Toman18 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Den banen som har sånn rødfarge klarer ikke jeg ... Killzone 2 overgår hypen som var før lanseringen in my eyes... Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 3 ganger har nettet på Killzone klikket noen SEKUNDER rett før match'n er ferdig, Godt over en time og 6 emblem i dass det.. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 ja det er morro! fikk noe bøgg greier nå, masse kills og noe badges. kills syntes ikke på skjermen, og jeg fikk heller ikke noe ved slutten av spillet. hele driten hang seg så jeg måtte restarte maskinen. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har ikke hatt noen problemer ennå. Skjedde dette først i natt? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dere får i hvert fall spilt online dere! Det får ikke jeg. Har fått den samme errormeldingen siden dag én. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dere får i hvert fall spilt online dere!Det får ikke jeg. Har fått den samme errormeldingen siden dag én. woot! ka errormelding er det du får fram? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg får hele tiden den samme meldingen: YOU HAVE BEEN DISCONNECTED FROM THE NETWORK. PLEASE CHECK NETWORK CONNECTION. NETWORK ERROR CODE : 4001 Endret 2. mars 2009 av Kuff1 Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Kuff1 eg ser at det er andre som har hatt samme problem, men hos noen forsvann bare erroren etter noen dager av seg selv. ganske rart . Ser at du har posta på killzone.com forume håper du får svar der. rask moderering, thumbs up Endret 2. mars 2009 av zuperhans Fjernet off-topic Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har ikke hatt noen problemer ennå. Skjedde dette først i natt? ja første gang. ellers har jeg hat 3 - 4 connection error i løpet av ca 10 timer. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg fikk Valor Cross 1, 2 og 3 nå, selv om jeg er langt unna både topp 3% og general (mangler 1000 poeng)... Men jeg klager ikke Jeg tenker bare hvor surt det er at jeg kunne ha spilt mer, og fått den siste også. Alle andre troféer kan man få med tålmodighet, men Valor greiene må man virkelig satse på og spille MYE på kort tid, mens de andre mer balelr seg på. Og jeg mangler bare den vanskligste Det var tydeligvis en feil med serveren, og den ble resatt påsøndag, så bare stats fra søndag ble telt. All den tiden jeg kunen spilt mens jeg så på TV... Endret 2. mars 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hvorfor vare online kamper i maks 2-3 minutter? håper virkelig ikkje det er slikt på allt online, tragiske greier. får jo ikkje tid til og gjøre en drit. Er jo mer venting i menyene enn spilling online. Endret 2. mars 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 de fleste er 5x5 min pluss pluss Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Har samme erfaring som deg der, TearJacK. 5x30min er kos! Endret 2. mars 2009 av qweac Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Merket at det er mange som driter fullstendig i mission og bare løper rundt for å få mest mulig kills. Vinner jo aldri da. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor vare online kamper i maks 2-3 minutter? håper virkelig ikkje det er slikt på allt online, tragiske greier. får jo ikkje tid til og gjøre en drit.Er jo mer venting i menyene enn spilling online. Sikker på at du ikke spiller på sånne "skaff deg mest mulig xp" servere? sånne som kjører Body Count på Radec Academy vel og merke.. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hofer: Null poeng i quote når du svarer på posten som er rett over. Du kaster bare bort plass. Og så til svaret på Skogssliks spørsmål: For det første vil kampene vare mye lenger når du velger flere spill i en kamp. I tillegg kan hosten i instillingene velge både hvor lenge kampen maksimalt kan vare i minutter, i tillegg til hvor antallet kills før matchen avbrytes (Body Count) Noen som har lyst til å spille litt 1 vs. 1 eller kamper med få spillere? Legg meg til. Endret 2. mars 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 *Official* Upcoming fixes Skjul Boost we've identified and fixed the bug to do with the boost medal not being awarded. It will go into a patch we are working on at present, but there is a workaround in the mean time to get it. Simply ensure that you are the Game Creator rather than client and you'll be awarded it. Network Errors/Honor Ranks We are also looking at fixing a good bunch of the network errors and are looking into the complaints about the Honor Ranks as well as a couple of other bits and pieces. We'll provide a list of fixes when we are close to releasing the patch. Bots We're working on a permanent solution for the bots stat padding and have some internal solutions that we're going to work on implementing. We'll let you know what those are when we've got the patch together and the solution implemented. We will NOT be wiping ALL stats and padders will be looked at individually by the moderators. www.kz.com www.killzone.com is being sorted out today to deal with the massive traffic its been facing and hope to have some long-term solutions in place shortly. The stats are currently empty on the site and will be repopulated today. Controller Issues We have not stopped looking into the complaints and will see what we can do about it. Any possible changes will have to be carefully implemented and tested before being deployed though. Charge disarming We have identified the issue where sometimes the C4 charge in Search and Destroy will not disarm. Will be fixed with the next update. Shotgun Aim Assist Investigating the problem and will patch it up. Clan Games Sometimes the clan that does not turn up for a match is awarded the win under specific circumstances. Will be patched ASAP. Battle Replay for Map 8 - Corinth Crossing The BR on www.killzone.com is not quite right and will be fixed soon. Ignore list Was found not to be functioning correctly. Will be fixed in the next patch. Crashes Crash when using Saboteur disguise in certain situations. Will be fixed in the next patch. Infrequent crash when trying to start a game with an empty game name. Will be fixed soon. Medic/Assassination There is an issue with the Assassination target HUD icon displaying when playing as a Medic. Investigating and will be fixed. Thanks and apologies if I am not responding to all questions, PMs and threads. There are simply not enough hours in the day to help all of you out and I have to work on the issues themselves. So please stay calm and sensible and everything will get fixed up soon. As you can see we've fixed up a bunch of the problems you have encountered as well as a couple more you might not be aware of. The important thing is to be patient. Any patches have to be carefully implement to ensure that no additional issues are introduced. Seb En liste med hva GG skal fikse i neste patch Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) hadde vært artig med 2x soldat 1x Medic m/blood pack 1x Engineer m/repair 1x Tactician og et stort map og minst 5x30min kamper en med litt fler 2x soldat - først og dreper 1x Medic m/blood pack - går bak og passer på laget med helse 1x Engineer m/repair - reparerer Ammo Crates/Turrets og plasserer turrets på capture and hold/defense 1x Tactician - lager spawn points 1x Assault - løper med propaganda speeker 1x Scout - scouter først og gir tilbakemld om hvor folk er Radar uten fiender på Endret 2. mars 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tegnet som er på lik-kistene i spillet er det samme som posten sin logo bare motsatt vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå