Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Radec er rimelig vanskelig på Elite, men det sier jo seg selv også..

Fått alle medaljer jeg også nå, mangler "kun" honor rank 2,3 og 4 for Platinum.. Spørs hvor lett det blir da:S

Trokke det blir noe problem. jeg klarte 1,2 og 3 første uka uten å spille så mye. ble faktisk litt skuffa når jeg ikke fikk den siste. trodde jeg skulle få den å :lol:

Lenke til kommentar

Jeg får bare feilmeldinger å komme inn på Warzone, kommer sånn check connection hele veien og Killzone has an unrecoverable error, hmmm hva er galt mon tro.... Kansje jeg ble bannet fra PSN fordi jeg har snart 3000kills og 1400 deaths :p

Ser att andre sliter med det samme, takk og lov det er ikke bare meg :)

Tror dem har server fiksing viss andre en meg får denne feilmeldingne, "puster lettet ut" :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Synes Killzone 2 er genialt

Og Killzone.com er nok det beste jeg har vært borti med tanke du kan se kampene i replay ala sånn cs radar :D

Såg mine nattrunder som var total dominans fra min side

Er over 3000kills og 1500 deaths og jeg er storfornøyd!! :D

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke at kampen mot Radec i seg selv var det som var vrient. Den var bare forfriskende intensiv. Kampen mot Radecs personlige garde var mye mer frustrerende.

det var mer det jeg siktet til ja. spesielt når rakettene begynner å fly :S

Lenke til kommentar
Radec er rimelig vanskelig på Elite, men det sier jo seg selv også..

Fått alle medaljer jeg også nå, mangler "kun" honor rank 2,3 og 4 for Platinum.. Spørs hvor lett det blir da:S

Trokke det blir noe problem. jeg klarte 1,2 og 3 første uka uten å spille så mye. ble faktisk litt skuffa når jeg ikke fikk den siste. trodde jeg skulle få den å :lol:

Det er siden det bare ble telt med på søndag. Server-feil :) Jeg fikk også 1, 2 og 3. Skal bli jævlig å få den siste...
Lenke til kommentar

Ser alltid dem som klager på Killzone 2 har enten bare 360 eller har begge men favorisere 360 mest, kan klage på bossfighten i Killzone 2, men da kan jeg bare klage på andre bossfighter til 360 spillene... Jeg er as we speak nummer 1868 rank on the week rank, nå skal jeg faen ha grand valor honoren :D... 44 timer med KZ2 online, må være det mest spillende onlinedel ever på alle konsollspill om det er 360 med Live, Wii osv iløpet av så kort tid :D

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål til folket: Jeg har akkurat blitt Lieutenant Colonel på MP delen, og jeg fikk opp at Assault badgen var nå spillbar. Men når jeg skal velge badges, ligger den ikke i listen. Hva i all verden? Noe jeg har gått glipp av?

Never mind, fant ut av det ;)

Endret av Sepharon
Lenke til kommentar
Ser alltid dem som klager på Killzone 2 har enten bare 360 eller har begge men favorisere 360 mest, kan klage på bossfighten i Killzone 2, men da kan jeg bare klage på andre bossfighter til 360 spillene... Jeg er as we speak nummer 1868 rank on the week rank, nå skal jeg faen ha grand valor honoren :D... 44 timer med KZ2 online, må være det mest spillende onlinedel ever på alle konsollspill om det er 360 med Live, Wii osv iløpet av så kort tid :D

Hmm jeg var vist nr 541 denne uka, enn så lenge.. digg.. ser ut som du må være blandt de 2800 beste for valor 4? Så skal vel mye til for å ikke få trofeet da..

Lenke til kommentar

I skrivende stund har 595581 vært inne om onlinedelen av Killzone, og dermed må man være på 5955. plass eller bedre for å få Honour rank #4. For å få #1 m¨man være topp 59558 eller bedre. Ikke så altfor stort problem for de fleste, altså.

EDIT: Er ikke sikker på om de regner med antall spillere som har vært inne totalt eller bare siste uke, men om det er siste uke er det 286062 spillere som har vært innom onlinedelen, og man må dermed være på topp 2860. plass for å få Honour rank #4.

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...