Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke så altfor stort problem for de fleste, altså.

Syns ikke at det er å utrolig lett å komme blant de 2800 beste egentlig. Har vel spilt rundt 15 timer denne uka, men ligger på 6000 og noe.

Noen tips for hvordan jeg får poeng litt fortere? Får kanskje litt lite fordi jeg ikke er så veldig god, får rundt 30-40 poeng hver kamp.

Lenke til kommentar

Hvis du har 6000 poeng må du være høyt, jeg har vel nesten 5000 og er sikkert fortsatt rundt 540-plass. Eller er det jeg som surrer?:p

Grei måte å spille liktelling, når man har badge til å få 2 ekstra poeng per kill, og være på vinnerlaget da:)

Lenke til kommentar

Har ikke fått skjønt det systemet enda, hva teller last week eller week? Jeg har fått dem 3/4 men mangler seff den siste

Håper det er week som teller da :)

Har som beste runde på Killzone 2 antall poeng er 220

Men snittet er godt over 89 poeng pr-runde!!! :D

Har vel 3400 kills og 1600 deaths :p

Lenke til kommentar

Den raskeste måten å få poeng på er å spille Body Count med store lag på små baner. Rocket Launcheren er suveren når det gjelder poeng, men denne blir for det meste utelatt av hosten. Om dette er tilfellet vil jeg anbefale LMG, da denne dreper på et par treff. Camp utenfor motstanderens spawningsted, hold crouch inne hele tiden (øker treffsikkerheten) og spray vilt så snart du ser antydninger til en motstander.

En slik kamp tar som oftest mellom fem og ti minutter, og med rocket launcher får jeg over 100 poeng per kamp (med body count-medaljen). Med LMG kan jeg også få opptil 100 poeng, men snittet ligger på rundt 80-90.

EDIT: Begge poengangivelsene ovenfor er tatt med utgangspunkt i at laget vinner.

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar

Idag fikk jeg min første 100+ poeng! *Stolt*

Er nå blitt kaptein og har litt av hvert å kose meg med. Men irriterer meg bittelitt over de som bruker usynlighet, RPG og spawnegranat (?) rett i motstanderens leir. Syns på mange måter spillet var gøyere før disse kom inn i bildet, men er sikkert en tilvenningssak.

Lenke til kommentar
Sånn som Team Chrissj? Ikke en klan, men en gruppe med spillere?

Eggcatuly! :p Helt riktig, det jeg tenker. Men lage en "gamer.no" gjeng. Siden Team Chrissj kan ikke lages men joines. Så jeg synes dere skal gjøre dette, så får vi bruke ingame "lobby" tjenesten til killzone 2 og gjøre vårt beste ut fra denne. Men vi kan jo legge hverandre til og se om vi kan avtale kamper f.eks?

Min PSN ID er Bare_Ban

Add me! ;)

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...