Essem Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvis dere begynner nøyaktig 20.00 kan jeg være med i nøyaktig en og en halv time. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hva skjer med å spille 20.00 når dere stikker 19.55? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg ble DC'a så jeg kommer nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg ble forsinket som vanlig og kommer kl 21, om det er plass. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg gidder ikke joine likevel av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Wat? NOOO! Ikke rett før jeg kommer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gidder ikke spre galle her, så send PM eller noe hvis det er noen som lurer på hvorfor jeg ikke joiner. Erik vet hvorfor. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Logga på nå for å se om det var noen å spille med, men NADA. Hva skjer? Pytt pytt, vi får kjøre noe i marra. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Synes nesten jeg bør be om unnskyldning og fortelle at dere må gjerne fortsette med å invite meg til games. Det har seg slik at jeg har vært rimelig opptatt med et annet spill de gangene jeg har blitt invitert av dere fra gamer.no. Igjen, beklager. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er klar for litt gears idag, bare å sende invite hvis du ikke selv blir invitert av meg BTW. Svar nr. 1000 i "Spille Sammen". Lenke til kommentar
zantafio Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 jeg er med. sett meg opp for kamp:) gamertagg: toeggtakk Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg får mase litt her også, siden nesten alle i kafèen har gjort horde. Trenger sårt å gjøre "Never Eat Red Snow: Complete waves 1 through 10 on all Snowblind Map Pack maps in Horde (any difficulty)" og "Trial by, and on, Fire: Survive first 10 Horde waves on Combustible Map Pack maps as a team" Add meg til friends, så gjør vi begge på rappen. Trenger ikke være mer enn 2 inkl meg, så lenge vi tar det på casual. Men opp til 4 er velkommen om det er flere som trenger det. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg får mase litt her også, siden nesten alle i kafèen har gjort horde. Trenger sårt å gjøre "Never Eat Red Snow: Complete waves 1 through 10 on all Snowblind Map Pack maps in Horde (any difficulty)" og "Trial by, and on, Fire: Survive first 10 Horde waves on Combustible Map Pack maps as a team" Add meg til friends, så gjør vi begge på rappen. Trenger ikke være mer enn 2 inkl meg, så lenge vi tar det på casual. Men opp til 4 er velkommen om det er flere som trenger det. Jeg er med på "Never eat red snow" Den andre har jeg allerede tatt. GT er oyvindhg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Jeg og trønderbarten (anolop) skal spille klokken 18. Noen flere som er med? Vel, uten flere får ikke jeg og han spilt, da vi trenger en host som kan invitere oss. Vi får nemlig ikke joinet hverandre. Ikke veldig utrolig, men likevel sant. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hvis Laland (uten Snowblind..) får lov, blir han gjerne med. Har ikke spilt på en liten uke, though, så bruker nok et minutt eller to på å komme meg inn i det. Endret 10. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Spiller vel Snowblind rimelig sjeldent i Public uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå