Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for de som lurte, her er hvordan man får likt sikte som på COD4:

 

Gå på 'Options' på menyen, og hak av på 'Hold Aim' (eller noe i den duren, er ikke helt sikker). Så velger klikker du på 'Controls', og velger Alternate 2. Da vil man måtte holde inne L1 for aim, det eneste problemet med dette oppsettet er at du vil ha vanskeligheter med å sikte når du er i cover, da det fortsatt er L2 som er coverknappen.

Lenke til kommentar
Bare for de som lurte, her er hvordan man får likt sikte som på COD4:

 

Gå på 'Options' på menyen, og hak av på 'Hold Aim' (eller noe i den duren, er ikke helt sikker). Så velger klikker du på 'Controls', og velger Alternate 2. Da vil man måtte holde inne L1 for aim, det eneste problemet med dette oppsettet er at du vil ha vanskeligheter med å sikte når du er i cover, da det fortsatt er L2 som er coverknappen.

 

 

 

Det er berre ein vanesak, eg kjøyrer det oppsettet der og det funker bra, cover med L2 og sikte med L1..:)

Lenke til kommentar
Bare for de som lurte, her er hvordan man får likt sikte som på COD4:

 

Gå på 'Options' på menyen, og hak av på 'Hold Aim' (eller noe i den duren, er ikke helt sikker). Så velger klikker du på 'Controls', og velger Alternate 2. Da vil man måtte holde inne L1 for aim, det eneste problemet med dette oppsettet er at du vil ha vanskeligheter med å sikte når du er i cover, da det fortsatt er L2 som er coverknappen.

 

 

Det er berre ein vanesak, eg kjøyrer det oppsettet der og det funker bra, cover med L2 og sikte med L1..:)

 

Joa, er veldig enig med deg der. Har bare sett at en del har klaget over siktet og henvist seg til COD ;)

 

EDIT: I tillegg lurte jeg på om noen hadde noe informasjon angående multiplayer delen, da anmelderne har vært litt grådige med denne, eller eventuelt en link? Har hørt at klanoppsettet skal være veldig bra, noen som har noe info her?

Endret av CheeseyJunk
Lenke til kommentar
Min klan er dedikert til oss her på gamer.no

Viss noen forslag til klantag, så bare spytt ut!!

 

Har veldig lyst å spille med mest mulig norske folk :)

 

Bare 12 dager igjen til Killzone 2!!

Helt ufattelig at jeg er så nærme det spillet nå :D

 

Har du en klan hos diskusjon.no som du da tenker på å få folk herifra til å joine eller har du en egen her?

 

Og ja, gleder meg sykt til lansering nå! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...