Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Håper play.com får inn bluetooth headsette snart, har lagt til en bestilling av det headsette... Da blir det digg. Jeg jager den honor trophyen nu, denne gang gir jeg ikke opp. Ligger på 3009 plass på week, håper den week ranken er den som gjelder til den grand valor trophyen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er null stress Toman.. Spill mye i helga og sank poeng og du har den inne. Jeg er ikke spess god, men er ranked nr 211 atm denne uka. Så spill bra og mye og den er spikret. Vært morro å komme under 100, men orker ikke spille hele tiden. Har andre ting som må gjøres.

Lenke til kommentar

Nei, jeg er nok ikke noe bedre Toman, rett og slett bare spilt mye og brukt tiden bra denne uka.

Jeg har vel 65 timer Online fra første stund nå, over 40 av disse gikk til å samle medaljer, så utnyttet ikke tida så bra, før jeg ble ferdig med medaljene i starten av denne uka.

Lenke til kommentar

Herregud, HCG!

Han skriver at han da venter med å ta trophien til killzone 4 kommer, for da er det færre som spiller online, og lettere å komme høyere opp på poenglisten. Om det var spøk eller seriøsitetens ord, ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar

La merke til noe nå nettop:

Klesmerket VOX på skate 2 har nesten lik logo som guerilla games:

slik ser VOX merket ut:

Skjul
0000000846_520x520.jpg

Og slik ser guerilla games logoen ut:

Skjul
logo.jpg

Den første assosiasjonen når man ser VOX merket er jo Guerilla Games og killzone. De ligner kanskje ikke helt i ettertanke, men ganske likt syntes nå jeg. :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...