Toman18 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har bare spilt 2 baner på singelplayeren Resten er bots og multiplayer. Tror jeg kommer til å passere over 100 timer før april Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Oh yheah, så det på "achivementsene" dine. Men tror jeg kommer til og sitte minst like mye på MP delen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har bare spilt 2 baner på singelplayeren Resten er bots og multiplayer. Tror jeg kommer til å passere over 100 timer før april Og jeg 1000 før mai Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Dere har alt for mye fritid. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei nei, det kalles kvalitetstid Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Mange som har det dyrere. F.eks PCkiosken som har det for 711kr. Det beste er jo faktisk at mottoet til den siden er "utrolig utvalg, utrolig billig"... De motbeviser sin egen påstand på en elegant måte. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nå lever vi jo i dager hvor markedsføring er viktigere enn kvalitet. Se bare på Halo. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) hva mener du med det? holder ikke bare med bra markedsføring man må også ha et bra produkt bare se på Halo 3 tror du virkelig folk spiller Halo fortsatt fordi de har gjort en fra markedsføring? Halo 3 kommer til å spilles leng lenge lenge etter Killzone 2 dør ut... men ja jeg liker Killzone 2 bedere enn halo 3 Endret 9. mars 2009 av TearJacK Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tror allerede jeg har spilt mer Killzone 2 online enn Halo 3 sin onlinedel som kom i 2007 Synes det samme som TearJack!! +1 Blir nok spilling i kveld og viss ikke nettet mitt faller i sammen som det har gjort dem siste nettene..... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Halo online = fail Halo splitscreen = Epic win For min del ihvertfall Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hva mener du med det?holder ikke bare med bra markedsføring man må også ha et bra produkt bare se på Halo 3 tror du virkelig folk spiller Halo fortsatt fordi de har gjort en fra markedsføring? Halo 3 kommer til å spilles leng lenge lenge etter Killzone 2 dør ut... men ja jeg liker Killzone 2 bedere enn halo 3 Det var bare en spøk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Har spilt gjennom de tre første banene og dette spillet er jo fantastisk! Epic som pokker! Testet også litt online, var litt rotete og fikk ikke særlig overblikk, men det kommer nok! Lenke til kommentar
Tullsau Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Killzone er herlig^^ Endret 10. mars 2009 av Tullsau Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du bør fjerne bildet i siggen din, er ikkje lov på dette forumet Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Slikt tar vi vel over pm Mala? Er syk i dag og har da hatt noen fine online runder. Ligger på rundt 50 points i snitt i kampene, men hva får folket? Og er det enkelte moduser hvor man får er enn 1p, pr fiende man skyter? Endret 10. mars 2009 av Paisley Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 er det flere enn meg som holdt på å tippe over av sinne da man sloss mot Radec? Lenke til kommentar
Larsen- Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 er det flere enn meg som holdt på å tippe over av sinne da man sloss mot Radec? Flere ganger.. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du er ikke alene om det zeox. Syns ikke det er god game design å gjøre siste bossen SÅ mye vanskeligere enn alt annet i spillet. Men det er min mening. Jeg er av typen som begynner å miste interessen etter å ha dødd tre fire ganger i en boss fight. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Syns han var forbanna enkel:S fatter ikke the big deal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå