Coffey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg tipper han skal kjøpe seg den i morgen. Eller er jeg helt på jordet? Anyways; JEG KAN IKKE TRO AT DEMOEN KOMMER PÅ TORSDAG. Jeg har gledet meg SÅ siden jeg så den første gameplayvideoen i HD på Youtube. :wub: Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det har ikke gått helt opp for meg enda. Har belaget meg på å vente til 24. med å få spille demoen, så kommer d plutselig på Torsdag?! Sykt! :o Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sony burde lært litt av Guerilla games, bedre å gi en utgivelse dato et godt stykke foran i tid for så å fremkynde den enn og ta en tidlig release date for så å utsette den! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sony burde lært litt av Guerilla games, bedre å gi en utgivelse dato et godt stykke foran i tid for så å fremkynde den enn og ta en tidlig release date for så å utsette den! EA burde også lære litt av det. Bedre å bruke noen år på å lage et skikkelig spill enn å lage ett bra spill for så å melke serien år etter år Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Killzone 2 skal smake godt! Lenge siden jeg har "forsvart menneskets eksistens" i space! Gleder meg som en unge til torsdag nå! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Begynnte å se litt på Killzone 2 jeg også nå. Mitt inntrykk er ganske mye bedre enn hva som ble fremstilt av gamers omtale om spillet. Men det er jo herligt at vi alle har ulike meninger! Jeg gleder meg i alle fall til Killzone 2 kommer i hus! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lurer på om man kan velge vansklighetsgrad i demoen, og om den vanskligste er der... Hadde vært grei og prøve, lurer på hvordan den er i forhold til cod:waw... Stress og skal følge med på diskusjon.no OG dette forumet, må vell velge et fast snart... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Im back in tha game Jeg kom ser du Dundain!! Gleder meg sykt til Killzone 2, kansje blant dem som gjør det mest av alle!! Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Regner med demoen blir spilt gjennom mange ganger! Jeg gleder meg btw. mer enn deg, Toman. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Regner med demoen blir spilt gjennom mange ganger! Jeg gleder meg btw. mer enn deg, Toman. Stiller meg skepsis Såg hvem som styrte på tek.no på Killzone 2 tråden der, nemlig jeg!! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Alle her inne gleder seg minste like mye som deg Toman, er bare det at vi greier å styre oss veit du hehe Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 EA burde også lære litt av det. Bedre å bruke noen år på å lage et skikkelig spill enn å lage ett bra spill for så å melke serien år etter år Utrolig irriterende hvordan dere alltid må dra inn en negativ tone om EA i alle tråder, nesten. For å ikke ødelegge stemningen: Det er atm 1 day, 22 hours, 32 minutes and 11 seconds til det blir torsdag. Akk, så lenge. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg SYKT! Litt synd at jeg solgte min 60GB PS3 til fordel for mobil... Må ha det! Bare mååå ha det! KZ2 er luvluv, og god kritikk gir meg mer hype. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gametrailers sin omtale er ute ; http://www.gametrailers.com/player/45018.html Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endelig! Skal laste ned denne nå og så på den før jeg legger meg. Gametrailers sine anmeldelser gleder jeg meg alltid til, da jeg ikke bare får lest anmelderens mening, men også får se litt fra spillet. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gametrailers sin omtale er ute ; http://www.gametrailers.com/player/45018.html Så bra! Gleder meg enda mer! Må få meg en Lekestasjon snarest mulig! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Trodde Gametrailers skulle gi under 9 9.2 er forbanna bra score, ser ut som dem har overgått forgjengeren forlengst. Men synes forgjengeren er ganske nedskrytt, i mine øyer er det spillet 8/10 Etter denne anmeldelsen gleder jeg meg enda mer, men fortsatt kommer folk til å klage, " er ikke bedre en Halo" osv.... Såpass vet jeg det skjer!!! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eskalert fra "Er ikke noe Goldeneye" til "Er ikke noe Halo". Koselig ^^ Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gametrailers sin omtale er ute ; http://www.gametrailers.com/player/45018.html Omtrent som forventet dette. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleda meg sinnsykt til demoen. Men trur det blir kjøp sjølv om eg ikkje liker demoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå