Whalecore_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Var genialt morro å spille uten crosshair (sikte) og HUD! Og grafikken er noe av det råeste jeg har sett. Kommer ikke på noe som har imponert meg mer. Siktinga var faktisk en vanesak, selv om jeg var veldig skeptisk i begynnelsen. Er det noen som vet om fiendene får mer helse hvis jeg øker vanskelighetsgraden? Tenker på å kjøre gjennom på veteran så lenge de ikke får mer helse. Vil ha det så realistisk som mulig, men gidder ikke løpe rundt å skyte folk som aldri dør (FarCry 2 anyone?). Det var helt O.K på regular da, men vil gjerne øke vanskelighetsgraden littegrann. Lenke til kommentar
Toten_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Crosshairs = Siktet du får opp der gunnern vil treffe uten å bruke den "zoom" funksjonen på R3. og 11 åring spille slike spill er dagligdags, kjenner flere 10 åringer som "weeeh gta4!!11" og får det av foreldrene sine.. blerh Fyller 18 i år selv så føler meg litt bedre når jeg kjøper 18+ spill =) Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva er HUD da? Takk!!! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) In video gaming, the HUD is the method by which information is visually relayed to the player as part of a game's user interface. It takes its name from the head-up displays used in modern aircraft. The HUD is frequently used to simultaneously display several pieces of information including the main character's health, items, and an indication of game progression (such as score or level). Wikipedia-artikkel om emnet. Endret 6. februar 2009 av cappy Lenke til kommentar
Toten_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hud er det som viser resterende ammo i magasinet og hvor mye du har igjen totalt, og granater etc. + at det viser de "vil du bytte våpen?" + gamehintsa Tok hele uten crosshairs / hud på 6:28... blerh room for improvement Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Var genialt morro å spille uten crosshair (sikte) og HUD! +1 Var utrolig mye kulere å spille uten HUD og sikte anbefaler alle det Lenke til kommentar
Toten_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 spill skal se på som underholdning, mener jeg. menmen.. digger dette spillet allerede det er avhengighetsskapende! Lenke til kommentar
Whalecore_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Uff, spillte litt Resistance 2 nettop. Er så latterlig dårlig våpenfølelse i forhold til KZ2. Har aldri likt Resistance noe særlig. Føles som om det blir evige mengder kastet boter på deg. Så etter du har drept de kommer det nye.. minner meg om Serious Sam. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Vennligst dropp prat om hvilke barn som bør spille GTA osv. Er nesten en side med off-topic her nå, og dette holder. Jeg har nå rapportert dette, og jeg har ingen problemer med å gjøre dette, da jeg ønsker denne tråden i behold og at den skal være til nytte! Over til demoen: En ting jeg egentlig ikke likte var at menyen bevegde seg litt når jeg spilte. Fatter ikke det, men plutselig flimrer den og beveger seg et lite hakk. Blir kvalm, noen måte å forhindre dette? Og hvordan velger man vanskeligere vanskelighetsgrad? Er dette mulig? Endret 6. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En ting jeg egentlig ikke likte var at menyen bevegde seg litt når jeg spilte. Fatter ikke det, men plutselig flimrer den og beveger seg et lite hakk. Blir kvalm, noen måte å forhindre dette? Hold kontrollen i ro og den beveger seg ikke...Altså ikke beveg den sånn: /-\ - Forsto du det`? OT: Hva synest du om GTA-praten? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har slettet 13 off-topic innlegg. Jeg minner om retningslinjene som sier følgende under punkt 2.3: Hold dere til emnet i tråden. Ønsker dere å diskutere noe annet oppretter dere en ny tråd. Snorre Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå har jeg spilt igjennom demoen 3 ganger og har bare ett ord, fyflate! Dette her tror jeg nok er det beste fps spillet jeg har spilt på lang tid! Nydelig våpenfølelse og cover system osv, men kontrollerne var litt rare, sikkert bare en vanesak. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) En ting jeg egentlig ikke likte var at menyen bevegde seg litt når jeg spilte. Fatter ikke det, men plutselig flimrer den og beveger seg et lite hakk. Blir kvalm, noen måte å forhindre dette? Hold kontrollen i ro og den beveger seg ikke...Altså ikke beveg den sånn: /-\ - Forsto du det`? OT: Hva synest du om GTA-praten? Ok, var nemlig utrolig irriterende. Og ja, jeg forstod det nå vettu! :rolleyes: Jeg tror faktisk at det er multiplayer delen av KZ2 som folk kommer til å bruke mest tid på, men det er rart at det ikke blir nevnt i så mange annmeldelser. Altså onlinedelen. Aftenposten anmeldte forresten spillet i dag ( iallefall i papirform), ble 5/6, med det samme minuset som de andre har skrevet. Ingen følelse/empati til personene. Link. HCG1997: Det er meningen det ikke skal være OT her!. Lag en ny tråd hvis du vil diskutere GTA praten! Endret 6. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hva må jeg gjøre for å få mest likt sikte som i CoD4 i Killzone 2? Endret 6. februar 2009 av fantomena Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 HCG1997: Det er meningen det ikke skal være OT her!. Lag en ny tråd hvis du vil diskutere GTA praten! Haha! Ok, sorry :unsure: Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nettopp kommet hjem fra killzone 2 på kino greia, hvor vi fikk spille fullversjonen av killzone 2 på lerret (hvis man var heldig) eller for seg selv på 42" sony bravia tv. Jeg var ikke i tvil om dette spillet før, og turen på kino forsterket bare dette! Dette spillet skal kjøpes! Det er en del ting som kunne vært gjort bedre, men dette overskygges totalt av resten som er awesome. Grafikken var skikkelig bra og gav god dybdefølelse, og våpnene hadde skikkelig trykk i seg. Introen har like stor "gi frysninger"-faktor som på enern. Ellers ble det også loddet ut (hver deltager fikk et nummer) noen eksemplarer av Little Big Planet og Resistance 2. Prikken over i-en var en PSP. Jeg vant selvfølgelig ikke noe av dette. Endret 6. februar 2009 av OpusNR1 Lenke til kommentar
lrims Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ekstremt imponert av demoen ja! Satt faktisk å gruet meg til slutten, så måtte spille den tre, fire ganger for å få den ordentlige følelsen Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da skal jeg inn å se om jeg finner demoen. *sprinte til ps3'en" Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Måtte skru ned sensen litt før jeg følte at det fungerte syntes og så de tålte litt mye, men alt i alt Endret 7. februar 2009 av Belfez Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, AI tålte mye, men det var bra syntes jeg! Ellers er det jo en helt annen opplevelse å spille KZ2 uten hud. Det var rett og slett fantastisk og ikke minst deilig ! Og kniven er jo overraskende dødelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå