synes den var litt ensformig. Ikke drep meg Toman Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Synes SP hos Killzone 2 er ikke ensforming, viss den er det da er omtrent alle fps det... Fikk endelig alle multiplayertrophyene og da vil jeg ha 100% i Killzone 2 Men det kan ta litt tid da jeg sitter her og dagdrømmer om den nye tven, men viss ikke jeg skal ha kjøper jeg en PSP med Killzone Liberation og 4 til 12 andre spill Endret 26. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
jonas_a Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 du finner i hvert fall ikke noe mer intenst FPS enn Killzone 2. personlig syns jeg det er ok med spill som er en smule mer taktisk, der du kan puste ut mellom slagene, men ingen slår K2 når det gjelder flyt, intensitet og grafikken når det herjer som verst. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det kom ut en Patch nå ser jeg. Noen som veit hva den inneholdt? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, så bra! Ble nesten litt rørt samtidig som jeg trakk på smilebåndet. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Rundet akkurat spillet Likte slutten da ^_^ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Rundet akkurat spillet Likte slutten da ^_^ Syntes liksom at historien tok seg en del opp etterhvert, men langt ifra det beste som er skrevet. Som jeg leste her i en gamer anmeldelse, Guerilla har skapt et nydelig univers, men de klarer ikke engasjere stort med det. Litt enig i den. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Forsåvdt enig, i starten var det liksom ikkje noe driv. Bare å måke ned helghast etter helgast på måfå. Men det tok seg opp etterhvert kan du si Men fy for noen irriterende kjøtthuer du drar på... " Fuck,fuck og fuck this SHIT" var stort sett det eineste man hørte Sier meg fornøyd med single playeren, men er i tvil på om det er verdt ein ekstra gjennomspilling Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Mangen andre spill som bruker samme ordspill, trenger ikke nevne dem engang Patchen inneholdt noe forbedringer med sikte, fikk botene tilbake på multiplayeren, og litt glitchfiks Beste fpsspillet på konsoll pr.idag og da fortjener den mer 2 gjennomspillinger for min del Har enda ikke fullført det.... Men veldig merkelig att dem som fullfører har under 30% av trophyene i Killzone 2, det vil si 300 poeng i gamerscore, vil ikke kalle det en gjennomspilling, men rushing og gå tilbake til Xbox 360en sin Jeg har 50% av trophyene og har bare fullført 3 baner av dem 9 Endret 2. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Mangen andre spill som bruker samme ordspill, trenger ikke nevne dem engang Beste fpsspillet på konsoll pr.idag og da fortjener den mer 2 gjennomspillinger for min del Har enda ikke fullført det.... Men veldig merkelig att dem som fullfører har under 30% av trophyene i Killzone 2, det vil si 300 poeng i gamerscore, vil ikke kalle det en gjennomspilling, men rushing og gå tilbake til Xbox 360en sin Jeg har 50% av trophyene og har bare fullført 3 baner av dem 9 Vel, i KZ2 føler eg at dem bare har pøst på med banneord i fleng..bare for å gjøre det. Regner med du sikter til GeOW, og her er det mye av det samme. Bortsett fra at personlighetene her faktisk har noe å komme med til tider. Men at det er over the top til tider heilt klart...er ikkje verre enn å se på karakterene dine det. Men GeOW har vel lagt steroidegutta med store våpen listen fra dag 1, uten å legge skjul på det hehe. Throphies og achievments? Eg pisser på begge. Eg spiller igjennom eit spill for å oppleve spillet og det det har og formidle. Å gå inn for å drepe xxx-antall fiender, med det og det våpenet føler eg meg ferdig med...slik var det for mye av på N64. mange finner nok glede i slike system og E-penisen vokser sikkert. Men eg driter regelrett i begge som sagt. Men Rushing og gå tilbake til 360`en sin? No må du faen meg gi deg Toman . Greit du elsker KZ2, men spillet er rett og slett ingen Jesus i moderne tid. Det er en rett frem shooter som alle andre der ute, med ein story formidling på ungdomskole stadiet og jævlig ûber grafikk. Online delen i spillet syns eg er virkelig bra så det er sagt, tar litt lengre tid å meste enn de fleste spillene der ute. Huff..så morragretten. Endret 2. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Haha, fikk meg en god latter på hele inlegget Mala Morragretten? Neppe. Morralatter? Oyeah Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så glad Mala, stort smil! dog jeg er helt enig:) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Patchen inneholdt noe forbedringer med sikte Hva slags? Denne er jeg spent på. Har de fjernet akkselerasjonen sikte får når du beveger det. Please la det være det. *Krysse fingerne* Noen som kan luke frem patchnotes eller noe? Lenke til kommentar
Kerit Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Patchen inneholdt noe forbedringer med sikte Hva slags? Denne er jeg spent på. Har de fjernet akkselerasjonen sikte får når du beveger det. Please la det være det. *Krysse fingerne* Noen som kan luke frem patchnotes eller noe? Game update version 1.21 contains the following fixes: Increase of the standard points settings for Bodycount. Should ensure longer mode on heavily populated games. The return of Online Bots. Adding bots to an online game renders it 'unranked'. The option to create unranked games. Players will be made aware that a game is unranked upon joining. Fix to Game Search functionality so correct maps are displayed. Standardization of the Y-Axis controls on the HGH Scout when zoomed with the Sniper Rifle. Fix to Sensitivity setting where the weapon animation did not follow the reticule correctly. Fix for auto-aim exploit when rapidly tapping zoom/fire. Fix to infrequent collision issues with C4 Proximity mines. Fix to list of games displayed on search. Stability fix relating to disconnect. Fix to 'Clan' button functionality in custom game creation settings. Patchen var vel grunnen til at serverne var nede en stund også, noe som var svært irriterende pga at jeg mangler bare 117 points til general (scout) :> Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 http://www.itavisen.no/809886/killzone-2-k...t-gjort-paa-360 Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og likevel har ikke Xbox 360 noen spill som grafisk kan måle seg med Killzone 2. Don't talk the talk if you can't walk the walk. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg har litt problemer med der du skal skyte ned ATAC flyet. Hvor mange bazooka skudd tåler flyet?? EDIT: Jeg klarte det da jeg fikk sett en video på youtube. Visste ikke at man kunne gå under der. Endret 5. april 2009 av turbo60 Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er serverne nede nå eller er det nettet mitt? Kommer opp 10002 når den skal hente server listen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå