Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Er Haansi på dette forumet? edit: eller er det noen andre som kan PMe meg slutten? Endret 10. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Siktingen er dårlig, men begynner å bli vandt med den nå. Og coversystemet er, i min mening, ikke helt optimalt. Men fortsatt et bra spill som er gøy å spille - og det er det viktigste! Kan du si hva som er dårlig med siktingen da? Ser nå på youtube.com at en spiller med tastatur og mus på PS3. Har noen prøvd det? Husker at jeg prøvde det på Unreal tournament 3, men det var så store forsinkelser at jeg foretrakk å spille med vanlige kontrollen... Vet noen om det funker uten forsinkelser?? Er Haansi på dette forumet? edit: eller er det noen andre som kan PMe meg slutten? Hvorfor vil du vite slutten? :o Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fordi jeg har ikke ps3, men syns dette spillet ser sykt ut. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Siktinger er upresis, det er vanskelig å finsikte. Det er nevnt før her. Joda, det skal være vanskelig, men det virker dårlig balansert bare. Men jeg har nok spilt for lite. Innrømmer at jeg fyrte opp Gears 2 etter første runde med KZ2, og koste meg mer da. Men jeg gir det tid. lat hypen legge seg og ser på det med nye øyne. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen som vet noe mer om hvordan det fungerer og gå "invisible" med sniper? Redd det kan ødelegge mye.. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jepp.. De blir helt usynlige Dette kan ødelegge mye Rundt 02:10 her så ser du en sniper som cloaker Endret 10. februar 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noe så epic dumt å ha med Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Synes det er bra dem gjør mye annet en visse andre spill Det med cloacken er kult for min del, selv ble bare eid 2 ganger av en sniper i betaen Når dem skyter på andre en deg, da har du et lett bytte Endret 10. februar 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fant en morsom quote fra et annet forum. Håper ikke jeg lager bål fordi jeg paster det her. Killzone 2 Map: * It's all lies! No game can ever look that good! * Ok the real time demo looked that good but the real game won't * It looks too 'grey' * The AI in the real time graphics demo sucked, obviously they spent all their time 'making it pretty' * It looks 'generic' * Ok people who are playing the multiplayer beta are saying its the greatest multiplayer fps they've ever played, obviously the single player is going to suck because they just focused on the graphics and multiplayer * Ok the early reviews are 9.5-10/10...uhhh * Teh controls suck! <==== You Are Here Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg tror det at sniperen kan bli usynlig er en fornuftig fordel ved tanke på hvor mye vanskeligere det er å sikte på konsoll. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tja. Det er kanskje en del vanskeligere, men det hindrer ikke folk fra å sikte seg inn på hodet ditt på et halvt sekund av den grunn. Føler selv ingen hindring når jeg spiller Call of Duty 4, og hadde nok ødelagt noe jevnlig om det var noen form for usynlighet der. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det vil jo uansett være vanskelig for alle våpen da, ikke bare sniper. Selv føler jeg ikke det er noe vanskeligere på konsoll. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes ikke usynligheten på sniper er noe galt, siden våpnene i demoen var over gjennomsnittet vanskeligere og bruke i forhold til andre spill. Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Je. I CoD4 har du ingen problemer med å headshotte, men med KZ2s system så blir det litt mongis. Syns det var helt greit at sensen var weird når jeg skøyt fra hofta, men når jeg sikter inn bak cover syns jeg det burde vært optimalt. Kanskje litt automatisk pusting osv. som gjør at bevegelsen blir noe unøyaktig. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er problemet at kontrollene ikke er like COD4, derfor er de ikke gode. Må selv innrømme at jeg hadde litt problem med skytingen, men slik skal det være av og til. Det vil si at jeg synes det er bra at alle spill ikke føles like. Det er jo litt kjipt for de som er blitt veldig gode i et spill, ikke automatisk blir kjempegode i et lignende spill. Blir litt som at mange er veldig gode i Forza Motorsport. Så prøver de GT etterpå og sier at fysikken er totalt urealistisk pga den ikke er lik Forza sin. Kan vel dra inn Need for speed som eksempel her også. Prøve å være litt konsolluavhengig her. Mens sannheten er at begge spillene har veldig god fysikk og kjørestil hver for seg. (utenom NFS som suger ballekuk). Men demoen var veldig Sweet uansett hvordan kontrollene var. Det var stort hopp frem i skytespillsjangeren. Selv om det ikke var revolusjonerende på punkter, så perfektsjonerte de de som er der. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser ut som et kult spill, men må/bør man ha spilt 1'ern først, eller har det ikke så mye å si? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal ikke ha så mye å si. Man får bare bedre overblikk av krigen hvis man har spilt de andre spillene. Bad guys = glowing eyes! Now go! Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har et spørsmål angående Granade Launcheren, har sett at man skyter ut røde baller som eksploderer etter to sekunder, men det er jo umulig å drepe folk med den vis det er en to sekunders forsinkelse. Men eksploderer den med en gang vis du treffer en person? I nesten alle spill virker det som om Granade Lancher er det beste våpenet man kan få, men i Killzone virker det som at det er det dårligste. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Siktinger er upresis, det er vanskelig å finsikte. Det er nevnt før her. Joda, det skal være vanskelig, men det virker dårlig balansert bare. Men jeg har nok spilt for lite. Innrømmer at jeg fyrte opp Gears 2 etter første runde med KZ2, og koste meg mer da. Men jeg gir det tid. lat hypen legge seg og ser på det med nye øyne. det kommer at PS3 kontrollen, analogstikkene er ikke spespielt faste i fisken. Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 det kommer at PS3 kontrollen, analogstikkene er ikke spespielt faste i fisken. Merkelig, merker ikke noe til det jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå