Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Det må jeg si var en flott anmeldelse! =)

Var meget enig i alt som ble sagt. Av det som var bra og det som var dårlig =)

Enig, det var virkelig spot on!

Får penger idag, får se hvor mye :) Har 250+ nå :|

Kan man få KZ2 for 250 noen plass?

Det er nok heller tvilsomt. Vil tro ingen er billigere enn Elkjøp og Lefdal som selger det for 400kr.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste muligheten for deg HCG, må være om noen butikker lar deg bytte inn X spill for KZ2 og cash

HCG, dersom du har en Gamestop sjappe i nærheten burde du høre med de.

Ellers får du nok ikke KZ 2 til 250 på en god stund =)

Jeg får penger idag, så vi får se...Men det blir ikke stor summen :)

+ Mamma kan vel alltids spandere litt.

Ca. 300 + 2-300 = Killzone 2 ;)

Lenke til kommentar

Stopper dem folk under aldersgrensen å kjøpe spill? Jeg kjøpte GTAIII når det kom ut i butikken, selv om jeg var 10 (likte forresten ikke spillet i det hele tatt :p). Nå er jo det 7,5 år siden, så kanskje det er strengere

Jeg er helt og holdent forelsket i spillet. Det er det beste FPS-spillet jeg noensinne har spilt. Foreløpig har jeg bare spilt SP (vil bli helt ferdig med det), og gleder meg til MP. I starten likte jeg ikke siktet, men når jeg har vendt meg til det, er det det mest naturlige siktet jeg har hatt i et spill. AV osv. er jo helt fantastisk, så det gidder jeg ikke utbrodere :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Har fryktelig lyst til å kjøpe dette spillet, og har tenkt å reise innom elkjøp imorgen. Men har sjekka rundt på nettsia dems og sjekka lagerstatus og der står det at det ikke er på lager hos noen av butikkene. Men har også lest rundt i denne tråden at folk har reist på elkjøp og kjøpt spillet der. Er det bare en treig update på siden dems, eller burde jeg droppe turen innom imorgen?

Lenke til kommentar
Har fryktelig lyst til å kjøpe dette spillet, og har tenkt å reise innom elkjøp imorgen. Men har sjekka rundt på nettsia dems og sjekka lagerstatus og der står det at det ikke er på lager hos noen av butikkene. Men har også lest rundt i denne tråden at folk har reist på elkjøp og kjøpt spillet der. Er det bare en treig update på siden dems, eller burde jeg droppe turen innom imorgen?

Stod at min lokale Elkjøp butikk ikke hadde inne spillet. Men når jeg gikk for å sjekke hadde de vertfall 5-6 eksemplar igjen. (dette var faktisk idag)

Lenke til kommentar

NÅ har jeg opprettet en klan, som heter NORWAY.

Clan tagget er: NOR-

De som er inntresert send meg en pm.

Dette er en midlertidig clan, inntil noen tar på seg ansvaret å lage en ny/ overta denne.

Kom gjerne med innspill, å komentarer.

Alle er hjertelig velkommene :D

Håper jeg på å få i gang noen matcher i løpet av helgen.

Endret av viuldriftking
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Alt i alt så syns jeg at KZ2 er en halokiller, men nå har jeg aldri likt Halo spesielt. Som sagt, siktinga var en vanesak, tenkte ikke over det i det hele tatt. Fiendene var smarte, ofte litt for smarte, pga at de holdt seg skjult uansett hvor du gikk. Grafikken var helt ekstrem, innlevelsen var total. Online delen falt ikke helt i smak, men det kan ha noe med at jeg ikke prøvde det altfor lenge. Eneste banen jeg fikk prøve var den store utebanen. Den likte jeg ikke i det hele tatt.

Totalt vil jeg gi spillet 9/10. Knallspill, vil ha det over til xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...