Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Nå har det kommet en patch.

Er det noen som har runna spillet på Elite? Er det vanskelig? Har bare gjort 1 bane foreløpig, men skal nok komme meg gjennom. Mangler også ¨komme gjennom hele spillet uten å dø. Mangler bare sisteboss, men døde helt på slutten i stad :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Guerilla har fikset noen bugs og ordnet serverene, det er grunnen til at man får error koder, du trenger ikke å ordne i porter, bare vent noen timer og prøv igjen senere, jeg klarte heller ikke å komme inn i store deler av gårsdagen.

Jeg kommer enda ikke inn! Fatter ikke. Jeg har jo aldri problemer med andre online-spill.

Prøver med en re-start av routeren og modemet.

Noen som vet hva Network Error Code 4001 betyr?

Lenke til kommentar

Siden deres er nede for en overhaling. Kanskje Killzone 2 MP også er nede?

Communications with the Command Center are down! Our technicians are working around the clock to re-establish contact. This may be the result of a Helghast attack, or the fact that the website has recently received a complete overhaul. We apologize for the inconvenience and will have the Killzone Command Center back online as soon as possible.
Lenke til kommentar

M503 Error:

Killzone Command Center Unavailable

Communications with the Command Center are down! Our technicians are working around the clock to re-establish contact. This may be the result of a Helghast attack, or the fact that the website has recently received a complete overhaul. We apologize for the inconvenience and will have the Killzone Command Center back online as soon as possible.

Lenke til kommentar

Herregud, gidder ikke å spille mer SP etter hundre forsøk på Radec. Noe så tåpelig har jeg aldri vært med på (siden sistebossen i Heavenly sword) ^^

Men genialt spill, og MP'en er enda bedre! Noen som spiller ikveld/inatt?

Endret av BåGan
Lenke til kommentar
Herregud, gidder ikke å spille mer SP etter hundre forsøk på Radec. Noe så tåpelig har jeg aldri vært med på (siden sistebossen i Heavenly sword) ^^

Skjul
Når Radec står oppe med trappen etter 3-4 ganger han har komt etter deg med kniv, så går du enten opp trappene til venstre eller høyre og tar med deg en rocket launcher som du finner på bakken; et skud rett i kroppen hans skal virke.
Lenke til kommentar

Skjul
Når Radec står oppe med trappen etter 3-4 ganger han har komt etter deg med kniv, så går du enten opp trappene til venstre eller høyre og tar med deg en rocket launcher som du finner på bakken; et skud rett i kroppen hans skal virke.

Skjul
Jeg trengte ikke og "gå opp trappene til venstre eller høyre.." - etter han er ferdig med og løpe etter deg med kniven (btw, det hjelper og holde seg inærheten av Rico), så plutselig er han oppe på trappa der hvor alle Higs'a kom fra under angrepet, og han sprayer villt så fort han ser deg, så bare ta cover bak de som Higs'a brukte som cover og skyt 4-5 skudd på han når du har sjangsen, også skifter det til cutscene hvor han dør.

Hva er tidene deres på og drepe Radec a? Sjæl fikk jeg en trophy for og ha drept han på under 20 min, brukte vel 15 min eller noe slikt. :p Neste gang jeg skal ta han går det vel fortere tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Radec var jo enkel! :p

Ble nettopp ferdig med campaignen. Var utvilsomt en skikkelig kraftpakke fra start til slutt dette. Synd det var så kort. Hadde nok føltes ut som om spillet var lenger dersom det hadde vært mer historie involvert. Er nesten litt irritert på slutten også. Hvordan kan de la oss vente så lenge på et spill, for så å avslutte det slik?

Lenke til kommentar

Radec var jo enkel! :p

Ble nettopp ferdig med campaignen. Var utvilsomt en skikkelig kraftpakke fra start til slutt dette. Synd det var så kort. Hadde nok føltes ut som om spillet var lenger dersom det hadde vært mer historie involvert. Er nesten litt irritert på slutten også. Hvordan kan de la oss vente så lenge på et spill, for så å avslutte det slik?

Ett ord: Killzone 3.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som syns at Sev ikke passa helt med de andre, han var liksom et steg foran i modenhet og ja visdom forsåvidt. Han skjønte hva som ville skje hvis visari døde, han fikk alt ødelagt av rico 2 ganger, hadde jeg vært han ville jeg knust nesa på den rappkjefta idioten.

Hehe, spoila den langt derifra!:) men lagt en spoiler tagg over, siden tydeligvis nødvendig:p

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...