Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Må si jeg liker Killzone 2 så langt. Greit nok at spillet ikke revolusjonerer sjangeren, men hva gjør vel det når spillet gjør alt det gjør så vanvittig bra? Så langt virker alt helt fantastisk med unntak av historien, som virker heller uengasjerende. Siktet skulle gjerne vært litt mer responsivt også, men det kan tilgies ettersom grafikken er av en helt annen verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lenge siden jeg har hørt noe fra skryte-Toman, men han spilte Prince of Persia for litt siden :blink:

Jeg trodde han skulle stenge seg inne med spillet i flere dager jeg :p

Jeg har spilt over 3 timer med på første levelen på Killzone 2, og må ta litt pause av og til...

Og har spilt 4 timer mot boter og 3 timer online, så til nå 10 timer sammelagt!! :D

Vet du hvorfor jeg ikke spiller mer? Har bare sovet i 10 timer disse dagene før Killzone 2 :p, derfor må jeg ta litt med ro...

Sikkert du har sett riktig iharal3 da? Jeg spilte sist gears 1 da :p og det var for 20 min siden....

Spilte PoP kl 14.00 idag og det stemmer :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Noen andre som ikke får koblet seg til nettverket?

Når jeg går inn på WARZONE får jeg bare denne meldingen:

YOU HAVE BEEN DISCONNECTED FROM THE NETWORK.

PLEASE CHECK NETWORK CONNECTION.

NETWORK ERROR CODE : 4001

Men jeg er hele tiden pålogget på PSN.

Føkk!

Lenke til kommentar

Hatt det samme problemet ett par ganger. Sikkert bare noe kluss på linja. Stikker i alle fall og legger meg nå, må rydde her i morgen tidlig. Masse rot etter hardcore gaming og film med gjengen. Er ikke problemet fikset i morgen tidlig kommer jeg til å klikke i vinkel -.-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Beste konsoll FPS spillet eg har spillt. Er jo helt fantastisk!

Men prøvde Online i går, Hva er det som er vanlig Deathmatch? prøvde BodyCount, men det var vist Team deathmatch.

Lenke til kommentar

Nydelig spill ja.. Litt knotete kontroller til å begynne med med men det er jo en vanesak. Håper bare jeg venner meg til det før jeg er ferdig med SP! :lol: Får vel øve meg på flerspillerdelen, den var ganske så intens. Tydelig at de har lagt ned mye arbeid i dette.

Eneste som irriterer litt er dødsonen på siktet. Det er greit det der med vekt og realisme osv. men jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg må flytte stikka et par millimeter før siktet i det hele tatt reagerer? jeg skyter jo bedre fra hofta enn med siktet oppe! <_<

Lenke til kommentar
Ja håper det er noe som blir fikset av seg selv, og at jeg ikke må åpne porter og slikt i routeren. For det har jeg ikke peiling på hvordan funker.

Guerilla har fikset noen bugs og ordnet serverene, det er grunnen til at man får error koder, du trenger ikke å ordne i porter, bare vent noen timer og prøv igjen senere, jeg klarte heller ikke å komme inn i store deler av gårsdagen.

Beste konsoll FPS spillet eg har spillt. Er jo helt fantastisk!

Men prøvde Online i går, Hva er det som er vanlig Deathmatch? prøvde BodyCount, men det var vist Team deathmatch.

Det finnes ikke vanlig deathmatch dessverre, men det er sikkert noe Guerilla kommer til å legge til ved en eventuel oppdatering. Anbefaler og spille masse Bodycount i starten, man får +2 for hvert kill, og kommer derfor mye raskere opp i rank.

Lenke til kommentar

KZ2 var i hus i går og så langt har jeg et veldig positivt inntrykk. Som så mange andre synes jeg at kontrollen er litt knotete, men jeg regner med at dette går seg til underveis. Synes også at det ble litt uoversiktelig til tider og jeg lurte litt på hvor jeg skulle gå og hvor partneren min ble av. Men faen heller, her er det skikkelig krig vi snakker om. Da er ikke ting alltid rett fram. Uansett er dette er som småpirk å regne.

Gameplay virker absolutt solid og stemning, grafikk og lyd er dritbra. Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde en bedre tv og et skikkelig lydanlegg. Men her savner jeg lydanlegget mest.

Skal spille meg gjennom campaign før jeg begir meg ut på flerspiller, så har ikke noen synspunkter på sistnevnte, men regner med at denne er mer enn solid.

Lenke til kommentar

Det som jeg synes er best med multiplayeren er at man kan velge banen man vil ha, hva slags mode man liker, og så får man 10-15 baner som er fylt med 30 folk, man kan også velge å bare komme raskt inn i en kamp, vis dette forsetter så blir det den beste matchmaking systemet jeg har sett. Det er så og si ikke noe "lag" selv på stappfulle baner, med folk med dårlig connection.

Raskere enn Call of Duty 4

Mer muligheter enn Halo 3

Lover godt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...