_KroSjefen_ Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Han var ikkje så vanskelig å ta..syntes berre måten han skulle takast på var litt einsformig.. dei kunne vore litt meir kreative der... Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Bare hold spoilere for dere selv dere, gutter (eller sett i spoilertabs) Endret 10. mars 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Radec er rimelig vanskelig på Elite, men det sier jo seg selv også.. Fått alle medaljer jeg også nå, mangler "kun" honor rank 2,3 og 4 for Platinum.. Spørs hvor lett det blir da:S Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg synes ikke at kampen mot Radec i seg selv var det som var vrient. Den var bare forfriskende intensiv. Kampen mot Radecs personlige garde var mye mer frustrerende. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Radec er rimelig vanskelig på Elite, men det sier jo seg selv også.. Fått alle medaljer jeg også nå, mangler "kun" honor rank 2,3 og 4 for Platinum.. Spørs hvor lett det blir da:S Trokke det blir noe problem. jeg klarte 1,2 og 3 første uka uten å spille så mye. ble faktisk litt skuffa når jeg ikke fikk den siste. trodde jeg skulle få den å Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det hørtes bra ut. Er jo litt lettere å gjøre det bedre når man slipper å tenke på medaljer.. Men du har sikkert noen hakk bedre treffsikkerhet enn meg også Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg får bare feilmeldinger å komme inn på Warzone, kommer sånn check connection hele veien og Killzone has an unrecoverable error, hmmm hva er galt mon tro.... Kansje jeg ble bannet fra PSN fordi jeg har snart 3000kills og 1400 deaths Ser att andre sliter med det samme, takk og lov det er ikke bare meg Tror dem har server fiksing viss andre en meg får denne feilmeldingne, "puster lettet ut" Endret 11. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Synes Killzone 2 er genialt Og Killzone.com er nok det beste jeg har vært borti med tanke du kan se kampene i replay ala sånn cs radar Såg mine nattrunder som var total dominans fra min side Er over 3000kills og 1500 deaths og jeg er storfornøyd!! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg synes ikke at kampen mot Radec i seg selv var det som var vrient. Den var bare forfriskende intensiv. Kampen mot Radecs personlige garde var mye mer frustrerende. det var mer det jeg siktet til ja. spesielt når rakettene begynner å fly :S Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Radec er rimelig vanskelig på Elite, men det sier jo seg selv også.. Fått alle medaljer jeg også nå, mangler "kun" honor rank 2,3 og 4 for Platinum.. Spørs hvor lett det blir da:S Trokke det blir noe problem. jeg klarte 1,2 og 3 første uka uten å spille så mye. ble faktisk litt skuffa når jeg ikke fikk den siste. trodde jeg skulle få den å Det er siden det bare ble telt med på søndag. Server-feil Jeg fikk også 1, 2 og 3. Skal bli jævlig å få den siste... Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Zero Punctuation nevner såvidt KZ2 i gårdagens review av house of the dead. Moro at han mener House of the dead er det bedre av de to. Som han kaller KZ2: Gears of world war 2 Yahtzee er bare hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ser alltid dem som klager på Killzone 2 har enten bare 360 eller har begge men favorisere 360 mest, kan klage på bossfighten i Killzone 2, men da kan jeg bare klage på andre bossfighter til 360 spillene... Jeg er as we speak nummer 1868 rank on the week rank, nå skal jeg faen ha grand valor honoren ... 44 timer med KZ2 online, må være det mest spillende onlinedel ever på alle konsollspill om det er 360 med Live, Wii osv iløpet av så kort tid Lenke til kommentar
Sepharon Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Et lite spørsmål til folket: Jeg har akkurat blitt Lieutenant Colonel på MP delen, og jeg fikk opp at Assault badgen var nå spillbar. Men når jeg skal velge badges, ligger den ikke i listen. Hva i all verden? Noe jeg har gått glipp av? Never mind, fant ut av det Endret 12. mars 2009 av Sepharon Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Da var endelig KZ2 bestillt Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Flink gutt Mala MP er utrolig moro, så gled deg =) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja det blei veldig underholdene etterhvert i BETA`en så tviler ikkje eit sekund på at det har forverret seg i retail versjonen Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ser alltid dem som klager på Killzone 2 har enten bare 360 eller har begge men favorisere 360 mest, kan klage på bossfighten i Killzone 2, men da kan jeg bare klage på andre bossfighter til 360 spillene... Jeg er as we speak nummer 1868 rank on the week rank, nå skal jeg faen ha grand valor honoren ... 44 timer med KZ2 online, må være det mest spillende onlinedel ever på alle konsollspill om det er 360 med Live, Wii osv iløpet av så kort tid Hmm jeg var vist nr 541 denne uka, enn så lenge.. digg.. ser ut som du må være blandt de 2800 beste for valor 4? Så skal vel mye til for å ikke få trofeet da.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg skal vel aime på å bli 1000 beste denne uken Da må jo jeg få den grand valor Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) I skrivende stund har 595581 vært inne om onlinedelen av Killzone, og dermed må man være på 5955. plass eller bedre for å få Honour rank #4. For å få #1 m¨man være topp 59558 eller bedre. Ikke så altfor stort problem for de fleste, altså. EDIT: Er ikke sikker på om de regner med antall spillere som har vært inne totalt eller bare siste uke, men om det er siste uke er det 286062 spillere som har vært innom onlinedelen, og man må dermed være på topp 2860. plass for å få Honour rank #4. Endret 12. mars 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå