Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fikk samme beskjed av lefdal. Dama er i byen, så da får hu kjøpe det til meg xD RING!...RING!...RING!...RING! Vent 6 år, så kan du kjøpe det Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og nå holder de på med KZ3, bare trykk på ''Sony'' knappen over og se etter KZ3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Yey, fikk mitt fra lefdal idag. Skal bli spennende å teste ut dette her Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da har jeg nettopp kommet heim med mitt "limited edition collector's box" av Killzone 2. Og ja, det er det den heter Så nå er det noe mat, litt coversnusing og så KZ2 =) "Glær mæ" =) Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) har fått testet litt nå, kontrollen ødlegger helhets opplevelsen, mulig jeg må gi det litt mer tid men fatter ikke at de har gjort noe slikt med kontrollen. irriterer meg mye at jeg ser ut som en dverg og rekker alle til skuldra. gønnern man starter med høres ut som ett luftgevær. veldig pent spill, men kan ikke se noe annet enn at det er et helt vanlig over hypa fps spill. Endret 25. februar 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) ooo spiller musikk fra harddisken mens eg spiller multiplayer Har nesten unlocket medic bagden. Endret 25. februar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ooo spiller musikk fra harddisken mens eg spiller multiplayer Har nesten unlocket medic bagden. Visste faktisk ikke at det var mulig. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 På lik linje med Halo 3, COD4, Crysis osv. Hvorfor kjøpte du et fps spill da? Så til dere skada folk som kaller meg fanboy, skjerp dere... Er alltid klaging på fpsspill til Playstation må alltid gjør noe nytt, men gjorde de titlene noe nytt da? Absolutt ingenting å tilføye... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Pointet er veldig enkel, Killzone 2 sin aiming er overlegen i mine øyner , og skal ikke la noen ødelegge min opplevelse som jeg garantert får med Killzone 2!!! Så du har med andre ord ikke prøvd spillet enda, men vet at aimingen er overlegen? Vent heller med å komme med kommentarer vedrørende gameplayet til du har prøvd det Spilte demoen over 2-3 timer og 25 timer multiplayerbeta da, ikke sleng noe ut som du ikke har peiling på. Kan være uvant dem første timene, men det kommer seg etterhvert... Endret 25. februar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ooo spiller musikk fra harddisken mens eg spiller multiplayer Har nesten unlocket medic bagden. Visste faktisk ikke at det var mulig. Lurte på når du kom til å dukke opp her på forumet haansi, Willkommen Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 har fått testet litt nå, kontrollen ødlegger helhets opplevelsen, mulig jeg må gi det litt mer tid men fatter ikke at de har gjort noe slikt med kontrollen.irriterer meg mye at jeg ser ut som en dverg og rekker alle til skuldra. gønnern man starter med høres ut som ett luftgevær. veldig pent spill, men kan ikke se noe annet enn at det er et helt vanlig over hypa fps spill. Hva forventer du egentlig at Killzone 2 skal være? Forventer du at Killzone skal være messias som tar FPS-sjangeren til nye høyder? Nei, Killzone 2 er et FPS spill som ikke gjør noe innholdsmessig nytt. De som lager det er faktisk dødelig slik som alle andre. Det som for min del gjør at Killzone 2 er spesielt er den gjennomgående kvaliteten over alt som er gjort. De flotte animasjonene, den krystallklare grafikken, lydbildet som ingen andre kan måle seg med, intensiteten i kampene og ikke minst inntrykket av at du kjemper deg igjennom et fallende samfunn. Folk må slutte å tro at Killzone 2 er messias. Det er ikke noe helt nytt. Det er et FPS-spill, slik som alle andre FPS-spill. Hva er det som gjør at spill på PS3 ALLTID må gjøre noe nytt for å være gode spill? COD4 som kom for noen år siden gjorde ikke en DRITT nytt, og ble plutselig tidenes FPS. Samme med Crysis. Gjorde ikke en DRITT nytt, men hadde høy kvalitet over seg. Derfor ble det stemplet som et bra spill. Folk må gi faen i messias-bablinga om PS3 og FPS. Jeg blir kvalm. ooo spiller musikk fra harddisken mens eg spiller multiplayer Har nesten unlocket medic bagden. Visste faktisk ikke at det var mulig. Lurte på når du kom til å dukke opp her på forumet haansi, Willkommen Hyggelig å høre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kjørte innom både Lefdal of Elkjøp her i byn, ingen hadde inne. Møkka by. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kan du pm'e meg slutten nå Haansi? Syntes jeg har venta lenge nok. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Noe eg savner i killzone 2 er litt lengre mellomsekvenser. I killzone 1 var det ganske hollywood inspirerte mellomsekvenser mellom kvert oppdrag, noe som var knall. Var veldig engasjerende for å finne ut ka som skjedde videre. Går an å se sekvensene på youtube Endret 25. februar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da var killzone 2 i hus og kvelden er berga ) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvilken vanskeligstgrad spiller dere folket på? Jeg spiller på den vanskeligste som går an å velge første gang før du fullfører spillet Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hvilken vanskeligstgrad spiller dere folket på?Jeg spiller på den vanskeligste som går an å velge første gang før du fullfører spillet da spiller vi på samme vanskelighetsgrad Toman. men dør ganske så ofte hehe Endret 25. februar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg spilte på normal første gangen. Følge jeg hadde best utbytte av spillet da. Er ikke artig å dø hele jævla tiden Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Endelig er spillet her =) Spise middag først, så skal jeg sette med ned i godstolen og spille resten av kvelden. Snakkast i morra ^^ Over. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) har fått testet litt nå, kontrollen ødlegger helhets opplevelsen, mulig jeg må gi det litt mer tid men fatter ikke at de har gjort noe slikt med kontrollen.irriterer meg mye at jeg ser ut som en dverg og rekker alle til skuldra. gønnern man starter med høres ut som ett luftgevær. veldig pent spill, men kan ikke se noe annet enn at det er et helt vanlig over hypa fps spill. Hva forventer du egentlig at Killzone 2 skal være? Forventer du at Killzone skal være messias som tar FPS-sjangeren til nye høyder? Nei, Killzone 2 er et FPS spill som ikke gjør noe innholdsmessig nytt. De som lager det er faktisk dødelig slik som alle andre. Det som for min del gjør at Killzone 2 er spesielt er den gjennomgående kvaliteten over alt som er gjort. De flotte animasjonene, den krystallklare grafikken, lydbildet som ingen andre kan måle seg med, intensiteten i kampene og ikke minst inntrykket av at du kjemper deg igjennom et fallende samfunn. Folk må slutte å tro at Killzone 2 er messias. Det er ikke noe helt nytt. Det er et FPS-spill, slik som alle andre FPS-spill. Hva er det som gjør at spill på PS3 ALLTID må gjøre noe nytt for å være gode spill? COD4 som kom for noen år siden gjorde ikke en DRITT nytt, og ble plutselig tidenes FPS. Samme med Crysis. Gjorde ikke en DRITT nytt, men hadde høy kvalitet over seg. Derfor ble det stemplet som et bra spill. Folk må gi faen i messias-bablinga om PS3 og FPS. Jeg blir kvalm. slapp litt av nå, ikke les mellom linjene. har aldri sagt at vanlig fps er dårlig. jeg liker fps spill, og har aldri regnet med at KZ2 er messias, det eneste jeg klage på var kontrollen, men jeg rengner med at det er en vanesak. men ulikt deg så setter jeg gamplay høyere enn grafikk og alt det der, her scorer ikke KZ2 høyt. animasjon, grafikk og lyd er topp notch 10/10 men gamplay detter lenger ned. du kan heller ikke kommer her å si at KZ2 ikke er over hype på grun av hvordan det ser ut. Endret 25. februar 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå