BåGan Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Radec var jo enkel! Saklig å si Tok du han på normal da? Er det meninga man ska bruke så mye som opp mot 20 min på han? Siden jeg leser om troféet om det. Ene gangen gikk han helt amok og teleporta rundt meg og sku knive meg konstant. Sikker på han holdt på med dette alene i 5 minutter minst! Endret 28. februar 2009 av BåGan Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ettersom det er et trofe så på 20 minutter så er det vel regnt 25-30 min på han Anstreng deg litt å rush han så får du trofe. Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Radec var jo enkel! Saklig å si Tok du han på normal da? Tok han på normal, ja. Han gjør det, men kanskje du ikke skal spoile hva han gjør for alle andre? Edit: Skal sies at jeg trengte to forsøk. Første forsøket døde han faktisk samtidig som meg, så måtte ta han enda en gang... Endret 28. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 tok radec på 19min og 12 sek var en irriterende boss, fram og tilbake fram fram fram tilbake, ekstra irriterende når man snur seg rundt relativt tregt Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Når vi snakker om det er det noen som kan hjelpe litt? Prøver og drepe Redec men føler bare at jeg skyter og skyter og at han aldri dauer! Er det noe spesiel måte og drepe han på (f.eks skyte i ryggen som de andre) Skjønner jo at han tåler mer enn en vanlig helghast men allikavell :S Kan jo ikke løpe noen steder for han teleporterer jo bare rett bak deg og han er jo uber med den kniven sin og det erjo umulig og vite om han har teleporter bak deg eller 50 meter unna... Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Når vi snakker om det er det noen som kan hjelpe litt? Prøver og drepe Redec men føler bare at jeg skyter og skyter og at han aldri dauer! Er det noe spesiel måte og drepe han på (f.eks skyte i ryggen som de andre) Skjønner jo at han tåler mer enn en vanlig helghast men allikavell :S Kan jo ikke løpe noen steder for han teleporterer jo bare rett bak deg og han er jo uber med den kniven sin og det erjo umulig og vite om han har teleporter bak deg eller 50 meter unna... Nei, tror ikke det er noen spesiell måte å drepe han på. Jeg skøyt i hvertfall bare rett på han. Når han teleporterer seg og kommer løpende med kniven er det bare å skyte han så han teleporterer seg på nytt. Trenger ikke gjøre dette lange tiden før han gir opp og isteden drar litt på avstand for å skyte. Vil tro teleporteringsdelen er mye lettere hvis man har surroundanlegg. Jeg hørte lett hvor han kom fra, så var ikke noe problem. Han kom ikke i nærheten med kniven sin engang. Endret 28. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 viktig å holde seg i konstant bevegelse. btw, den med melee 14 forskjellige fiender, er Radec en av de? eller en Heavy? Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det lurer jeg også på. Tror jeg endte opp med 11 av 14 etter første gjennomspilling. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) endte på 13 av 14, lurer på hvilken den siste er:( vet ikke hvor mange minutter jeg brukte på radec, men tok ham på under 20 Endret 28. februar 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det står på statistikk hvor lang tid du brukte på de bossene man får trofé av å slå på kort tid Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ikke si noe angående bossnavn eller noe, ødelegger ihvertfall for meg Er ikke alle som er like glade å rushe spillet med engang skjønner dere!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ikke si noe angående bossnavn eller noe, ødelegger ihvertfall for meg Er ikke alle som er like glade å rushe spillet med engang skjønner dere!! Rushe? syns Sp gir deg en god feel over hvordan våpen mekanismene og sikte mekanismen fungerer Mp kan man begi seg ut på senere. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hele sistesekvensen i spillet var fordømt irriterende. Jeg hadde sett frem til å spille spillet om igjen på høyere vanskelighetsgrader, men akkurat nå må jeg innrømme at det frister like mye som å bade naken i et basseng med pirayaer. Verden trenger en obligatorisk eksamen for spilldesignere i hvordan å unngå de største designbrølerne i industrien. Vi ser de samme tabbene om og om igjen i mange forskjellige spill, noe som bare gjør det ekstra frustrerende at designere selv ikke legger merke til dette. I tillegg var absolutt alle sekvenser som involverte raketter skutt av fiender ekstremt frustrerende. Rakettene er altfor mektige, og det er vanskelig å se hvor de blir skutt fra. I tillegg blir gjerne fienden tildekt av røyk, noe som gjør det ekstra vanskelig å ta ham ut uten å skyte i blinde. Legg til at rakettkasterne nesten alltid dukker opp i grupper, at de er ekstremt treffsikre, og at de i grupper gjerne sprer rakettene utover et større område slik at å forsøke å løpe i sikkerhet ikke hjelper, så har du oppskriften på fiasko. Det var heldigvis ikke så utrolig mange slike sekvenser i spillet, men selv en eneste en av dem hadde vært for mange. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Å ta sp først er jo nesten en norm. Ihvertfall for alle jeg kjenner Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Har endelig fått kjøpt spillet, så nå skal det spilles! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Må nesten få skaffet meg spillet, da det virker som veldig mange er fornøyde. Er trofèene lette (ikke at dette har noe å si om kjøp eller ei), og er multiplayer delen god? Og folkens, bruk spoiler funksjonen, ønsker dere å diskutere slutten av spillet og handlingene i sp delen, kan dere sikkert lage en egen spoiler tråd om dette. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) noen som har noen tanker om hvorfor karatkteren man spiller er mye lavere enn andre? har prøvd og finne ut litt om dette, hvorfor GG har gjort slik de har gjort. men har ikke funnet noe info om det, eller noe gode teorier på hvorfor. har en liten mistanke om at det har noe med kover funksjonen å gjøre, men er ikke sikker Endret 28. februar 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er trofèene lette Ja. Jeg har fått 37 av 41 SP troféer på ca. 8 timer. Mangler å runne spillet uten å dø, drepe 1500 (mangler 150), drepe 3 stykker med tønne å runne det på det vanskligste. MP troféer virker vanskeligere, men ingen umulighet Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hm, spilt litt multiplayer nå, bare 30 mins eller noe, men statsa oppdaterer seg jo ikke:S noen som kan ta en rask walkthrough for meg på hvordan hele greia fungerer? PS: Toman, unfair av deg å drepe meg Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 1. Private: Beginning rank 2. Corporal: 30 points, 30 difference, can create squad option 3. Sergeant: 100 point, 70 difference, can create clan option 4. Sergeant 1st Class: 200 points, 100 difference, unlocks Shotgun and SMG 5. Master Sergeant: 350 points, 150 difference, unlocks the medic badge 6. Sergeant Major: 550 points, 250 difference, unlocks HGH and ISA LMG 7. Lieutenant: 880 points, 250 difference, unlocks engineer badge 8. Captain: 1100 points, 300 difference, unlocks VC9 missile launcher 9. Major: 1450 points, 350 difference, unlocks tactician badge 10. Lieutenant-Colonel: 1850 points, 400 difference, unlocks grenade launcher 11. Colonel: 2300 points, 450 difference, unlocks saboteur badge 12. General: 2800 points, 500 difference, unlocks scout badge2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå