Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt noen timer SP og noen timer MP. Grafikken er jo helt fantastisk, men kontrollen. Ugh. Den tok det jammen tid til å bli vant med. Føles som jeg kjører en lastebil eller noe. De burde virkelig tatt en kikk på hvordan gutta i IW lager kontrollene, for dette kunne de jammen ikke. Men men får prøve litt til å se om kontrollene sitter til slutt.

Lenke til kommentar

Kampaktig å kampaktig. Føles mer som man beveger seg i sirup. Blir til tider for dumt når jeg går opp trapper og han bare sklir langs veggen som en idiot fordi han ikke klarer svingen. Om de skulle få det så "realistisk" som mulig, hvorfor kan man sprinte jorden rundt?

Men dette er nok helt sikkert kun en vanesak. Skal fortsette idag å se om kontrollene sitter til slutt.

Er det foresten mulig å gjøre siktehastigheten konstant? Er ufattelig irriterende at siktet går fortere jo mer du flytter det. Er en grunn til at vi har analogstikker for faen.

Lenke til kommentar

No er tilfellet det at veldig mange klager over kontrollene. Men de fleste blir vel vandt med det regner eg med. Syns det er greit med litt variasjon fra de raske responsive kontrollene i COD eg da.

Spørst åssen det går no når eg skal veksle mellom KZ2 og COD5 online fremover :p

Lenke til kommentar

Hvor mye gear har disse på seg? De bærer et hovedvåpen + pistol, samt ammo. Jeg har da vært i forsvaret å hatt på meg en del gear. Skal være enig i om jeg hadde hatt på meg full reconpack hadde jeg sikkert bevegd meg slik som han, men med kun våpen+ ammo ville jeg vært mer mobil enn disse kara, forutenom at jeg ikke ville kunne sprintet til evig tid.

Edit: Om de hadde hatt splintvest på seg ville forøvrig saken kanskje blitt en annen. Men jeg tror alikevel de ville kunne bevegd seg litt mer grasiøst enn dette.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Ja patchen kom vel automatisk? Fikk iværtfall en første gangen jeg puttet spillet i.

Har spilt et par timer til nå, og endelig begynner ting å sitte, og spillet blir jo med en gang morsomere. Er fremdeles ikke fornøyd med styringen av siktet, da det akselererer jo mer du flytter det. Sliter forferdelig med å skyte folk som løper.

Kan man ikke skifte classes midt i et spill? Fant liksom ingen plass å gjøre det.

Lenke til kommentar
Kan man ikke skifte classes midt i et spill? Fant liksom ingen plass å gjøre det.

Man kan skifte classes i et online spill, men man må være død. Man kan ikke bytte midt i en runde hvor du er levende og man må ha kommet til visse ranger for å kunne bytte mellom classes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...