Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony burde lært litt av Guerilla games, bedre å gi en utgivelse dato et godt stykke foran i tid for så å fremkynde den enn og ta en tidlig release date for så å utsette den!

EA burde også lære litt av det. Bedre å bruke noen år på å lage et skikkelig spill enn å lage ett bra spill for så å melke serien år etter år :p

Lenke til kommentar

Begynnte å se litt på Killzone 2 jeg også nå. Mitt inntrykk er ganske mye bedre enn hva som ble fremstilt av gamers omtale om spillet. Men det er jo herligt at vi alle har ulike meninger!

Jeg gleder meg i alle fall til Killzone 2 kommer i hus! :D

Lenke til kommentar
EA burde også lære litt av det. Bedre å bruke noen år på å lage et skikkelig spill enn å lage ett bra spill for så å melke serien år etter år :p

Utrolig irriterende hvordan dere alltid må dra inn en negativ tone om EA i alle tråder, nesten.

For å ikke ødelegge stemningen: Det er atm 1 day, 22 hours, 32 minutes and 11 seconds til det blir torsdag. Akk, så lenge.

Lenke til kommentar

Trodde Gametrailers skulle gi under 9

9.2 er forbanna bra score, ser ut som dem har overgått forgjengeren forlengst. Men synes forgjengeren er ganske nedskrytt, i mine øyer er det spillet 8/10 :)

Etter denne anmeldelsen gleder jeg meg enda mer, men fortsatt kommer folk til å klage, " er ikke bedre en Halo" osv.... Såpass vet jeg det skjer!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...