Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt på Salamuns Bridge. Etter at jeg har secured the bridge kommer jeg meg ikke videre. leste en plass at jeg skal gå ut på siden og under broen. Men er ikke noen åpen exit vei. Er en gitterdør som jeg ser for meg er utgangen men den er ikke åpen. Hjelp pls.

1164057500.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først må du låse opp secondary badgen, og deretter få en ny medalje for fritt valg av secondary badges for den aktuelle førstebadgen.

For å låse opp secondary badges må du ha åtte av hvert av følgende ribbon:

- Medic: Revive 5 stykker - Låser opp health pack

- Engineer: Få 5 kills med turret - Låser opp repair

- Tactician: 5 lagkamerater må spawne på spawnsmoken din - Låser opp air support

- Saboteur: Få 5 kills mens man er forkledd - Låser opp proximity mines

- Assault: Secondary badge er automatisk låst opp - Låser opp boost

- Scout: Drep 5 stykker mens man er i cloak - Låser opp spot and mark

For å fritt kunne kombinere secondary badge må man i hver klass få åtte av følgende ribbon:

- Medic: Heal 5 sykker med health pack

- Engineer: Reparer 5 tingesaker

- Tactitian: Få 5 kills med air support

- Saboteur: Få 5 kills med proximity mines

- Assault: Bruk boost 10 ganger i en kamp (foreløpig vil man kun få ribbon om det er din egen server)

- Scout: Spot and mark 5 stykker i en kamp

Håper dette hjalp deg litt :)

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar
Hvordan lager man egne klasser, hva må jeg gjør?

Har bare klart full ut med sniperen :D

man lager ikke klasser egentlig.

men du vet andre "baren" fra øverst.

så kan du velge bortover.

f.eks medic, kan velge mellom repair, boost, blood pack so on

så du kan blande second ability på de fleste klassene.

Lenke til kommentar

Har er spm, som for meg er veldig avgjørende på om det blir kjøp eller ikke:

Multiplayerdelen. Er den langvarig? Hvor lang tid tar det og bli høyeste level? Sammenliknet med Call of Duty 4? (Som i mine øyne hadde en perfekt langvarighet)

Takk!! :)

Lenke til kommentar

jeg har ca 20 timer nå og er på nest høyeste lvl, har ca 200 poeng igjen til høyeste.

men skal du ha alle badger og sånt tar det nok 10 - 15 timer til

men det er egentlig etter man har fått alt på MP delen, spillet begynner da man kan bruke alle klasser taktisk

Endret av TearJacK
Lenke til kommentar
jeg har ca 20 timer nå og er på nest høyeste lvl, har ca 200 poeng igjen til høyeste.

men skal du ha alle badger og sånt tar det nok 10 - 15 timer til

men det er egentlig etter man har fått alt på MP delen, spillet begynner da man kan bruke alle klasser taktisk

Klan-kamper gjør det kanskje enda mer langvarig?

Jeg har hørt noe om et system hvor man satser poeng og spiller klan vs klan. Hvordan fungerer dette "klan-rank" systemet?? :)

Lenke til kommentar

Unødvendig quote, skrtel! Dette irriterer meg -.-

Uansett:

Jeg tror ikke så mange har tatt seg tiden til å sette seg inn i klansystemet da de fleste prioriterer å skaffe seg alle medals og badge fremfor klankamper såpass tidlig. Om et par-tre uker vil nok de fleste begynne med klankamper, og turneringer kommer til å bli arrangert i bøtter og spann.

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt på Salamuns Bridge. Etter at jeg har secured the bridge kommer jeg meg ikke videre. leste en plass at jeg skal gå ut på siden og under broen. Men er ikke noen åpen exit vei. Er en gitterdør som jeg ser for meg er utgangen men den er ikke åpen. Hjelp pls.

1164057500.jpg

det er ein bug, du må starte heile brettet på nytt :)

Lenke til kommentar

Opplyser om at air support medaljen er utrolig vanskelig å få tak i. Var så heldig at jeg fant en server med pistols only, no engineer og lange kamper: Perfekt for air support.

Fikk tak i tre ribbons på en drøy time: Bare 2 til!

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar

Fikk endelig spilt kz2 igår og må si at jeg ikke syns spillet er verdt å kjøpe en playstation for. Teknisk er det jo suverent. Fantastisk grafikk,lyd osv. Gameplayet må jeg si blir nesten for intenst, det finnes ingen pauser, ingen rolige øyeblikk der man kan utforske litt og nyte grafikken, fiendene er veldig like og histiorien er for meg veldig uengasjerende. Nakkehårene reiser seg ikke når man spiller for å si det sånn.

alt i alt et meget bra men standard fps, og hadde jeg hatt ps3, hadde jeg selvsagt kjøpt det. Men spillet er ikke mer enn en 7-8/10 i mine øyne.

Merk at jeg kun har spilt i 2-3 timer og ikke mp.

Spillet når kanskje Gears 2 til knærne, men ikke til ballene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...