Gå til innhold

[X360] Gears of War

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får mase litt her også, siden nesten alle i kafèen har gjort horde.

Trenger sårt å gjøre "Never Eat Red Snow: Complete waves 1 through 10 on all Snowblind Map Pack maps in Horde (any difficulty)" og "Trial by, and on, Fire: Survive first 10 Horde waves on Combustible Map Pack maps as a team"

Add meg til friends, så gjør vi begge på rappen. Trenger ikke være mer enn 2 inkl meg, så lenge vi tar det på casual. Men opp til 4 er velkommen om det er flere som trenger det.

Lenke til kommentar
Jeg får mase litt her også, siden nesten alle i kafèen har gjort horde.

Trenger sårt å gjøre "Never Eat Red Snow: Complete waves 1 through 10 on all Snowblind Map Pack maps in Horde (any difficulty)" og "Trial by, and on, Fire: Survive first 10 Horde waves on Combustible Map Pack maps as a team"

Add meg til friends, så gjør vi begge på rappen. Trenger ikke være mer enn 2 inkl meg, så lenge vi tar det på casual. Men opp til 4 er velkommen om det er flere som trenger det.

Jeg er med på "Never eat red snow" :) Den andre har jeg allerede tatt. GT er oyvindhg.

Lenke til kommentar

Jeg og trønderbarten (anolop) skal spille klokken 18. Noen flere som er med? Vel, uten flere får ikke jeg og han spilt, da vi trenger en host som kan invitere oss. Vi får nemlig ikke joinet hverandre. Ikke veldig utrolig, men likevel sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...