Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men 16 årsgrense-spill er seff greit!
Hvis du virkelig vil ha spillet så printer du ut en av de derre 16+ logoene på fint papir og legger det under plastheftet i coveret, slik at det dekker over den egentlige aldersgrensen. Jeg regner med at mordi ikke kommer til å inspisere coveret såpass nærme at hun legger merke til at du har juksa litt, så det burde gå fint. :p

Evt. last ned en fin scan av coveret, photoshop aldersgrensen og bytt ut orginalen med den nye.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Men 16 årsgrense-spill er seff greit!
Hvis du virkelig vil ha spillet så printer du ut en av de derre 16+ logoene på fint papir og legger det under plastheftet i coveret, slik at det dekker over den egentlige aldersgrensen. Jeg regner med at mordi ikke kommer til å inspisere coveret såpass nærme at hun legger merke til at du har juksa litt, så det burde gå fint. :p

Evt. last ned en fin scan av coveret, photoshop aldersgrensen og bytt ut orginalen med den nye.

Konge tips!

Blir nok Killzone 2 på meg ved neste lønning :D

Lenke til kommentar

post-62-1096564834_thumb.jpg

Sånn veldig, veldig kjapt gjort. Dere burde forøvrig vise foreldrene deres at dere er modne nok for denne typen spill, hvis dere selv mener dere er det. Det handler bare om tilit. Hvis dere bruker dette coveret (eller noe lignende) mister dere mye tiltro og foreldrene deres har vanskeligere for å stole på dere senere.

Men, da skal ikke jeg gå mer off-topic; resume discussion! :p

Lenke til kommentar
post-62-1096564834_thumb.jpg

Sånn veldig, veldig kjapt gjort. Dere burde forøvrig vise foreldrene deres at dere er modne nok for denne typen spill, hvis dere selv mener dere er det. Det handler bare om tilit. Hvis dere bruker dette coveret (eller noe lignende) mister dere mye tiltro og foreldrene deres har vanskeligere for å stole på dere senere.

Men, da skal ikke jeg gå mer off-topic; resume discussion! :p

Jeg vet. Jeg har SR2 og GTAIV. GTAIV kjøpte pappa. Saint's Row 2 kjøpte jeg med mamma på CDON.com

Lenke til kommentar

Verste jeg vet er foreldre som nekter barn å kjøpe 16-18 års spill. Jeg ble nekta å kjøpe Lost Odyssey. HALLO! Lost Odyssey!

Det er like ille som å se en barnefilm!! Ble nekta av både foreldre og personell. SÅ ingen annen utvei enn å stjele :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...