frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forventet egentlig rundt 7/10 fra Gametrailers da de helt klart er hardbarka x360-fanboys. Noen som kan bekrefte/avkrefte slippdatoen til Gamezone? Litt søkt at det er bare de som har fått med seg en eventuell fremskyndelse av lanseringen. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De gir det vel et par dager til så mange kan forhåndsbestille før de sender ut "beklager det ble feil ved lanseringsdato" mailen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Da var det endret litt i førsteposten, det kommer mer, men jeg har litt mye å gjøre akkurat nå! Gi beskjed om det er noe dere vil ha med! Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Høres ut som om dette er et must have, men ingen Co-op synes jeg er jævlig skuffende. Har spillt Gears, Gears 2, Halo 3 og Resistance bare i Co-op, gjør spillet mye mer moro, utfordrende og gripende. Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da var det endret litt i førsteposten, det kommer mer, men jeg har litt mye å gjøre akkurat nå! Gi beskjed om det er noe dere vil ha med! Linker til gameplay osv! Sånn vi blir enda mer hekta Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du sier noe der. Ingen co-op er skuffendes, og jeg tviler sterkt på at dette kommer i form av en "DLC". Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Linker til gameplay osv! Sånn vi blir enda mer hekta Den er grei bror! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Som mange andre sier så e det litt skuff med ingen co-op. Spilte Resistance: FoM mer i co-op enn i vanlig sp. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lanseringsdato er fortsatt 25 feb? Ble litt i tvil når jeg så på Gamezone. Toman - godt å ha deg med her. Føltes litt feil å diskutere Killzone 2 uten deg B) Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen som har hørt om hvordan opplegget på kinoene blir? Jeg skal i Trondheim! Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Killzine 2 blir er av de bedre spillene i år Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
leterel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 At det ikke er co-op er helt greit. Hvorfor er det blitt sånn at alle spill skal inneholde alt? Om de leverer en gnistrende online multiplayer-opplevelse ellers trenger man da ikke sitte å furte fordi de ikke har inkludert co-op. Uncharted inneholder ingen multiplayer i hele tatt, men det er fortsatt et av de aller beste spillet som har kommet på PS3. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Killzone 2 kommer til å bli sykt bra! Gleder meg til demoen Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De har ikke nevnt noe om co-op til selve lanseringsdatoen, men de har også hintet i en pressemelding om at dette er noe som muligens kommer i en senere oppdatering/patch. Så det er bare å krysse fingrene Lesestoff http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=171026 http://playstation.joystiq.com/2008/08/22/...bots-confirmed/ http://ces.gamespot.com/video/6202944/ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 At det ikke er co-op er helt greit. Hvorfor er det blitt sånn at alle spill skal inneholde alt? Om de leverer en gnistrende online multiplayer-opplevelse ellers trenger man da ikke sitte å furte fordi de ikke har inkludert co-op. Uncharted inneholder ingen multiplayer i hele tatt, men det er fortsatt et av de aller beste spillet som har kommet på PS3. Co-op er koselig fordi man da får gått igjennom storymodusen med en venn eller tre. Det har nesten blitt et must å inkludere coop. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er litt synd at det mangler coop, men det er ingen big deal for meg. Har ganske mange spill jeg burde ha spillt igjennom for tiden, men Killzone 2 må nok kjøpes uansett, det ser ut som ett ekstremt bra spill Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eg spilte nettopp CoD:WaW mens eg så på en film av Killzone 2. Og fy faen for en forskjell! Man skulle ensten ikke tro at Cod 5 bare kom ut noen måneder før killzone kommer ut! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://www.gamespot.com/ps3/action/killzon...ag=videos;img;5 noen folk er hos Gamespot og snakker om mp-delen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Fint om dere linker til litt lesestoff om spillet, for da legger jeg det til i førstepost etterhvert! Lenke til kommentar
texzi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ahh høres sykt fett ut det clan modus greiene At man kan satse poeng i kamper osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå