Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt meg til da det er et kraftig "omgivelses-skifte", for å ikke spoile. ;)

Toman85, er så vanvittig glad for at du overbeviste meg til å kjøpe det her. Fantastisk bra! Artig og fengende historie - For min del, den artigste historiemodusen i FPS jeg noen gang har spilt!

Kan ikke vente på å prøve multiplayer. Har inntrykk av at folk skryter mer av den enn campaign. :D

Lenke til kommentar

Er nok bare jeg som sier Killzone 2 er kongespill av dem som eier 360 og PS3, resten er jeg veldig usikker på!!

Takk skrtel!! Jeg prøver å få opp andres syn på PS3 spill som har vært veldig laber på diverse forumer og slikt, masse hattråder, hører folk sier masse stygt om Killzone 2 på Xbox Live, var det en bombe :p

Lenke til kommentar
Er nok bare jeg som sier Killzone 2 er kongespill av dem som eier 360 og PS3, resten er jeg veldig usikker på!!

Takk skrtel!! Jeg prøver å få opp andres syn på PS3 spill som har vært veldig laber på diverse forumer og slikt, masse hattråder, hører folk sier masse stygt om Killzone 2 på Xbox Live, var det en bombe :p

Haha, nei det kom ikke som en bombe!! :p

Noen som vet akkurat hvor mange forskjellige våpen det er i SP/MP??

Lenke til kommentar

I multiplayerdelen er det følgende våpen:

- 2 assault rifler

- 1 submachine gun

- 2 light machine guns

- 2 rocket launchere

- 1 grenade launcher

- 1 shotgun

- 1 sniper rifle

- 2 pistoler

Totalt 12 våpen, altså.

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar

For noen runder jeg hadde inatt, 4 runder med totalt knusing. Beste jeg hadde var 89 kills og 30 deaths :]. Andre runden var heller ikke så værst 58-10, tredje var 30-5 og den siste var 29-11. Har spasert 30 timer med multiplayer bare på 10 dager siden lansering :p, sjeldent jeg spiller så mye multiplayer på så kort tid... :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Er ikke dette litt dyrt?

"Tilbudsprisen" deres er veiledende pris. Du kan jo sende linken til forbrukerombudet (www.forbrukerombudet.no) og høre hva de sier. For at noe skal kunne omtales som et tilbud overfor kundene må man kunne dokumentere at de faktisk har solgt produktet til førprisen, og at denne prisen ikke bare er oppdiktet. Her sier de at de tilbyr rabatt og oppgir en førpris som ser svært imaginær ut. Som forbruker bør du ikke akseptere sånt, spesielt siden norsk lov heller ikke gjør det.

Lenke til kommentar

Jeg vet! Spilte med deg og jeg lå langt bak, ble fort satt i mørket av deg. Men må si du hat teket her altså. Imponerende! Men et litt dumt spørsmål, er det slik at jeg må unlocke de andre klassene? For nå er jeg kun trooper og kunne tenke meg og være Scout f.eks.

Lenke til kommentar

Du unlocker de andre klassene etterhvert som du går opp i rank ;)

Hvis du leser litt tilbake i tråden står det beskrevet opptil flere steder når man får de forskjellige klassene =)

Endret av Decreeofj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...