Gå til innhold

Den store Killzone 2 tråden!


Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil bare fortelle folket at hvis dere bestiller Killzone 2 fra Spaceworld vil dere få en plakat. Alltid flott med noe kult å fylle veggene sine med noe kult!

 

 

Var innom platekompaniet. Der var det en haug med Killzone 2 covere på øverste hyllene der det stod: Pre-book now and get (et eller annet med limited edition) Kan det være det samme?

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt gjennom demoen en gang, i går kveld da jeg kom hjem fra pilketur... Måtte bare prøve før jeg la meg. Måtte skru sensen på max. Så lovende ut, men klarer ikke helt bestemme meg om jeg tar del i hypen eller stiller meg mer skeptisk! Får prøve mer etterpå - Lekser nå, igjen.............. :blink:

Lenke til kommentar
Det som er merkelig er at F.E.A.R 2 får en bedre karakter enn Killzone 2. Demoen av F.E.A.R 2 kunne isåfall ikke måle seg med Killzone 2, men hvem vet :mellow:

 

Det har du helt rett i. F.E.A.R 2-demoen må jeg si jeg synes var ekstremt dårlig.

 

Slettet det selv, off topic...

Endret av skrtel
Lenke til kommentar

Har funnet ut om 2 nye store secrets i demoen.

 

1. Når du skal "Secure the Beach" kommer det to flyvende dingser lignende den man kommer med i starten. Den andre som lander og setter av folk her kan du hoppe på og så vil den fly fram og opp og du vil ende bak mannen oppe til høyre bak turreten. Flott å få kunne prøvd ut den.

 

2. I Warehouse hvor du er sammen med Garza er det en fyr som står oppe på taket inne i warehouset. Han kan du skyte på når han står nærme kanten og er du heldig mister han ned One-Shot Sniper gunneren sin. Denne er så kraftig at du kan skyte hodet av Helghastene.

 

Har ikke fått prøvd dette enda, men har sett videoer av det på youtube. Satser på å prøve det imorgen.

Lenke til kommentar

Alle dere som vet at FEAR 2 ikke er bedre enn Killzone 2 må gjerne begrunne det. Bruk gjerne litt tid på å forfatte en mail som tar for seg hvorfor FEAR 2 ikke er bedre, og hvorfor KZ2 er bedre. Satt dere igjen med en bedre følelse når FEAR 2 var rundet eller var det en bedre følelse å runde KZ2.

 

Man kan ikke bare slenge om seg med påstander uten oppbacking, derfor er det bedre om dere tar for dere opplevelsen dere hadde med fullversjonene av spillene dere snakker. Dette er spesielt viktig når dere skal argumentere mot noen som som faktisk har spilt spillene de snakker om.

 

Så til EDGE. Dere som slammer disse er mest sannsynlig ikke klar over hvilke integritet og tyngde denne publikasjonen har. Man kan vel si at den er det eneste publikasjonen som er kjemisk renset for fanboyisme. Om mans skal stole på noens omtaler er det EDGE sine. Men det er egentlig uvesentlig siden alt handler om personlige preferanser, og ikke hva EDGE eller noen andre mener. Klart tekninske aspekter og banedesign kan omtales med minus og pluss, men opplevelsen kan ingen definere for deg.

 

Så da anbefaler jeg alle til å ev. spille gjennom FEAR 2 og KZ2 en gang til og deretter forfatte en mail som tar opp ev. feil i omtalen på gamer eller EDGE.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Killzone 2 dukket opp i postkassen min i dag :) Joho! I kveld/natt skal det spilles. Hvis noen er nysgjerrig på ting i fullversjonen, så kan jeg forsøke å svare etter beste evne :)

 

min postkasse gir meg bare reklame og regninger, damn u mailbox! :(

 

Hehe...kjip postkasse :p Vet ikke om det hjelper, men jeg får regninger i min postkasse også :( Etter å ha klistret på "Nei, takk"-klistremerke på kassen har jeg ikke fått noe som helst reklame :)

 

Nå har jeg fått spilt ca 4 timer av fullversjonen. Sitter igjen med et meget godt inntrykk, og nesten litt andpusten. Killzone 2 må uten tvil være det mest intense actionspillet jeg noensinne har spilt. Her er det full gass fra start til mål. Atmosfæren og engasjementet er helt vilt. Det jeg ikke liker med Killzone 2 er kontrollsystemet. Jeg har forsøkt å justere både opp og ned på sensitiviteten, men klarer ikke å finne en posisjon som passer meg.

 

Jeg er spent på hvordan historien utspiller seg, om den byr på noen overraskelser eller om den kjører en sikker linje rett frem. Til nå har det vært full action og skyting nesten konstant.

Lenke til kommentar
Siktingen er dårlig. Dessuten syntes jeg ikke det funker med FPS og cover-systemet slik det er i KZ2. Man ser ikke hvor exposed man er siden det ikke skifter til 3-person. Men her er meningene delte. Også fikser jeg jo ikke dualshock heller da, så jeg er egentlig inhabil.

 

Jeg har kun spilt demoen, og synes siktingen er strålende! Veeldig krevende, men strålende!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...