TearJacK Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 for det første er mykillzone usakelig treg for tiden, og det tar en stund før stats blir uploadet til siden Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Må skaffe penger NÅ! Vurderer og starte Google Adsense-konto :/ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det så vanskelig å skaffe seg 250 kroner? Bare spør dine foreldre fint, eller gjør en liten jobb for dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvordan tar eg de flyvende robotene? komt til den første nå, er jo helt umuligt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Du skyter på strømgjerdet som den steller seg imellom. Når den er paralysed koser du deg med rocket launcher Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Noen som har fått følesen av at de ikke helt forstod handlingen i spillet ved å kun ha spilt 2'eren, men ha lest om spillet? Vurderer å få meg Killzone og Killzone: Liberation før jeg kjøper 2'eren, er det verdt det, eller er det likt greit å lese om disse spillene? Endret 28. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Det er Killzone 2, ikke Killzone 3. Har ikke lest noe om handlingen på forhånd, men følte at jeg forstod det som foregikk i Killzone 2 uansett. Selvsagt ikke alt som ligger bak, men hadde uansett ikke vanskelig for å følge med på det lille som var av historie. Endret 28. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Det er Killzone 2, ikke Killzone 3. Har ikke lest noe om handlingen på forhånd, men følte at jeg forstod det som foregikk i Killzone 2 uansett. Selvsagt ikke alt som ligger bak, men hadde uansett ikke vanskelig for å følge med på det lille som var av historie. Hehe, ser jeg skrev killzone 3 ja. Litt rart å skulle tenke på at spill nummer 3 er spill 2'eren. Tror nesten jeg kjøpet killzone 2, så leser jeg heller litt på nettet (bla. den tråden på diskusjon.no) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er nok egentlig Killzone 3 pga at Killzone: Liberation er liksom "Killzone 2" Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Joda, nummer tre i rekken, men heter uansett Killzone 2! Kjøp Killzone 2, ja. Du kommer ikke til å angre. Endret 28. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Da er den høyeste ranken oppnådd, med 100 % ærlig spilling. Går nok for å skaffe m5-revolveren, for så å skaffe 'improved sniper scope' og 'spot and mark-ability'. Deretter skal jeg prøve å få kloa i alle medals som er mulig å få tak i. Og til Paisley: Online-delen er fantastisk, og alt fungerer perfekt. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hvor mange timer har du? Og når får man sniper? Bah, fant ut sniperen kommer på general... Da lurer jeg heller på når man får mulighet til å revive/heale Endret 28. februar 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det får du tidlig. Det første du får faktisk. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Har 12-13 timer eller noe sånt. Sniperen er ikke spesielt god før du får mulighet til å zoome en ekstra gang. I tillegg er det umulig å sikte når man er på et sted med mye aktivitet og eksplosjoner. Snart får jeg M5-revolveren, bare 2 side arm ribbons til! Ser på topplistene på Killzone.com at jeg er nummer 3010 sist uke, da er det vel veldig enkelt å få Weekly Honor Rank #4, siden dette oppnås når man er over 10 000 (med utgangspunkt i at det er 1 million som spiller)? Endret 28. februar 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvordan fungerer egentlig cloak-opplegget? Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Man kan gå inn i cloakmodus ved å trykke på piltast til høyre. Om du står stille vil du være helt synlig, og jo fortere du beveger deg, jo mer synlig blir du. Når du skyter blir cloak automatisk avslått, og du mente til den har klar igjen. Dette tar rundt 60 sekunder eller noe sånt. Du blir synlig en liten stund om du blir skutt. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Erd et noen som har noen gode tips til den siste delen på Visari Square? De ***** Hig'ene kommer jo bak meg uansett hvor jeg er. Og da er det jo umulig siden de tåler mer enn meg.. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Man kan gå inn i cloakmodus ved å trykke på piltast til høyre. Om du står stille vil du være helt synlig, og jo fortere du beveger deg, jo mer synlig blir du. Når du skyter blir cloak automatisk avslått, og du mente til den har klar igjen. Dette tar rundt 60 sekunder eller noe sånt. Du blir synlig en liten stund om du blir skutt. Spenstig! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Samme her å fikk den på ca 13 timer. syns det burde vere vanskeligere å komme på høyeste rank. Nå er jeg faktis nr 108 på uke ranken så lenge det varer Endret 1. mars 2009 av viuldriftking Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 argh, har problem med sprinten min. har den på som å trykke og holde inne L3, men av og til så begynner den automatisk når eg går oppover. Det har kanskje med at den er litt sensitiv eller noko. Men er i alle fall jævla irriterend å plutselig gå og skyte også plutselig blir det sprint og eg kan ikkje gjere driten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå