SirKratoS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Håper det ikke er mange her inne som har bestilt Killzone 2 på Absolutt Spill!! Fikk nettopp denne mailen fra de: "Vi ser at du har forhåndsbestilt Killzone 2 til PS3 fra oss. Dette spillet har release 3.mars. Dessverre er vi ikke i stand til å få sendt Killzone 2 til deg på release. På grunn av en feil vil ikke Killzone 2 bli levert til oss i tide til å få sendt spillet til deg på release. Vi har jobbet hardt for å få løst problemet slik at vi skulle få spillet i tide, men dessverre lar det seg ikke gjøre. Vi kan dessverre ikke gi noen konkret dato for når vi får spillet inn til oss heller, men vil gi info om dette så fort vi vet mere. Det kan uansett fort ta ett par uker før det kommer inn til oss. Vi beklager dette på det sterkeste og er klar over den frustrasjonen og irritasjonen dette medfører. Vi hadde i det lengste håpet å få spillet på lager i dag, men dessverre dukket det ikke opp. Vi mente uansett det var viktig å få sagt ifra så tidlig som mulig så du har en mulighet til å skaffe spillet et annet sted dersom det skulle være ønskelig. Dersom du har forhåndsbetalt vil vi selvfølgelig refundere pengene til deg dersom du velger å kanselere ordren din. Vi beklager nok en gang og jobber hardt for å få tak i spillet så fort som mulig." Jeg er ikke så lei meg, fordi jeg har to bestillinger på KZ2 uansett. Så nå er det bare for meg å refundere pengene fra Absolutt Spill og vente på at Lefdal sender KZ2 til meg (der fikk jeg det for kun 399 totalt til og med) Endret 23. februar 2009 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Passer bra for meg at dette skjedde den ene gangen jeg faktisk ikke kjøpte fra Absoluttspill! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ville bare si at jeg nettopp snakket med Lefdal kundeservice, og etter det han kunne se var spillet mitt (killzone2) pakket og sendt. Det vil si at jeg får det i morgen eller onsdag. Forhåndsbestilte 2 killzone 2 og 2 resident evil 5 på lefdal.com i stedet for absoluttspill som jeg som regel bestiller fra. Sparte ca 500 kr på å ta det fra lefdal i stedet for absoluttspill.no Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Mitt ble sendt fra lefdal.com idag Men tror jeg skal runde Resistance 2 før Killzone 2. Har altfor mange spill og altfor liten tid Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg og får det på onsdag fra Lefdal, skal bli konge!! Kommer nok til å spille Killzone 2 minst 5 timer første dagen Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har sett Killzone 2 reklamer på tv? Jeg tror dem skulle komme i dag. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fikk samme beskjed jeg også - så jeg bestilte fra lefdal jeg også... Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 stakkars absoluttspill.no mistet nok en stor % av kjøpere på KZ2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes de som har bestilt på absoluttspill burde holde bestillingen der jeg. Absoluttspill er såpass greie at det nesten er verdt ventingen kun for å støtte dem. Blir Killzone 2 Special edition på meg på release, men PS3en er jo borte så.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er jo kjipt å vente, når du kan få spillet et annet sted "gratis" mtp at du får igjen penger du har brukt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Minner om retningslinjene, Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys). Et innlegg inneholdende kun en smiley er fjernet. Snorre Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes de som har bestilt på absoluttspill burde holde bestillingen der jeg. Absoluttspill er såpass greie at det nesten er verdt ventingen kun for å støtte dem. Blir Killzone 2 Special edition på meg på release, men PS3en er jo borte så.... jeg hadde gjort det hvis det ikke var snakk om "noen uker" til de får spillet. det blir for lenge. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 bebeluv, veldig hyggelig skrevet men i akkurat dette tilfellet så er det ingen i absoluttspill som forventer noe annet enn kanseleringer. Det er en stor titel og når elkjip og lefdal har den ca 120ish under veil kostpris så er det bare å slå til Selvfølgelig veldig kjedelig at det oppstår problemer på større titler som denne. Eneste vi kan gjøre er å håpe at folk har forståelse for at komplikasjoner kan oppstå. Og gjøre vårt ytterste for at det ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg og får det på onsdag fra Lefdal, skal bli konge!!Kommer nok til å spille Killzone 2 minst 5 timer første dagen Jeg tror nesten ikke jeg har sett et eneste innlegg fra deg hvor det ikke står at du gleder deg til Killzone 2^^ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Toman blir nok ein gladgutt 25 feb ja... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det spillet kommer til å forandre mitt syn på fpsspill fremover.. Ja Krosjefen, kommer til å bli helt suveren glad. Tenker slikt" Dem som venter på noe godt, venter ikke forgjeves " Blir så episk!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vill tro dette er et spill som blir spillt mye online fremover på PS3? har lust på et godt online fps til ps3en min, så tror eg handler Killzone 2 på elkjøp på fredag Singel Player skal rundes først da. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vill tro dette er et spill som blir spillt mye online fremover på PS3? har lust på et godt online fps til ps3en min, så tror eg handler Killzone 2 på elkjøp på fredag Singel Player skal rundes først da. Ja det anbefales, fordi nettopp du kan støte på sånne veldig pros i multiplayeren som meg Da lærer du litt med aiming osv, noe jeg ikke trenger altså Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vill tro dette er et spill som blir spillt mye online fremover på PS3? har lust på et godt online fps til ps3en min, så tror eg handler Killzone 2 på elkjøp på fredag Singel Player skal rundes først da. Ja det anbefales, fordi nettopp du kan støte på sånne veldig pros i multiplayeren som meg Da lærer du litt med aiming osv, noe jeg ikke trenger altså haha skal nok klare å denge deg Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det spillet kommer til å forandre mitt syn på fpsspill fremover.. Ja Krosjefen, kommer til å bli helt suveren glad. Tenker slikt" Dem som venter på noe godt, venter ikke forgjeves " Blir så episk!! Føler jeg blir litt kvalm jeg Toman Hadde faktisk gledet meg til dette spillet, men av en eller annen grunn har den optimismen din ødelagt litt for meg. Vet ikke hvorfor dog :unsure: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå