qweac_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Det må jeg si var en flott anmeldelse! =) Var meget enig i alt som ble sagt. Av det som var bra og det som var dårlig =) Enig, det var virkelig spot on! Får penger idag, får se hvor mye Har 250+ nå :|Kan man få KZ2 for 250 noen plass? Det er nok heller tvilsomt. Vil tro ingen er billigere enn Elkjøp og Lefdal som selger det for 400kr. Endret 27. februar 2009 av qweac Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Eneste muligheten for deg HCG, må være om noen butikker lar deg bytte inn X spill for KZ2 og cash Endret 27. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 HCG, dersom du har en Gamestop sjappe i nærheten burde du høre med de. Ellers får du nok ikke KZ 2 til 250 på en god stund =) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Eneste muligheten for deg HCG, må være om noen butikker lar deg bytte inn X spill for KZ2 og cash HCG, dersom du har en Gamestop sjappe i nærheten burde du høre med de. Ellers får du nok ikke KZ 2 til 250 på en god stund =) Jeg får penger idag, så vi får se...Men det blir ikke stor summen + Mamma kan vel alltids spandere litt. Ca. 300 + 2-300 = Killzone 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Spiller kz2 online, knuser halo lett. Sikte er en vanesak. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Han har vel en kamerat som har PS3 om jeg ikke tar feil Syntes Colonel Radek er helt sinnsykt kul, digger stilen han >.< Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er hos en kamerat ja Introvideoen var helt syk! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg får penger idag, så vi får se...Men det blir ikke stor summen + Mamma kan vel alltids spandere litt. Ca. 300 + 2-300 = Killzone 2 På coveret mitt står det 18+ Håper ikke du har pipestemme. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Pipestemme? Hva mener du med det? Endret 27. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er en grunn til at aldersgrensen er der. Pipestemme er pipestemme. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Om du skal kjøpe spillet må man være over 18, og ved mindre du er ekstremt, vilt og helt unaturlig tidlig i utvikling, vil du mest sannsynlig ikke få kjøpt spillet (ved mindre du har med mamma, da ) Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Stopper dem folk under aldersgrensen å kjøpe spill? Jeg kjøpte GTAIII når det kom ut i butikken, selv om jeg var 10 (likte forresten ikke spillet i det hele tatt ). Nå er jo det 7,5 år siden, så kanskje det er strengere Jeg er helt og holdent forelsket i spillet. Det er det beste FPS-spillet jeg noensinne har spilt. Foreløpig har jeg bare spilt SP (vil bli helt ferdig med det), og gleder meg til MP. I starten likte jeg ikke siktet, men når jeg har vendt meg til det, er det det mest naturlige siktet jeg har hatt i et spill. AV osv. er jo helt fantastisk, så det gidder jeg ikke utbrodere Endret 27. februar 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har fryktelig lyst til å kjøpe dette spillet, og har tenkt å reise innom elkjøp imorgen. Men har sjekka rundt på nettsia dems og sjekka lagerstatus og der står det at det ikke er på lager hos noen av butikkene. Men har også lest rundt i denne tråden at folk har reist på elkjøp og kjøpt spillet der. Er det bare en treig update på siden dems, eller burde jeg droppe turen innom imorgen? Lenke til kommentar
Instict_InnleggNO Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har fryktelig lyst til å kjøpe dette spillet, og har tenkt å reise innom elkjøp imorgen. Men har sjekka rundt på nettsia dems og sjekka lagerstatus og der står det at det ikke er på lager hos noen av butikkene. Men har også lest rundt i denne tråden at folk har reist på elkjøp og kjøpt spillet der. Er det bare en treig update på siden dems, eller burde jeg droppe turen innom imorgen? Stod at min lokale Elkjøp butikk ikke hadde inne spillet. Men når jeg gikk for å sjekke hadde de vertfall 5-6 eksemplar igjen. (dette var faktisk idag) Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Aha, daså. Da tror jeg tar turen innom imorgen og håper på det beste. Skal bli morro å få dette spillet inn i heimen på en lørdag Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) NÅ har jeg opprettet en klan, som heter NORWAY. Clan tagget er: NOR- De som er inntresert send meg en pm. Dette er en midlertidig clan, inntil noen tar på seg ansvaret å lage en ny/ overta denne. Kom gjerne med innspill, å komentarer. Alle er hjertelig velkommene Håper jeg på å få i gang noen matcher i løpet av helgen. Endret 27. februar 2009 av viuldriftking Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Alt i alt så syns jeg at KZ2 er en halokiller, men nå har jeg aldri likt Halo spesielt. Som sagt, siktinga var en vanesak, tenkte ikke over det i det hele tatt. Fiendene var smarte, ofte litt for smarte, pga at de holdt seg skjult uansett hvor du gikk. Grafikken var helt ekstrem, innlevelsen var total. Online delen falt ikke helt i smak, men det kan ha noe med at jeg ikke prøvde det altfor lenge. Eneste banen jeg fikk prøve var den store utebanen. Den likte jeg ikke i det hele tatt. Totalt vil jeg gi spillet 9/10. Knallspill, vil ha det over til xbox. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Her er en liste med videoer der de snakker om de forskjellige badgene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå