- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Får ikke dere ha 18+spill? N00bs -_- Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Får ikke dere ha 18+spill? N00bs -_- Kjeft'a! Men enig i at det er irriterende Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Mamma bruker å spørre om det er et skytespill og jeg sier ja, men jeg sier det er mye annet i spillet også. Helps, totally Hva som er irriterende? Endret 25. mars 2009 av HCG Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mamma bruker å spørre om det er et skytespill og jeg sier ja, men jeg sier det er mye annet i spillet også. Helps, totally Hva som er irriterende? Ikke her AT JEG IKKE FÅR LOV Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Og du er hvor gammel`? Blir 15 i år! Men 16 årsgrense-spill er seff greit! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, men hvilke spill er det? Uncharted, kanskje. Gleder meg til jeg er 12. Som blir i år. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 SKal du kjøpe 18årspill er det bare å cruise litt rundt på forskjellige butikker. Som regel noen som selger det. Drit i foreldrene dine. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Men 16 årsgrense-spill er seff greit!Hvis du virkelig vil ha spillet så printer du ut en av de derre 16+ logoene på fint papir og legger det under plastheftet i coveret, slik at det dekker over den egentlige aldersgrensen. Jeg regner med at mordi ikke kommer til å inspisere coveret såpass nærme at hun legger merke til at du har juksa litt, så det burde gå fint. Evt. last ned en fin scan av coveret, photoshop aldersgrensen og bytt ut orginalen med den nye. Endret 25. mars 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Evt. last ned en fin scan av coveret, photoshop aldersgrensen og bytt ut orginalen med den nye. Kan være ganske smart, det. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men 16 årsgrense-spill er seff greit!Hvis du virkelig vil ha spillet så printer du ut en av de derre 16+ logoene på fint papir og legger det under plastheftet i coveret, slik at det dekker over den egentlige aldersgrensen. Jeg regner med at mordi ikke kommer til å inspisere coveret såpass nærme at hun legger merke til at du har juksa litt, så det burde gå fint. Evt. last ned en fin scan av coveret, photoshop aldersgrensen og bytt ut orginalen med den nye. Konge tips! Blir nok Killzone 2 på meg ved neste lønning Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan jeg...du vet...få det PhotShopa-koveret? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan jeg...du vet...få det PhotShopa-koveret? Det er jo ikke vanskelig. Kan gjøre det nå hvis noen finner cover i riktig format Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan jeg...du vet...få det PhotShopa-koveret? Hva skal du med det? Var det ikke du som fikk spille 18årsgrense spill? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan jeg...du vet...få det PhotShopa-koveret? Hva skal du med det? Var det ikke du som fikk spille 18årsgrense spill? Hehe, kødda. Hadde bare lyst på et fake kover. Trust me, jeg har GTAIV. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sånn veldig, veldig kjapt gjort. Dere burde forøvrig vise foreldrene deres at dere er modne nok for denne typen spill, hvis dere selv mener dere er det. Det handler bare om tilit. Hvis dere bruker dette coveret (eller noe lignende) mister dere mye tiltro og foreldrene deres har vanskeligere for å stole på dere senere. Men, da skal ikke jeg gå mer off-topic; resume discussion! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sånn veldig, veldig kjapt gjort. Dere burde forøvrig vise foreldrene deres at dere er modne nok for denne typen spill, hvis dere selv mener dere er det. Det handler bare om tilit. Hvis dere bruker dette coveret (eller noe lignende) mister dere mye tiltro og foreldrene deres har vanskeligere for å stole på dere senere. Men, da skal ikke jeg gå mer off-topic; resume discussion! Jeg vet. Jeg har SR2 og GTAIV. GTAIV kjøpte pappa. Saint's Row 2 kjøpte jeg med mamma på CDON.com Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Her er en ok en. Fant ikke med alle tre sider, men man kan jo lime litt Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Verste jeg vet er foreldre som nekter barn å kjøpe 16-18 års spill. Jeg ble nekta å kjøpe Lost Odyssey. HALLO! Lost Odyssey! Det er like ille som å se en barnefilm!! Ble nekta av både foreldre og personell. SÅ ingen annen utvei enn å stjele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå