- FuzioN Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Bli med i KZ2 klan da Link til påmelding: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=1137 Edit: Who-hooo! First on page 19 Endret 14. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Min klan er dedikert til oss her på gamer.no Viss noen forslag til klantag, så bare spytt ut!! Har veldig lyst å spille med mest mulig norske folk Bare 12 dager igjen til Killzone 2!! Helt ufattelig at jeg er så nærme det spillet nå Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) 12 dager er for lenge. Er med klanen din tomas, når singleplayeren er gjennomført ofc. Endret 14. februar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Elkjøp skal selge Killzone 2 for 399kr. Iallfall i følge avisa deres:) Endret 14. februar 2009 av lyon Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bare for de som lurte, her er hvordan man får likt sikte som på COD4: Gå på 'Options' på menyen, og hak av på 'Hold Aim' (eller noe i den duren, er ikke helt sikker). Så velger klikker du på 'Controls', og velger Alternate 2. Da vil man måtte holde inne L1 for aim, det eneste problemet med dette oppsettet er at du vil ha vanskeligheter med å sikte når du er i cover, da det fortsatt er L2 som er coverknappen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Elkjøp skal selge Killzone 2 for 399kr. Iallfall i følge avisa deres:) Eh...Med meg står det 599 Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Med meg? hva mener du? Rimelig sikker på at det er 399. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Bare for de som lurte, her er hvordan man får likt sikte som på COD4: Gå på 'Options' på menyen, og hak av på 'Hold Aim' (eller noe i den duren, er ikke helt sikker). Så velger klikker du på 'Controls', og velger Alternate 2. Da vil man måtte holde inne L1 for aim, det eneste problemet med dette oppsettet er at du vil ha vanskeligheter med å sikte når du er i cover, da det fortsatt er L2 som er coverknappen. Det er berre ein vanesak, eg kjøyrer det oppsettet der og det funker bra, cover med L2 og sikte med L1.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 har bare en ting aa si. killzone2 er brillijant Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Bare for de som lurte, her er hvordan man får likt sikte som på COD4: Gå på 'Options' på menyen, og hak av på 'Hold Aim' (eller noe i den duren, er ikke helt sikker). Så velger klikker du på 'Controls', og velger Alternate 2. Da vil man måtte holde inne L1 for aim, det eneste problemet med dette oppsettet er at du vil ha vanskeligheter med å sikte når du er i cover, da det fortsatt er L2 som er coverknappen. Det er berre ein vanesak, eg kjøyrer det oppsettet der og det funker bra, cover med L2 og sikte med L1.. Joa, er veldig enig med deg der. Har bare sett at en del har klaget over siktet og henvist seg til COD EDIT: I tillegg lurte jeg på om noen hadde noe informasjon angående multiplayer delen, da anmelderne har vært litt grådige med denne, eller eventuelt en link? Har hørt at klanoppsettet skal være veldig bra, noen som har noe info her? Endret 14. februar 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Min klan er dedikert til oss her på gamer.noViss noen forslag til klantag, så bare spytt ut!! Har veldig lyst å spille med mest mulig norske folk Bare 12 dager igjen til Killzone 2!! Helt ufattelig at jeg er så nærme det spillet nå Har du en klan hos diskusjon.no som du da tenker på å få folk herifra til å joine eller har du en egen her? Og ja, gleder meg sykt til lansering nå! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tar selvfølgelig folk herfra Bebeluluv har fått en plass i klanen min siden meg og han geeket litt i betaen for en god stund siden Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har en klan tråd her. Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Det skal visstnok være et svært godt organisert klansystem med turneringer og hele pakka, så en seriøs klan skal jeg ikke se bort fra. EDIT: Postet på klansiden til HardC0re Gamer 1997 (du kunne vel kommet opp med et bedre navn enn det?) Endret 14. februar 2009 av CheeseyJunk Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (du kunne vel kommet opp med et bedre navn enn det?) Ja, men jeg kan ikke bytte nå...Jeg er kjent for den jeg er! Og dere...SKRIV HG97! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 lefdal.com selger nå Killzone 2 for 399,- http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wUAAAEOefQs9Q46 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 lefdal.com selger nå Killzone 2 for 399,- http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wUAAAEOefQs9Q46 Bestilte der idag for noen timer sammen med Street Fighter IV, begge til PS3en Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan er Lefdal med levering av forhåndsbestilte spill? Får alltid dagen før fra Absoluttspill, men økonomien er litt dårlig for tiden, så vurderer Lefdal. Kan jeg regne med det samme fra dem? Lenke til kommentar
CheeseJunk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan er Lefdal med levering av forhåndsbestilte spill? Får alltid dagen før fra Absoluttspill, men økonomien er litt dårlig for tiden, så vurderer Lefdal. Kan jeg regne med det samme fra dem? Nei, du får det ikke i posten før en to-tre dager etter release, mye av det samme som Elkjøp. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 er så typisk, har bare 300kr igjen etter forrige lønning, så får ikke betalt med Visa på lefdal:/ tenkte jeg likse godt kunne bestille der, siden jeg ikke får tid før lørdag til å spille:/ Sånn går det når man kjøper tv, ny ps3 og en rekke spill:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå