CheeseJunk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Boost er en type piller man tar som gir liv og får deg til å løpe fortere. For å aktivere boost trykker du piltast høyre, og boost varer rundt 10 sekunder, og det tar en liten stund før du kan bruke den igjen. Og niggle, du virker for meg som en 360 fanboy. No offence. Vel, kanskje litt, men ikke mye... Endret 5. mars 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Fikk endelig spilt kz2 igår og må si at jeg ikke syns spillet er verdt å kjøpe en playstation for. Teknisk er det jo suverent. Fantastisk grafikk,lyd osv. Gameplayet må jeg si blir nesten for intenst, det finnes ingen pauser, ingen rolige øyeblikk der man kan utforske litt og nyte grafikken, fiendene er veldig like og histiorien er for meg veldig uengasjerende. Nakkehårene reiser seg ikke når man spiller for å si det sånn. alt i alt et meget bra men standard fps, og hadde jeg hatt ps3, hadde jeg selvsagt kjøpt det. Men spillet er ikke mer enn en 7-8/10 i mine øyne. Merk at jeg kun har spilt i 2-3 timer og ikke mp. Spillet når kanskje Gears 2 til knærne, men ikke til ballene Synes det intense gameplayet kler spillet godt. Er ellers enig i at historien er ganske kjedelig og uengasjerende, men det er vel egentlig det eneste negative jeg finner med spillet. Greit nok at Killzone 2 ikke gjør noe drastisk nytt, men det gjør alt det gjør vanvittig bra. Spesielt onlinedelen er fantastisk! Har selv både Gears 2 og Killzone 2, men liker Killzone 2 best. Endret 5. mars 2009 av qweac Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Boost er en type piller man tar som gir liv og får deg til å løpe fortere. For å aktivere boost trykker du piltast høyre, og boost varer rundt 10 sekunder, og det tar en liten stund før du kan bruke den igjen. Og niggle, du virker for meg som en 360 fanboy. No offence. Vel, kanskje litt, men ikke mye... Jeg liker xbox bedre enn ps3, men er ingen fanboy:) Sier bare min mening og sier jo at kz2 er et bra spill. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Historien som ikke helt fenger meg, og at vi ikke har mulighet til å legge oss helt ned på bakken, er vel det eneste "minuset" med spillet for min del. Er utrolig moro å spille online og gleder meg bare til å få sniper-muligheter =) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Klan-kamper gjør det kanskje enda mer langvarig? Jeg har hørt noe om et system hvor man satser poeng og spiller klan vs klan. Hvordan fungerer dette "klan-rank" systemet?? Skaff deg en klan og spill mot klanen min Send PM hvis du vil bli med i klanen min eller spille mot klanen. Jeg liker xbox bedre enn ps3, men er ingen fanboy:) Sier bare min mening og sier jo at kz2 er et bra spill. Enig. Jeg liker PS3 bedre enn 360. Jeg sier ikke at PS3 er bedre. Endret 5. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
ExE Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fikk mitt eksemplar av Killzone 2 fra Lefdal på tirsdag. I dag får jeg jammen enda et eksemplar og har bare betalt for ett. Hmm. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Et annet minus i mine øyne er at det ikke er noen co-op, og skirmish er jo som skapt for split screen mot hverandre eller på lag. Det skal visst komme på en patch, og det høres bra ut! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fikk mitt eksemplar av Killzone 2 fra Lefdal på tirsdag. I dag får jeg jammen enda et eksemplar og har bare betalt for ett. Hmm. Jeg fikk også et eksemplar fra Leffi i dag. Selv om jeg hadde avbestilt og de påstår at de har satt pengene mine tilbake på konto. Jeg får vente et par dager for å se om pengen kommer inn. I så fall har jeg fått 1 stk KZ2 gratis Lenke til kommentar
cosmokramer123456789 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Et annet minus i mine øyne er at det ikke er noen co-op, og skirmish er jo som skapt for split screen mot hverandre eller på lag. Det skal visst komme på en patch, og det høres bra ut! Håper det stemmer. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Da kan vel dere som har fått ett KZ2 eksemplar gratis, selge BILLIG i tilfelle? B) Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 killzone.com er nede. håper dei fikser slik at vi kan se profilen vår. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg har Killzone, å PS3 nå. Skal teste dette i morgen. Så da blir det gaming all weekend her! Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 mykillzone.com funker nå etter 1 uke med nede tid... Lenke til kommentar
buzo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Prøvde nettopp å gå inn på mykillzone.com, ser ikke mye ut som noe offisielt nettsted for Killzone 2 akkurat. Enten er ikke adressen riktig, eller så er siden lagt ned. Hva er mykillzone? Er det noen tjenester der som ikke dekkes av killzone.com? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fjern "my", er bare killzone.com. Mykillzone er en del av den sidem Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 SKjer med KZ 2 klanen til gamer? Skulle gjerne ha joina o.o Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har Killzone, å PS3 nå. Skal teste dette i morgen. Så da blir det gaming all weekend her! Kjøpte du PS3 bare for Killzone 2 .. Hva er PSN IDen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Toman, litt off-topic, men har du jobb? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Fikk mitt eksemplar av Killzone 2 fra Lefdal på tirsdag. I dag får jeg jammen enda et eksemplar og har bare betalt for ett. Hmm. Så da selger du det andre eksemplaret ditt billig? Hva synes folk om KZ2 multiplayer så langt? Penny Arcade's Gabe var heller småfrustrert over krasj med det resultat at poeng fra en 30 minutters kamp ikke kom med i hele tatt (http://www.penny-arcade.com/2009/03/04/more-crashzone/). Greit nok at det er litt småproblemer i begynnelsen, men sånne ting er jo ganske demotiverende. Endret 6. mars 2009 av Crimson Idol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå