qweac_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det skjer bestandig med meg når jeg kjøper fra Absoluttspill. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja det er nok standard det. Har skjedd når jeg har kjøpt TV, spill og PC deler. Er vel bare slik at de reserverer beløpet først, så trekker de det senere når produktet er sendt. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spillet fikk plutselig en ny glød når jeg fant ut at jeg kunne spille musikk mens jeg spiller, nå ble det hvertfall morro online! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ved hjelp av playlist eller rett fra XMB? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Da har jeg spilt noen timer SP og noen timer MP. Grafikken er jo helt fantastisk, men kontrollen. Ugh. Den tok det jammen tid til å bli vant med. Føles som jeg kjører en lastebil eller noe. De burde virkelig tatt en kikk på hvordan gutta i IW lager kontrollene, for dette kunne de jammen ikke. Men men får prøve litt til å se om kontrollene sitter til slutt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tro meg den sitter til slutt Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kontrollene er sånn fordi det føles rett og slett mer kampaktig ut =) CoD4 føles ut som et arcade-spill i forhold xD Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Kampaktig å kampaktig. Føles mer som man beveger seg i sirup. Blir til tider for dumt når jeg går opp trapper og han bare sklir langs veggen som en idiot fordi han ikke klarer svingen. Om de skulle få det så "realistisk" som mulig, hvorfor kan man sprinte jorden rundt? Men dette er nok helt sikkert kun en vanesak. Skal fortsette idag å se om kontrollene sitter til slutt. Er det foresten mulig å gjøre siktehastigheten konstant? Er ufattelig irriterende at siktet går fortere jo mer du flytter det. Er en grunn til at vi har analogstikker for faen. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 No er tilfellet det at veldig mange klager over kontrollene. Men de fleste blir vel vandt med det regner eg med. Syns det er greit med litt variasjon fra de raske responsive kontrollene i COD eg da. Spørst åssen det går no når eg skal veksle mellom KZ2 og COD5 online fremover Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sirup? På den planeten er tyngdekraften litt høyere enn på jorden, samt at de bærer på masse drit. Jeg ser ikke for meg at det ville vært naturlig om de bevegde seg som turnere Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ta på deg like mye gear som disse karene bærer da og prøv det samme. go for it! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hvor mye gear har disse på seg? De bærer et hovedvåpen + pistol, samt ammo. Jeg har da vært i forsvaret å hatt på meg en del gear. Skal være enig i om jeg hadde hatt på meg full reconpack hadde jeg sikkert bevegd meg slik som han, men med kun våpen+ ammo ville jeg vært mer mobil enn disse kara, forutenom at jeg ikke ville kunne sprintet til evig tid. Edit: Om de hadde hatt splintvest på seg ville forøvrig saken kanskje blitt en annen. Men jeg tror alikevel de ville kunne bevegd seg litt mer grasiøst enn dette. Endret 19. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Konamixx, du har lasta ned patchen? Etter at den kom har kontrollen blitt MYE bedre synes nå jeg:) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja patchen kom vel automatisk? Fikk iværtfall en første gangen jeg puttet spillet i. Har spilt et par timer til nå, og endelig begynner ting å sitte, og spillet blir jo med en gang morsomere. Er fremdeles ikke fornøyd med styringen av siktet, da det akselererer jo mer du flytter det. Sliter forferdelig med å skyte folk som løper. Kan man ikke skifte classes midt i et spill? Fant liksom ingen plass å gjøre det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Kan man ikke skifte classes midt i et spill? Fant liksom ingen plass å gjøre det. Man kan skifte classes i et online spill, men man må være død. Man kan ikke bytte midt i en runde hvor du er levende og man må ha kommet til visse ranger for å kunne bytte mellom classes. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Ja, når du skal velge hvor du vil spawne trykker du R1, og her vil du kunne fikse karakteren din og endre gear. Endret 20. mars 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ingen spill fra elkjøp til helgen gitt, jippi! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hehe. Kanskje det ikke var verd det å spare de kronene nå? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Haha nei, hadde eg hatt 100,- ekstra på konto den dagen hadde eg selvfølgelig bestillt fra AS Det er heilt utrolig at det skal ta så lang tid for å motta brevpost...elendige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå