Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SP er kun for å bli vandt med kontrolleren, snaut nok det. Det er online moroa ligger Mala ;)

Det er det nok! Men SP må fullføres lell. Men forventer heller ikkje noen revolusjon slik enkelte skal ha det til, men heller eit fps som gjør sitt veldig godt.

Lenke til kommentar

Jeg står enda på att Killzone 2 er det beste fps jeg har hatt på konsoller ever :)

Innlevelsen er total med høy lyd og mørkt rom!! Med coversystem som fungerer utmerket, grafikken er det beste jeg har sett på konsoller osv...

Alle dem andre fpsene til konsollene kan bare legge seg, trenger ikke nevne hvilke spill fordi det er veldig mangen fpser jeg har spilt på konsoller...

Har snart 70 timer skyting med alle modene inkludert og det er mye...!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Ja det var vel på tide :p

Hvilken TV har du bestilt?

Etter mange lovord og anbefalinger fallt det endelige valget på ein Philips 47PFL9603H , ned 3" fra min gode gamle Sony bakprojeksjon TV, men eg ofrer gledelig såpass for eit stort sprang i kvalitet og tjohei hehe.

Fikk meg 1.5 time med enspiller delen tidligere i dag da, men regner med spillet tar seg voldsomt opp etterhvert? Var ikkje så veldig imponert over det eg spillte akkurat. Forøvrig skal det siest at eg syns kontrollene virkelig har fått seg ein solid tweak i fra demoen ihvertfall :) Ihvertfall følte eg det da!

Hvis du ikke ble imponert av det første oppdraget så tviler jeg på at du kommer til å bli mer imponert senere. Nå har jeg kun fullført de to første oppdragene, men jeg ble faktisk veldig imponert over det første oppdraget. Grafikken gav meg selvsagt hakeslipp og jeg gikk mye rundt for å se på de utrolig lekre omgivelsene. Jeg følte jeg levde meg veldig inn i spillet også, mest på grunn av at fiendene i spillet faktisk gjør alt de kan for å kverke deg + coversystem som stiller krav til at du bruker hjernen også. Killzone 2 er ingen revolusjon men et heseblesende skytespill, det er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar

Syns selve åpningssekvensene var jævlig EPIC, med utskytningen av fartøyer og disse platformene som svevde over bakken. DET var fete saker. Men selve bakkekampene og er jo revet rett ut av "Storm fiendtlig festning" boken, og eg føler eg har gjort dette ein god del ganger som gamer no :p

Men ting føles så gjenomført, med unntak av cover systemet som ikkje alltid funker(?) på litt kronglete steder. Og med de forbedrede kontrollene blir det bare enda bedre. Spillet oser av kvalitet, la det vere klart.

Lenke til kommentar

Enig med deg Mala. Åpningssekvensen var konge, men så gikk det inn i samme rytme som alle andre FPS. Gå til checkpoint, utrydde fiende, gå til neste checkpoint, utrydde fiende, obligatorisk kjøretøysekvens,utrydd fiende. Men spillet gjennomfører det bra. Er det bare meg eller fungerer ikke coversystemet i MP? Ble liksom aldri helt fortrolig med coversystemet, men jeg får det ikke til å funke i det hele tatt i MP.

Lenke til kommentar

Ein annen ting eg kom på...tanks kjøringen i dette spillet her er jo heilt på trynet? Var som å kjøre radiostyrt bil. Dette er ein tanks for svarte? Den skal føles tung og kraftig, ikkje lett som ein fjær.

Men håper på så få kjøre sekvenser som mulig utover spillet.

Lenke til kommentar

Oioioi...blei noen hektiske timer med Killzone 2 på kveldingen gitt. Det spillet der er bare RÅTT Blei lamslått av det visuelle når man kommer til wasteland området, heilt epic!

Tok meg eit par runder online også, og her fortsatte det visuelle å imponere! 32 spillere, heilt konge bra size på de 2 mapsa eg testet (bro og wasteland). Gleder meg noe heilt jævlig til eg får den nye HDTV`en neste Tirsdag :D

Lenke til kommentar
Oioioi...blei noen hektiske timer med Killzone 2 på kveldingen gitt. Det spillet der er bare RÅTT Blei lamslått av det visuelle når man kommer til wasteland området, heilt epic!

Tok meg eit par runder online også, og her fortsatte det visuelle å imponere! 32 spillere, heilt konge bra size på de 2 mapsa eg testet (bro og wasteland). Gleder meg noe heilt jævlig til eg får den nye HDTV`en neste Tirsdag :D

toman85, gi mala tilbake brukerkontoen sin!

:p

Lenke til kommentar

Ser ut som spillet blir bedre uttover ja. Du var vell ikke helt fornøyd med starten?

Lenke til kommentar

Starten var heilt grei slik sett, men det var så plankekjøring i likhet med så mange andre spill. For å vere heilt ærlig, blei det litt for mye gråe og triste omgivelser til tider, hjelper lite med lavoppløste teksturer over det heile i tillegg .

Syns spillet blei herlig når man skulle storme denne broen mot Akademiet osv. det var bare så rått å se fremgangen kompisene mine rykke fremover samtidig som Helghastene presset på :p Var noe som løsnet her liksom, og motivasjonen til å spille videre bare økte.

Spørst om eg greier å holde meg meir til nye TV`en neste uke...ville helst fullført spillet på den skjermen. Kanskje spillet er verdt ein ny gjennomgang for allt eg veit.

Lenke til kommentar

Lover er vel for å brytes? Er ikke verre enn å kjøpe spillet i en butikk, for å så hjemme det unna i huset ditt. Iallefall min fremgangsmåte som jeg brukte når jeg kjøpte killzone 2. :D

Noen andre som tror at co-op er det som skal til for at SP blir interessant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...