cuberen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja lurer litt på det jeg også. Men uansett bør det gå fint. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ikke så altfor stort problem for de fleste, altså. Syns ikke at det er å utrolig lett å komme blant de 2800 beste egentlig. Har vel spilt rundt 15 timer denne uka, men ligger på 6000 og noe. Noen tips for hvordan jeg får poeng litt fortere? Får kanskje litt lite fordi jeg ikke er så veldig god, får rundt 30-40 poeng hver kamp. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvis du har 6000 poeng må du være høyt, jeg har vel nesten 5000 og er sikkert fortsatt rundt 540-plass. Eller er det jeg som surrer? Grei måte å spille liktelling, når man har badge til å få 2 ekstra poeng per kill, og være på vinnerlaget da:) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Woho - var nettopp best i en kamp. 76 poeng! Høres ikke mye ut, men føler meg sykt dyktig nå Og der ble avhengigheten enda litt sterkere.. =) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Dette med Honor Rank £1,2,3 og 4 går på hvilke plassering man ligger på i løpet av en uke? Så det går ikke på antall timer, men antall poeng og plassering i en uke, fra søndag til søndag? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har ikke fått skjønt det systemet enda, hva teller last week eller week? Jeg har fått dem 3/4 men mangler seff den siste Håper det er week som teller da Har som beste runde på Killzone 2 antall poeng er 220 Men snittet er godt over 89 poeng pr-runde!!! Har vel 3400 kills og 1600 deaths Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) 89poeng per runde i snitt.. yeeeezzzz.. om jeg har 30-40poeng en runde så holder det jo somregel til topp 3 plassering liksom.. syke syke mann Endret 13. mars 2009 av TSP Fjernet off topic Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Den raskeste måten å få poeng på er å spille Body Count med store lag på små baner. Rocket Launcheren er suveren når det gjelder poeng, men denne blir for det meste utelatt av hosten. Om dette er tilfellet vil jeg anbefale LMG, da denne dreper på et par treff. Camp utenfor motstanderens spawningsted, hold crouch inne hele tiden (øker treffsikkerheten) og spray vilt så snart du ser antydninger til en motstander. En slik kamp tar som oftest mellom fem og ti minutter, og med rocket launcher får jeg over 100 poeng per kamp (med body count-medaljen). Med LMG kan jeg også få opptil 100 poeng, men snittet ligger på rundt 80-90. EDIT: Begge poengangivelsene ovenfor er tatt med utgangspunkt i at laget vinner. Endret 13. mars 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Wow! Det hørtes jo jævlig "gøy" ut! Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Vel, jeg bare ga tips til de som ønsket mye poeng, og til alle de som har snakket om honour rank #4. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Kansje noen av oss her på gamer skulle lage en "gruppe" der vi møtes og spilles? Nå føler jeg meg litt alene online sånn i forhold til xbox Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Sånn som Team Chrissj? Ikke en klan, men en gruppe med spillere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 I feel like replying to your post with this word: Eggsactly Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) I want to reply, too: Pie... Bare ett problem: PSN suger når det kommer til akkurat dette her... Endret 13. mars 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Idag fikk jeg min første 100+ poeng! *Stolt* Er nå blitt kaptein og har litt av hvert å kose meg med. Men irriterer meg bittelitt over de som bruker usynlighet, RPG og spawnegranat (?) rett i motstanderens leir. Syns på mange måter spillet var gøyere før disse kom inn i bildet, men er sikkert en tilvenningssak. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Sånn som Team Chrissj? Ikke en klan, men en gruppe med spillere? Eggcatuly! Helt riktig, det jeg tenker. Men lage en "gamer.no" gjeng. Siden Team Chrissj kan ikke lages men joines. Så jeg synes dere skal gjøre dette, så får vi bruke ingame "lobby" tjenesten til killzone 2 og gjøre vårt beste ut fra denne. Men vi kan jo legge hverandre til og se om vi kan avtale kamper f.eks? Min PSN ID er Bare_Ban Add me! Endret 13. mars 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Hatt noen runder på 70-80 poeng, liker når rundene varer rundt 15-20 min Går fort i rangene må jeg si, og online delen frister mer å spille enn sp. Har kun spilt 4 baner på sp. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ok, vi lager er et team som spiller ilag. Håper ikke at det gjør noe at man er medlem i en klan. Teamnavn? Endret 13. mars 2009 av HCG Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jaja, så klart. Klan er klan. Men når vi bare skal spille for morro og ikke "særiøst" så kan vi spille mot hverandre. Hvis de fleste har mic så kan det bli en koselig spill kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå