Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lang tid sånn ca. bruker spill å ta fra Elkjøp? KZ2 blei sendt på lørdagen tror eg så eg håper på å ha det i kassen i morra, seinest tirsdag etter som det blir sendt som brevpost :)

Tok 2 postdager før jeg fikk mitt eksemplar av Killzone 2

Fikk det for 399kr som er sinnsykt billigt for et så unikt spill!!! :D

Har over 50 timer online og snart 4000kills og 1800 deaths :p, noe rundt den duren der....

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Tok bestillingen fra Lefdal, men trodde Lefdal og Elkjøp er under samme bølge, fikk det for 399kr og det var gratis frakt :p.

Verdt lett dem pengene!! :D

Du har en fantastisk spill i vente Mala, trodde aldri du skulle ha det :p

Ser på alltid PSN lista mi så står det Shrugz offline og da tenker jeg slikt " skal han ikke ha Killzone 2, eller er det totalt forakt mot PS3en" :p

Lenke til kommentar

Vertfall med sniper, revolver og shotgun :)

Da faller hode av, spesielt med shotgunnen da hører du knas :p

Det har skjedd meg mye siden jeg bruker mye sniper...

Lyden på våpnene er det beste ørene mine har hørt, kan ikke skjønne noen kan klage på ISA rifla som folk sier høres ut som luftgevær, langt derifra. Sniperen er det råeste jeg har hørt av lyd i våpner, slår alle snipere, Gears 1/2, Halo, COD osv...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Du har en fantastisk spill i vente Mala, trodde aldri du skulle ha det :p
W00t!

Har jo alltid sagt eg skal ha dette spillet eg da :p Har killzone 1 og greier, likte betaen ETTERHVERT og demoen var underholdene nok til å spille igjennom ihvertfall 7 ganger...minst Det har bare vert økonomiske årsaker til spilltørken hos meg de siste mnd.

La det ikkje herske noen tvil, spillet kommer garantert til å falle sterkt i smak her i gården :)

Lenke til kommentar

Er det noen som har planer om å kjøpe Frag FX v.2 som kommer 27. mars? Interressert i å høre hvordan den fungerer i forhold til den første. Jeg har spilt CS i mange år og det er et pain å gå tilbake til joysticken. Så lurer veldig på hvordan den fungerer til KZ2, så da kan noen andre gjøre et dårlig kjøp så jeg spiller å bruke 800 kr på noe dritt (a)

Lenke til kommentar

Du bør fullføre FEAR før du begynner på KZ2 Mala. Hvis jeg husker rett så var du ganske hekta på Resistance FoM online da det kom, og KZ2, og ikke minst KZ2 online er ganske mye gøyere (imo) så du kommer nok til å bruke litt tid der ;)

Men blir bra å se ShrugZ online igjen ;)

Lenke til kommentar
Eneste problemet med KZ2 er at MP er så sykt moro at det frister mer enn å spille SP :p Har vel kommet til bane 4 eller noe, og der stoppet det opp.

you said it ^^

+1.

SP frister ikke, er multi som er gøy! Kanskje litt annerledes om man virkelig har spilt de forrige spillene, og kan historien, men jeg fant det ikke intresaant å spille SP i begynnelsen. Nå derimot, er jeg snart ferdig med sp. Problemet er i at det er veldig mye av det samme syntes nå jeg :)

Lenke til kommentar

Planen var å spille gjennom SP først og opparbeide seg litt ferdigheter. Men så var det engang jeg døde på en bane og ikke orket prøve på nytt. Skulle bare prøve MP bittelitt. Men fant ut at jeg var mer enn god nok til å holde følge med de andre jeg spilte med. Og da kampen var ferdig og jeg fikk poeng og merke for å ha tatt knekken på det utnevnte målet - var jeg hektet.

Plutselig hadde jeg gått opp en level. Plutselig fått flere våpen. Plutselig fått flere merker.

Og sånn har det gått i noen uker nå :p

Toman - takk igjen for at du åpnet øynene mine for KZ2 =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...