Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg joiner noen runder Gears 1 nå. På tide å prøve det igjen merker jeg. Kan ikke så mye i kveld grunnet 2 timer søvn i natt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 NÅ? Tenkte mer på sånn 6-7 tiden i kveld jeg da. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg vil også joine litt Gears 1. Får se om det fremdeles er like elendig somk sist. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Du kan være på det andre laget så kan jeg trampe på deg ^_^ Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kan du ikke heller være med i Gears da? I dag vil jeg virkelig fylle opp med så mange norske som mulig i en Private Match og se om mine følelser for Gears 1 fremdeles er de samme. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=3419 Lenke til kommentar
Psycroptic Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei Hvis det er noen som har lyst og ta horde achievementene så er det bare og adde meg. Trenger alle. Men har fullført noen maps her og der. Er litt lei av og finne random folk på tilfeldige maps og ikke få den banen du trenger. Gamertagen min er Hatebreed83 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Gears of War 2 er i helgen røykgranat-fritt og det er 4vs4. Jeg vet at iallefall jeg skal spille som en gal når jeg først har muligeten til å spille smokefrie matcher. O' lykke det skal bli deilig. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Uff uff det er så få mennesker som er på nå La til noen folk så ikke vær redd hvis dere ser Dagens Dag wants to be your friend poppe opp. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noen som kunne tenke å spille litt co-op nå? Har kommet litt ut i spillet, men gjenstår noe. Birger Lenke til kommentar
Puro Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Er med jeg, you name it and ill kill it. Prøver hardt ihvertfall:D Ikke noe sånn insane da takk, *knock knock* spilt i 3-4 dager, og starta online i går. Har alltid gamet FPS så dont worry i know ze basics and stuff. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Legg meg til. Så ser jeg når du er på. Birger Lenke til kommentar
Puro Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Noen med på Horde? Har fortsatt ikke fått fullført teite 50 waves, folk som leaver og hosts som quitter er gull ja. :> Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er vel flere som blir med nå som det har kommet nye achievements for å runne wave 50 på horde Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Legg meg gjerne til GT: haarsaker Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Noen som er keen på horde i kveld på Dark Corners-maps? GT: Empire of Maury Lenke til kommentar
Cpt Steve Blunt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 jeg er lett med på horde. har aldri fått spillt lenge nok, med mange nok til at jeg har runna lvl 50 ennå. Lenke til kommentar
CFS1987 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Vi burde ha en Gears dag, der vi sammel opp folk og spiller private games. Lenke til kommentar
3000_InnleggNO Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Vi burde ha en Gears dag, der vi sammel opp folk og spiller private games. hei, e du han mortal kombat duden som e leder av CFS norge? kunne tenkt meg å joine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå