Paisley Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Killzone 2 Generell Informasjon: Format: PS3 Sjanger: Action Utvikler: Guerrilla Utgiver: Sony Computer Entertainment Distributør: Nordisk Film Interactive Antall spillere: 1 Antall spillere online: 2-32 Åldersgrense: Fra 18 år Utgis: 25 Februar 2009 Demo: Ute nå!. Killzone 2 Anmeldelser: GameReactor GameReactor.se GameReactor.dk Spillmagasinet.no GamePlayer IGN US IGN UK. videoanmeldelse. Eurogamer.net TotalVideoGames GameTrailers Cloverpage Itavisen Lesestoff, rykter og annet om spillet: Patch med co-op støtte etter lansering? Gamespots anmeldelsesstatus Killzone 2 produksjon, del 1.Killzone 2 produksjon, del 2 Videoer/Trailere! Alle er i HD! Så velg det når videoen begynner HQ. Killzone 2 Trailer og Killzone 2 Multiplayer gameplay.----------------> Beta Gameplay og Killzone 2 opening trailer! -----------------------> Endret 7. februar 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må si jeg gleder meg til release! Husker jeg så den første traileren som liksom skulle være gameplay, men som viste seg og ikke være det. Husker jeg viste videoen til mine kamerater, og nesten ingen av oss hade ps2 engang og vi drømmte om en gang å få spille playstation 3. ^_^ Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser frem til demoen som kommer på torsdag Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Må si jeg gleder meg til release! Husker jeg så den første traileren som liksom skulle være gameplay, men som viste seg og ikke være det. Husker jeg viste videoen til mine kamerater, og nesten ingen av oss hade ps2 engang og vi drømmte om en gang å få spille playstation 3. ^_^ Hvem husker ikke den! Anmeldelser, bilder, intervjuer og alt, alt blir lagt til her i den ultiimate killzone 2 tråden! Bare å glede seg! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Håper bare for dere som mente Gamer.no ga spillet feil karakter, at dere blir positivt overrasket den 5. februar. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Men vær så snill og ikke spam ned tråden lignende det på diskusjon.no. La oss gi Gamer.no litt tid til å få igang forumet og med å få tak i moderatorer før vi poster for mye- noen steder. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Men vær så snill og ikke spam ned tråden lignende det på diskusjon.no. La oss gi Gamer.no litt tid til å få igang forumet og med å få tak i moderatorer før vi poster for mye- noen steder. Ja, jeg ønsker at denne tråden skal holde seg til selve spillet, og jeg har ikke noe problem med å gi en beskjed til en moderator. Uansett, vi skal uansett ha det hyggelig og småprate rundt spillet, egne erfaringer osv. Dette ser jeg virkelig frem til! Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ser frem til demoen som kommer på torsdag Ohh, leste det nettopp på PS3Fanboy. Gleder meg! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kommer det demo på torsdag? Nice. Resi 5-demo idag og K2 på torsdag - blir spenstig uke for oss med den sorte boksen under TV-en =) Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Litt over 3 uker igjen nå, så smeller det! måtte jo så klart komme uken etter ferien:/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Litt over 3 uker igjen nå, så smeller det! måtte jo så klart komme uken etter ferien:/ Herlig for meg som begynner ferien min da! og som attpåtil har bursdag!!! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Wut, demo 5. Ferbruar? Visste jeg ikke, blir kos. Spillet er forhåndsbestillt uansett, menmen. Jeg synes ener'n var et bra spill, så kommer nok til å kose meg med toer'n og. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Føler meg som en unge på julaften! Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 For de som bor i Trondheim, Oslo eller Bergen. Ta en titt her. KillZone2 på kino Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gleder meg til dette spillet, og har store forhåpninger til det. Helt siden første gang jeg så video av dette spillet har jeg hatt et øye på det, så gleder meg til å se hvordan det blir Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Gamezone har satt release til 13 februar også så får håpe de sender de også da så får noen det tidlig Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Lenge siden jeg har fyrt opp ps3en, så det skal bli godt med en KZ2 demo Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Blir så sinnsykt digg med en demo! Trodde ikke den skulle komme før dagen før releas. Noe drit at spillet kommer ut rett etter ferien då. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Visste ikke noe om en demo, da blir det PS3 i morgen Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Visste ikke noe om en demo, da blir det PS3 i morgen I morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå