Toman18 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Dem som sier kontrollene suger, dem spiller ikke særlig mye PS3 etter min oppfatning. Dem som har begge ser jeg liker best 360, ikke skjønner jeg det... Har idag 4 eksklusive spill jeg spiller aktivt til PS3, mens 360 tar jeg en eller 2 kamper med bots til Gears 2 Og jeg har begge maskinene og jeg skyter like bra med Dualshock 3 som 360 kontrolleren, så skjerp dere....!!! Bare 2 uker til Killzone 2!!! Endret 12. februar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bad guys = glowing eyes! Now go! Det er alt man trenger å vite... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dem som sier kontrollene suger, dem spiller ikke særlig mye PS3 etter min oppfatning. Dem som har begge ser jeg liker best 360, ikke skjønner jeg det... Har idag 4 eksklusive spill jeg spiller aktivt til PS3, mens 360 tar jeg en eller 2 kamper med bots til Gears 2 Og jeg har begge maskinene og jeg skyter like bra med Dualshock 3 som 360 kontrolleren, så skjerp dere....!!! Bare 2 uker til Killzone 2!!! Noen hender går enkelt og greit ikkje godt i lag med den eine eller andre kontrollen Men det hadde kanskje hjulpet litt at Sony hadde revurdert enkelte designvalg på sin next-gen håndkontroll *kremt, ovale triggere* Men ja, KZ2! Snart!! ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal vi lage en KZ2-multiplayer tråd eller bruke denne? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Korleis blir onlinen på killzone2 sammanlikna med call of duty spela? Blir det noko perks eller lignande? :o Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Dro demoen på det nye tv idag, og ja jeg ble satt tilbake enda et hakk da, fy f for et nydelig spill, på den triste mørke måten riktignok. Men men. Akk og ve til de som klager over kontrollene, dette er en så subjektiv sak at det finnes ingen gode argumenter for den, noen klarer å håndtere og vende seg til ps3 kontrollen, noen klamrer seg til 360'en sin. For å putte det fint, jeg syns xbox kontrollen er bedre til fps spill, men 3 persons skytespill /action og adventure, føler jeg dualshock 3 passer mye bedre. Som sagt , totalt subjektivt Hm angående killzone 2, vet noen ca hvor lenge det varer, fant ikke det i noen anmeldelser. Håper jo på noe lenger enn den standard 8 timer modulen. Lenke til kommentar
Tabaskoranger Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hm angående killzone 2, vet noen ca hvor lenge det varer, fant ikke det i noen anmeldelser. Håper jo på noe lenger enn den standard 8 timer modulen. CES 2009: Guerrilla Games Says ‘Killzone 2′ Single-Player Campaign Will Be 10 Hours Long. http://www.vgchartz.com/forum/thread.php?id=56128 Varer sikkert ikkje 10 timer for det fleste som har spilt litt skytespill, så ca 8-9 timer Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hm angående killzone 2, vet noen ca hvor lenge det varer, fant ikke det i noen anmeldelser. Håper jo på noe lenger enn den standard 8 timer modulen. CES 2009: Guerrilla Games Says ‘Killzone 2′ Single-Player Campaign Will Be 10 Hours Long. http://www.vgchartz.com/forum/thread.php?id=56128 Varer sikkert ikkje 10 timer for det fleste som har spilt litt skytespill, så ca 8-9 timer Grei lengde det på en onlinefokusert FPS Og vi har også 4 vanskelighetsgrader vi kan kose oss med, med og uten HUD Endret 13. februar 2009 av Hofer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Og uten crossahair og med masse tøffe trophies. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Endelig fått prøve demoen av Killzone 2 jeg også, og som mange av dere så var forventningene mine skyhøye. Selv om det ikke levde opp til forventningen mine så var det fortsatt bra Førsteintrykket virket bra. Grafikken var pen å se på (Ikke så bra som jeg trodde. Ligger ikke på noe høyere nivå enn MGS4 eller GoW2), animasjonene var fine og krigsfølelsen var der. Singleplayerdelen ser ganske bra ut, og jeg tror nok dette blir et kjøp. Likevel er jeg skuffet over kontrollene, noe som jeg ser mange andre også har klaget på. Fikk ikke helt til det med siktingen jeg heller. Måtte ganske fort ta sensetiviteten litt høyere, men likevel synes jeg kontrollen er litt vanskelig i forhold til andre FPS spill jeg har spilt. Klarte vel å vende meg litt til det etter å ha spilt det mer, men likevel skulle jeg ønske at den var mer lik CoD. Synd at demoen var veldig kort. Tok meg bare rundt 10 minutter, og det er heller ikke noe online. Dumt, siden jeg ikke har fått testen betaversjonen og jeg ville likt å vite hvordan spillet blir online. Får vel bare vente og se da. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Anbefaler å spille igjennom demoen noen ganger, slik at kontrollen sitter noenlunde til spillet kommer Så greier du å hevde deg lettere online også Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Merker at jeg gleder meg mer og mer nå som realase nærmer seg med stormskritt! Dette blir utrolig gøy og dette spillet skal jeg ha! GOTY any? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 GOTY any? kort sagt: nei Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 "Bestill og bytt inn: 100,- i bonus! (Bonusen gjelder ved innbytte av tre stk. PS3-spill og kan ikke veksles mot kontanter.) Killzone 2 - 0,- når du bytter inn 3 spill til PS3. (Ikke MotorStorm og Resistance FoM)" Dette er kopiert fra en fin brosjyre jeg fant hos Game på Sandens i Kristiansand. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) det kommer at PS3 kontrollen, analogstikkene er ikke spespielt faste i fisken. Merkelig, merker ikke noe til det jeg ^^ 360 sine, er litt fastere som gjør det lettere for presisjons sikting. PS3 stikkene er litt "voblete" og "løse" , slik at det blir litt vanskligere med presisjons skyting. men dette er noe man kan øve inn, men uansett så liker jeg at stikkene er litt hardere enn på DS3 Endret 13. februar 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg forstår egentlig ikke hva som er galt med kontrollene ...Men sånn er jeg BTW, noen som blir med å lager klan til spillet? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Toman har planer om klan ihvertfall :excl: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Dette er vel noe å ta i "spille sammen" tråden, om enkelte ønsker å opprette en tråd. Isåfall, kan jeg også linke til det i denne tråden Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Blir selvfølgelig med på Klan Killzone 2 er noe jeg ser frem til å kose meg med like lenge online som cod 4,! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ok...Paisly? Navnforslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå