Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bør fullføre FEAR før du begynner på KZ2 Mala. Hvis jeg husker rett så var du ganske hekta på Resistance FoM online da det kom, og KZ2, og ikke minst KZ2 online er ganske mye gøyere (imo) så du kommer nok til å bruke litt tid der ;)

Men blir bra å se ShrugZ online igjen ;)

Ja RFOM var ballerått online. Skal legge noen timer i FEAR i natt, så blir det sikkert litt bytting mellom KZ2 utover uken. Kommer jo ny map pack til COD5 på torsdagen også :rolleyes:

Akk ja...det er mangt som skal spilles.

Lenke til kommentar
Planen var å spille gjennom SP først og opparbeide seg litt ferdigheter. Men så var det engang jeg døde på en bane og ikke orket prøve på nytt. Skulle bare prøve MP bittelitt. Men fant ut at jeg var mer enn god nok til å holde følge med de andre jeg spilte med. Og da kampen var ferdig og jeg fikk poeng og merke for å ha tatt knekken på det utnevnte målet - var jeg hektet.

Plutselig hadde jeg gått opp en level. Plutselig fått flere våpen. Plutselig fått flere merker.

Og sånn har det gått i noen uker nå :p

Toman - takk igjen for at du åpnet øynene mine for KZ2 =)

Hehehe, ingen årsak :p

Jeg prøver å bringe fram at Killzone 2 er et kongespill :)

Leste på diverse forumer for 2 år siden fram til nå, var bare sånne kommentarer "blir like dårlig så Killzone 1" "blir gigaflopp", langt derifra :)

Fikk endelig Grand Valor Honoren, ranket 1571 den uken og hadde 1600-1700kills og 650-700 deaths :)

Lenke til kommentar

Vel vel, kåken blei rein og fin i tillegg så kom feberen sigende. Kanskje like greit at det kommer en annen dag. Vil helst nyte spillet når formen er på topp B)

EDIT; Spiller folk her inne sammen her eller? Er det mulighet for å samle ein gjeng inne i spillet uten større komplikasjoner?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Vel vel, kåken blei rein og fin i tillegg så kom feberen sigende. Kanskje like greit at det kommer en annen dag. Vil helst nyte spillet når formen er på topp B)

EDIT; Spiller folk her inne sammen her eller? Er det mulighet for å samle ein gjeng inne i spillet uten større komplikasjoner?

I tillegg er det noen klaner om du ønsker det, med flere brukere fra forumet herifra.

Bla. klanen NorthernPredators er full av brukere fra dette forumet, og også klanen til meg, Decroffj og CheesyJunk fra forumet, (Northern Vikings), kommer til å ha en del brukere fra dette forumet.

Ellers fungerer "friends playing" som Cappy sier godt, eneste minus er at enkelte har høyere rang enn andre, og kan derfor ikke joine samme kamp.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Jepp. Er bare å gå på en meny som heter for "friends playing", eller noe lignende, å direkte joine samme game. Har sett Toman der noen ganger. :p

Er ikke ukjent jeg nei :p

Men har litt pause fra onlinedelen fordi jeg geeket noe jævli sist uke, passerte 53 timer eller noe sånt :)

Lenke til kommentar

Northern Predators, Northern Vikings? Hva er dette for noe navn, jeg har spillt WoW lenge nok til å hate disse Northern/Scandinavian Heroes/Vikings navna nok. Hadde vært morsomt å joine en guild, men blir litt flau av å sette Northern Vikings forran nicket. :lol:

Lenke til kommentar
Northern Predators, Northern Vikings? Hva er dette for noe navn, jeg har spillt WoW lenge nok til å hate disse Northern/Scandinavian Heroes/Vikings navna nok. Hadde vært morsomt å joine en guild, men blir litt flau av å sette Northern Vikings forran nicket. :lol:

jeg kan kun svare for klanen Northern Vikings:

Klanen vår er en internasjonal klan, men vi ønsket også å framheve vår kultur og bakgrunn, da fra Norge og Scandinavia. Dette føler vi i styret at kommer bedre frem når vi da har Viking i navnet, og Northern. Folk forbinder da lett NorthernVikings med Norden/Scandinavia og vikingene var da kjent som noen barske gutter. Klan taget NoVk er da vårt tag i Northern Vikings, og det er også et tag vi er fornøyd med.

Ja, jeg forstår ganske fort at slike navn kan virke skremmende for eldre og seriøse personer som ønsker en klan, og at disse klanene kan virke som fjortisklaner, det forstår jeg, men ta en titt innom nettsidene til klanene og bestem deg etter det! :)

Må også få tilføye at vi i Northern Vikings ikke er blant de mest iderike personene, og at vi lette etter et enkelt, men også fint navn som beskriver oss som klan- på en positiv måte!

:)

Lenke til kommentar

Hva faen er det egentlig Elkjøp driver med :huh:

Sjekket nettbanken i går, og da var tilsynelatende summen eg betalte, overført tilbake til kontoen min. Eg sjekke bevegelsene og de 408,- som gjikk ut etter bestilling var ikkje å oppdrive. Samtidig var det heller ikkje registrert tilsvarende sum inn på konto, men de var der altså. Ingen spill i kassa i dag heller...så eg sjekket nettbanken igjen og ser at 408,- er trukket....

Kan ha oppstått noe tull ettersom eg ser spillet koster 499,- inne på sidene no.Uansett dette er for dårlig. Får vel regne med spillet er blitt sendt i dag da....

Fikk i det minste fullført FEAR2 i dag da, forøvrig eit veldig bra spill!

Lenke til kommentar
Sjekket nettbanken i går, og da var tilsynelatende summen eg betalte, overført tilbake til kontoen min. Eg sjekke bevegelsene og de 408,- som gjikk ut etter bestilling var ikkje å oppdrive. Samtidig var det heller ikkje registrert tilsvarende sum inn på konto, men de var der altså. Ingen spill i kassa i dag heller...så eg sjekket nettbanken igjen og ser at 408,- er trukket....

Fikk i det minste fullført FEAR2 i dag da, forøvrig eit veldig bra spill!

Penger går ALDRI ut ved bestilling.. ikke på steder som elkjøp, gamezone osv. Det skapes en reservasjon på kontoen din for at det skal trekkes et beløp i fremtiden, dette er ikke det samme som at summen blir trekt fra din til deres konto. Beløpet trekkes ved avlevering til posten..

Derfor er det ikke noen 408kroners bokføring å spore etter bestilling. Nå er nok spillet sendt ettersom du kan se at beløpet er bokført.

Det samme skjer når du bestiller flyreiser, hotell osv.. helt vanlig praksis :)

Vel, grunnet et pent tilskudd fra staten (penger igjen på skatten), det faktum at jeg hadde en gavekort på elkjøp og generelt lysten til å kjøpe noe, ble det impulskjøp av PS3 og KZ2 idag. Så får vi se hva folk maser slik om.

gratulerer med ny ps3.. husk at Littlebigplanet koster 200kroner på play.com, og at Uncharted og Metal Gear Solid også kan oppdrives billig.. tre spill du ikke vil gå glipp av i samlingen :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Tingen er at det var trekkt 408,- samme dagen som eg bestillte, og slik var det oppført noen dager, med pengene borte fra konto. SÅ var pengene tilbake før dem ble trukket igjen i dag. Derfor eg stusset litt over saken ser du :p

Men om spillet er sendt i dag, har eg det nok til helgen uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...