Dunedain Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du får betille deg tre spill fra PLAY.com til +/- 60,- da Mala, og bytte de inn mot KZ2 på Game Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Game og Gamestop og greie innbytte deals ligger ett stykke fra der eg bor så eg det blir ikkje særlig gevinst uansett åssen eg vrir og vender på det Inbytte spill har eg plenty av, så skulle ønske eg var litt meir sentralt plassert på den fronten Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg sparer (11 år, you get it ), har 250KR...Drikke MASSE brus i ferien da Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Bare å ta sykkelen fatt og se på det som en trimtur Mala I mellomtida kan du se denne som vil, sitat "Get a head start on the multiplayer competition by enhancing your knowledge of the badges and their abilities." sitat slutt. Endret 24. februar 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kaster meg på sykkelen til Haugesund eg da B) Vel vel, eg vil nok ha mange galne timer online i COD5 med DASS-gjengen fremover uansett. Lenke til kommentar
Toten_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 gleder meg som en unge til i morgen.. men selfølgelig klarte jeg å tryne nojævlig å kanke bruke venstrehånden fullt ut:S Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 fikk spillet i dag ;O Men har ikke spillt det enda pga jeg må skrive skolesøknad *blæ* Lenke til kommentar
buzo Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Etter å ha spillet den første halvtimen, er jeg meget imponert! Det er liksom totalpakken. Grafikken, lydene og atmosfæren er veldig bra gjennomført synes jeg. Det må være den beste grafikken i ett fps spill jeg har sett. Det er en fordel med HD-TV. Våpnene føles skikkelig tunge og realistiske, spesielt hvis man har dualshock 3. Min mening er at man er veldig kresen hvis man ikke lar seg imponere i det hele tatt av Killzone 2! Det beste fps spillet på PS3 uten tvil! Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) får ikkje spilt online...men det kommer sikkert i morgen. digger spillet så langt i vert fall (har jo HD). måtte så klart velge VETERAN vanskelighet så dør ca 17 ganger per map. Er jo en thropy der man ikkje skal dø på noen av banene. noe som virkelig imponerte meg er alle detaljene, og audioen er bare fantastisk. lyden av vinden mixet sammen med bomber, skuddsalver og torden er bare syk. Endret 24. februar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ikke dø på veteran? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jobbdagen i morgen kommer til og gå seint! Bare vente på at kl skal bli halv 4 så eg kan kjøre til lefdal/Elkjøp og handle Killzone! Lurer på om eg skal gå litt før ^_^ Endret 24. februar 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ikke dø på veteran? Er ikke noen trophy å ikke dø på veteran. Trophyen er å ikke dø på hvilken som helst vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ikke dø på veteran? Er ikke noen trophy å ikke dø på veteran. Trophyen er å ikke dø på hvilken som helst vanskelighetsgrad. Jepp. Men uansett om man spiller på enkel vanskelighetsgrad må man vere forsiktig, dør fort. Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Komplett.no <3 Kommer til å bli en lang natt! Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) har ikke Kz2 en nett side med MP stats? never mind, found it! Endret 24. februar 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Jeg dør like ofte i Killzone 2 som jeg gjorde i Uncharted. Noen ganger er det rimelig frustrerende! Samtidig blir man helt andpusten av å spille Killzone 2, så noen "dø-pauser" innimellom er kanskje ikke så ille alikevel... Har spilt rimelig mange timer nå, og jeg sliter fortsatt med siktesystemet. Det føles ubalansert og uferdig. Endret 24. februar 2009 av Christian Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Smak og behag, jeg aimer sykt bra uansett spill eller hvilken kontroll jeg sitter på ... Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Smak og behag, jeg aimer sykt bra uansett spill eller hvilken kontroll jeg sitter på ... Her er det ikke mangel på selvtillit iallefall .. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Smak og behag, jeg aimer sykt bra uansett spill eller hvilken kontroll jeg sitter på ... Hva er pointet med slike innlegg toman?:S Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvilken vansklighets grad bør jeg velge fra start? Jeg har lyst til å klare å få veteran (nest hardeste vansklighetsgraden) trophyen, men jeg lurer på om jeg kommer til å klare det, er det veldig vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå