Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vanlighvis er det lurt å starte på normal, forså å gå over til vanskeligere etter 1. Playthroug Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ok, da gjør jeg det Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Pointet er veldig enkel, Killzone 2 sin aiming er overlegen i mine øyner , og skal ikke la noen ødelegge min opplevelse som jeg garantert får med Killzone 2!!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du får meg faktisk til å like killzone mindre:/ er synd. Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du får meg faktisk til å like killzone mindre:/ er synd. hva kan man si til noe sånt...omg Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er faktisk enig. Selvutnevnte klyser (fanboys) som ikke evner å se andre alternativer enn sin egen favoritt, gjør at jeg mister interessen for spillene. Har kjøpt Killzone 2 i dag, men ikke testet det ennå Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er faktisk enig. Selvutnevnte klyser (fanboys) som ikke evner å se andre alternativer enn sin egen favoritt, gjør at jeg mister interessen for spillene. Har kjøpt Killzone 2 i dag, men ikke testet det ennå omg killzone2 is da roxxur. beste spillet ever! alle andre spill er crap! (leverer du tilbake spillet nå?) Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, så klart ikke, men (i mitt syn) klarer fanboys kun å skape negativ omtale av spillet. Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 vel, jeg lar spillene snakke for seg selv...og killzone 2 sier det er veldig bra bare irriterende m korte omganger på nettet (5 min) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 NEED! 350KR! NOW! NOOOOOOOOOW! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da har jeg spillt Killzone 2 et par timer. Utrolig fin grafikk, men kjenner at jeg blir litt frustrert med det sikte og det at jeg har dødd rundt tretti ganger.. <_<. Jeg kan forsåvidt si meg enig at det ikke er noe direkte nytt her. Just another fps. Morsomt er det men skal teste nett senere, tror nok jeg kommer til å bli lei i løpet av noen uker. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 synes spillet er helt greit. ikke noen revolusjon innen sjangeren men virker som en solid fps. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Pointet er veldig enkel, Killzone 2 sin aiming er overlegen i mine øyner , og skal ikke la noen ødelegge min opplevelse som jeg garantert får med Killzone 2!!! Så du har med andre ord ikke prøvd spillet enda, men vet at aimingen er overlegen? Vent heller med å komme med kommentarer vedrørende gameplayet til du har prøvd det Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Pointet er veldig enkel, Killzone 2 sin aiming er overlegen i mine øyner , og skal ikke la noen ødelegge min opplevelse som jeg garantert får med Killzone 2!!! Så du har med andre ord ikke prøvd spillet enda, men vet at aimingen er overlegen? Vent heller med å komme med kommentarer vedrørende gameplayet til du har prøvd det Maybe he is talking about tha demo? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Maybe he is talking about tha demo? Men i og med at han skriver om opplevelsen som han FÅR, så har han ikke prøvd spillet enda. Les alle linjene Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 pokkers lefdal, fikk mld nå, "vår underleverendør har gått tom" ja ja får traske ut å kjøpe det da. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Fikk samme beskjed av lefdal. Dama er i byen, så da får hu kjøpe det til meg xD Endret 25. februar 2009 av Decreeofj Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Fikk samme beskjed av lefdal. Dama er i byen, så da får hu kjøpe det til meg xD RING!...RING!...RING!...RING! Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har gjort det xD Hu kjøper det nå ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå