Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!

Paisley

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Er Haansi på dette forumet?

edit: eller er det noen andre som kan PMe meg slutten?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siktingen er dårlig, men begynner å bli vandt med den nå. Og coversystemet er, i min mening, ikke helt optimalt. Men fortsatt et bra spill som er gøy å spille - og det er det viktigste!

Kan du si hva som er dårlig med siktingen da? :)

Ser nå på youtube.com at en spiller med tastatur og mus på PS3. Har noen prøvd det? Husker at jeg prøvde det på Unreal tournament 3, men det var så store forsinkelser at jeg foretrakk å spille med vanlige kontrollen... Vet noen om det funker uten forsinkelser??

Er Haansi på dette forumet?

edit: eller er det noen andre som kan PMe meg slutten?

Hvorfor vil du vite slutten? :o

Lenke til kommentar

Siktinger er upresis, det er vanskelig å finsikte. Det er nevnt før her. Joda, det skal være vanskelig, men det virker dårlig balansert bare. Men jeg har nok spilt for lite. Innrømmer at jeg fyrte opp Gears 2 etter første runde med KZ2, og koste meg mer da. Men jeg gir det tid. lat hypen legge seg og ser på det med nye øyne.

Lenke til kommentar

Fant en morsom quote fra et annet forum. Håper ikke jeg lager bål fordi jeg paster det her. :p

Killzone 2 Map:

* It's all lies! No game can ever look that good!

* Ok the real time demo looked that good but the real game won't

* It looks too 'grey'

* The AI in the real time graphics demo sucked, obviously they spent all their time 'making it pretty'

* It looks 'generic'

* Ok people who are playing the multiplayer beta are saying its the greatest multiplayer fps they've ever played, obviously the single player is going to suck because they just focused on the graphics and multiplayer

* Ok the early reviews are 9.5-10/10...uhhh

* Teh controls suck! <==== You Are Here

Lenke til kommentar

Er problemet at kontrollene ikke er like COD4, derfor er de ikke gode.

Må selv innrømme at jeg hadde litt problem med skytingen, men slik skal det være av og til. Det vil si at jeg synes det er bra at alle spill ikke føles like. Det er jo litt kjipt for de som er blitt veldig gode i et spill, ikke automatisk blir kjempegode i et lignende spill.

Blir litt som at mange er veldig gode i Forza Motorsport. Så prøver de GT etterpå og sier at fysikken er totalt urealistisk pga den ikke er lik Forza sin. Kan vel dra inn Need for speed som eksempel her også. Prøve å være litt konsolluavhengig her. Mens sannheten er at begge spillene har veldig god fysikk og kjørestil hver for seg. (utenom NFS som suger ballekuk).

Men demoen var veldig Sweet uansett hvordan kontrollene var. Det var stort hopp frem i skytespillsjangeren. Selv om det ikke var revolusjonerende på punkter, så perfektsjonerte de de som er der.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående Granade Launcheren, har sett at man skyter ut røde baller som eksploderer etter to sekunder, men det er jo umulig å drepe folk med den vis det er en to sekunders forsinkelse. Men eksploderer den med en gang vis du treffer en person?

I nesten alle spill virker det som om Granade Lancher er det beste våpenet man kan få, men i Killzone virker det som at det er det dårligste.

Lenke til kommentar
Siktinger er upresis, det er vanskelig å finsikte. Det er nevnt før her. Joda, det skal være vanskelig, men det virker dårlig balansert bare. Men jeg har nok spilt for lite. Innrømmer at jeg fyrte opp Gears 2 etter første runde med KZ2, og koste meg mer da. Men jeg gir det tid. lat hypen legge seg og ser på det med nye øyne.

det kommer at PS3 kontrollen, analogstikkene er ikke spespielt faste i fisken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...