Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åååå blir så irritert!!! Har jo bestilt 2 billig spill fra play.com for å bytte de inn og forhåndsbestille KZ2 men det ene har ikke kommet enda!!! Begge ble sendt 27. og det ene kom på mandag men det andre har ikke kommet enda... Er redd for at når jeg skal bytte de inn tar de ikke i mot de lenger siden de har fått så mange av dem...

Lenke til kommentar

Anbefaler folk å tenke litt mer før dere poster om alt mulig her.

Ting om leveringstid på ødelagt ps3, diverse spørsmål om bruk av forum osv. skal ikke postes her!

Pass på off topic, og jeg kommer til å få en moderator til å slette innlegg som strider med det denne tråden skal omhandle!

Lenke til kommentar
Er det jeg pleier. Men då kan eg ikke se når det sist ble postet der og slikt. Men nok off topic :)

Når på døgnet er det PS Store pleier å bli oppdatert? Kommer til å stå klar til å gå innpå på sekundet det blir oppdatert! :D

Sånn kjapt off-topic bare. :)

Gjør et søk på ditt brukernavn og bokmerk linken lett tilgjengelig i verktøyslinja for bokmerker.

Jeg må nesten bare innse nederlag og spille demoen når den kommer. Blir litt ille hvis hele gamer.no, bortsett fra meg, skal være grisegode online når spillet kommer. :p

Lenke til kommentar
noen som vet om de popper den ut ved midnatt eller?

evt når oppdateres PS store´n slik at vi kan laste den ned?

Den oppdateres vel 2 ganger, rundt 14.00 tiden og 19.00?

Den havner garantert ikke på psn rett etter midnatt!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Når ps store pleier og oppdateres kan du finne på forrige side.... tror det pleier og være rundt 18.00

(Når vi først snakker om psn, se på det nye spillet som kommer i morgen på US store. Kanskje ikke akkurat det som blir prioritert i morgen men, kan jo korte ned vente tiden vår!)

http://blog.us.playstation.com/2009/02/04/...o-psn-tomorrow/

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar
20090204.jpg

Skjønte den ikke helt men... Hauger med 360er er jo moro :p

Her er en forklaring eg fant (N4G)

Panel one: The everyman (slave) is burdened with dragging the PS3 under the hot sun. Presumably, this refers to the fact that, on any message board, the PS3 fanboys have the unenviable task of defending the PS3 from the mean-spirited Xbox 360 fanboys. "It's a great system, really! You're just a bunch of Xbots!" They're dragging the PS3, aimlessly, until the day they die.

Panel two: Now this is where it gets interesting! Here we have the role of Moses played by, um, someone from Killzone 2, the upcoming game that many on the PS3 side of the fence hope Will Be Great. Moses, strong and wise, looks out over his people (PS3 fans/slaves). He has come to save us!

Panel three: Is that the Red Sea, entirely comprised of RROD'd Xbox 360s? It sure looks like it. Part, blasted broken Sea, so I can lead my people to freedom.

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...