Belfez Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, AI tålte mye, men det var bra syntes jeg! Ellers er det jo en helt annen opplevelse å spille KZ2 uten hud. Det var rett og slett fantastisk og ikke minst deilig ! Og kniven er jo overraskende dødelig! hvordan får man fram kniven?, fikk bare til å slå med kolba Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, AI tålte mye, men det var bra syntes jeg! Ellers er det jo en helt annen opplevelse å spille KZ2 uten hud. Det var rett og slett fantastisk og ikke minst deilig ! Og kniven er jo overraskende dødelig! hvordan får man fram kniven?, fikk bare til å slå med kolba Valgte kniven ved å bruke piltastene. Da får du først frem granatene og så kniven. Husker ikke hvilken piltast , men prøv alle retningene så finner du den! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 EDGE gir KZ2 7/10 http://www.vg247.com/2009/02/07/edge-gives-killzone-2-710/ Skal sies at de gav FEAR2 8/10. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvordan er demoen? fantastisk? halo-killer? Lenke til kommentar
Maresa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eg skulle egentlig selge min PS3 for en måned siden, men ombestemte meg da eg kom på at Killzone snart skulle komme. Og nå eg er glad for at eg beholdt den. Demoen er morro, kan ikke huske å ha spilt gjennom en demo så mange ganger siden Metal Gear Solid kom til PS. Skal ikke gå så langt å si at den er fantastisk, men det ser hvertfall veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Har da lagt til noen nye anmeldelser. Send meg en pm hvis det er noe dere ønsker at skal være i førstepost! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Intressant å se att Edge gir K2 bare en 7 og leser av kommentarene på sida dems att det er mange sinte K2 fans der nå så kanskje gamer.no rating av K2 kanskje er nærmere sannheten en det man skulle tro. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Intressant å se att Edge gir K2 bare en 7 og leser av kommentarene på sida dems att det er mange sinte K2 fans der nå så kanskje gamer.no rating av K2 kanskje er nærmere sannheten en det man skulle tro. For meg virker det som om at anmelderne som har gitt KZ2 toppkarakterer har vært litt for inkluderende i hypen, og jeg tror at det er anmelderne som gir en litt mer middelmådig karakter som kanskje ikke har "kjøpt" hypen på samme måte. Spørs om det i realiteten er et mer middelmådig spill en det vi har tenkt og tror. Samtidig virker det som at Edge er litt gjerrig med de høye karakterene, iallefall etter de scorene som blir vist på samme side. Men F.E.A.R 2 bedre enn Killzone2? Det skjønner jeg ikke helt! Endret 7. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Intressant å se att Edge gir K2 bare en 7 og leser av kommentarene på sida dems att det er mange sinte K2 fans der nå så kanskje gamer.no rating av K2 kanskje er nærmere sannheten en det man skulle tro. For meg virker det som om at anmelderne som har gitt KZ2 toppkarakterer har vært litt for inkluderende i hypen, og jeg tror at det er anmelderne som gir en litt mer middelmådig karakter som kanskje ikke har "kjøpt" hypen på samme måte. Spørs om det i realiteten er et mer middelmådig spill en det vi har tenkt og tror. Men det kan jo hende at det er et av de beste spillene på markedet, og at det er noen anmeldere som tenker mer kritisk enn det alle oss andre gjør - det er jo tross alt jobben deres. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Intressant å se att Edge gir K2 bare en 7 og leser av kommentarene på sida dems att det er mange sinte K2 fans der nå så kanskje gamer.no rating av K2 kanskje er nærmere sannheten en det man skulle tro. For meg virker det som om at anmelderne som har gitt KZ2 toppkarakterer har vært litt for inkluderende i hypen, og jeg tror at det er anmelderne som gir en litt mer middelmådig karakter som kanskje ikke har "kjøpt" hypen på samme måte. Spørs om det i realiteten er et mer middelmådig spill en det vi har tenkt og tror. Men det kan jo hende at det er et av de beste spillene på markedet, og at det er noen anmeldere som tenker mer kritisk enn det alle oss andre gjør - det er jo tross alt jobben deres. Selvfølgelig, og det er enkelt å se fra spillside til spillside hvem som er litt mer raus enn de andre og hvem som er mer kritiske. Samtidig tror jeg at karakteren til Killzone2, har litt å si hvordan Killzone (1) ble mottatt og hvordan anmelder likte det første spillet. Spørsmålet er jo om de som har anmeldt spillene i det hele tatt har spilt spillene før i serien? Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Eller kanskje bare Edge har like dårlige anmeldere som Gamer.no? Å gi en lav karakter vitner ikke om at anmelderen sitter inne med mer kompetanse. Uansett, spill spillet og gi det din egen karakter. Ikke la andre si deg om du kommer til å like spillet eller ikke. Jeg spiller for tiden Haze, og synes det er helt ok. (i coop) Endret 7. februar 2009 av dweebster23 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Å gi en lav karakter vitner ikke om at anmelderen sitter inne med mer kompetanse. Men det kan vitne om at anmelder er mer kritisk. KAN Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Å gi en lav karakter vitner ikke om at anmelderen sitter inne med mer kompetanse. Men det kan vitne om at anmelder er mer kritisk. KAN Å gi en lav karakter er vel det samme som å være mer kritisk? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 EDGE gir KZ2 7/10 http://www.vg247.com/2009/02/07/edge-gives-killzone-2-710/ Skal sies at de gav FEAR2 8/10. Men nevn et Ps3 spill som har fått 9'ere og 10'ere andre steder som har fått det hos edge? ingen. Killzone nå, Uncharted drake fortune og Metal gear solid 4. 3 spill som fortjener mer syns nå jeg Så jeg er langt ifra sjokkert, Edge forguder jo alt som blir released på Xbox 360. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) @ Dweebster: Han kan også bare være ignorant Endret 7. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) EDGE gir KZ2 7/10 http://www.vg247.com/2009/02/07/edge-gives-killzone-2-710/ Skal sies at de gav FEAR2 8/10. Men nevn et Ps3 spill som har fått 9'ere og 10'ere andre steder som har fått det hos edge? ingen. Killzone nå, Uncharted drake fortune og Metal gear solid 4. 3 spill som fortjener mer syns nå jeg Så jeg er langt ifra sjokkert, Edge forguder jo alt som blir released på Xbox 360. Så hva er LBP da, som fikk full score hos EDGE? For øvrig har EDGE i løpet av sine 16 år lange historie kun utdelt full score ti ganger. Når man starter å kritisere EDGE for å være fanboyer og biased, kan man ikke sette mye pris på gode omtaler. De er strenge med karaterene, noe de har vært helt siden starten, men når omtalene alltid er godt skrevet og argumenterer for seg, bør man ikke klage. Det sagt, Killzone-omtalen har jeg naturligvis enda ikke lest. Endret 7. februar 2009 av Camrot Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Både MGS4 og Uncharted fikk 8 fra EDGE. De har liksom alltid vært litt under gjennomsnittet når det komme til storspillene på PS3. Hva grunnen til dette kan være gidder jeg ikke kommentere. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 EDGE gir KZ2 7/10 http://www.vg247.com/2009/02/07/edge-gives-killzone-2-710/ Skal sies at de gav FEAR2 8/10. Men nevn et Ps3 spill som har fått 9'ere og 10'ere andre steder som har fått det hos edge? ingen. Killzone nå, Uncharted drake fortune og Metal gear solid 4. 3 spill som fortjener mer syns nå jeg Så jeg er langt ifra sjokkert, Edge forguder jo alt som blir released på Xbox 360. Så hva er LBP da, som fikk full score hos EDGE? For øvrig har EDGE i løpet av sine 16 år lange historie kun utdelt full score ti ganger. Når man starter å kritisere EDGE for å være fanboyer og biased kan man ikke sette mye pris på gode omtaler. De er strenge med karaterene, noe de har vært helt siden starten, men når omtalene alltid er godt skrevet og argumenterer for seg bør man ikke klage. Det sagt, Killzone-omtalen har jeg naturligvis enda ikke lest. Jeg sa jeg syns det fortjener mer, jeg har aldri anklagd EDGE for noe, syns bare det er litt mystisk:) men men. Jeg forstår ikke hvorfor hollywood blockbuster shooters er verdt mer gull enn en europeeisk sær shooter. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) EDGE gir KZ2 7/10 http://www.vg247.com/2009/02/07/edge-gives-killzone-2-710/ Skal sies at de gav FEAR2 8/10. Flower fikk også 7. Skal bli spenennde å se om jeg liker Flower like mye som KZ2... Eventuelt om jeg synes de er like bra Endret 7. februar 2009 av King of Universe Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Flower byr vel i det minste på eit nytt konsept? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå