anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg kommer 20:30. Må på butikken og dusje fant jeg ut Kommer ca. 20:30 jeg også.. Sitter å spiser en fantastisk kyllingsalat med fetaost jeg plutselig fikk innfall om å lage til meg selv :rolleyes: Det spiller ingen rolle hva vi spiller i kveld! Gissj 1 vs. Gissj 2, private vs. ranked, I DON'T CARE! I just wanna play Gears of War baby B) Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tenkte jeg skulle dra igang en game med Horde klokken 20:30 i kveld.Hvis noen vil være med, si ifra. Logger meg på xboxen ca 20:00 Fikk requesten din. Kan joine jeg, men må bytte batteri først Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Sorry boyos, Lakus ble opptatt med å ake Om dere lurer på hvordan en Bobbo ser ut 1,5 meter over bakken og opned/sidelengs: o_0 Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du skuffer meg :unsure: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det ble poker på meg, er usikker på om jeg kan i morgen. Jeg er visst for sosial i helgene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 I kveld er jeg med, tro meg Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hadde vi det skøy, da, ano? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg hadde i allefall det når micen min fungerte Virka som det var noe med kontrollern, så skal bytte til i kveld! Var uvant og spille Gears igjen, men det så dere jo ved at jeg hadde 3 kills tilsammen de første 3 matchene! haha, men det gikk bedre etterhvert. Som jeg sier, jeg spiller ikke bra i edru tilstand Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Beklager hvis jeg er litt sen, men kan spille nå! Noen andre som er på? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du kan jo joine meg, Bare Comprade, Su Kaolla og Lakus B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Unnskyldning for ikke å ha fått blitt med i går: Du fikk kanskje med deg at jeg ikke fikk joinet partiet til verken deg, Su eller Comprade? Vel, jeg fikk ikke joinet noen andre parties eller games heller. Tok en restart og prøvde igjen før jeg logget av. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du må virkelig gjøre noe med nettet ditt Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 I know, and it will happen. And when it does; you bettetr be ready! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg er også gjerne med og spiller litt... Må bare få tilbake tv'en min først... Den ble sendt på reparasjon i dag... Endret 9. februar 2009 av ZoomZoom McMoen Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da har jeg komet hjem fra Åre, så da blir det nok litt spilling framover i løpet av uken. Må komme meg tilbake til vanlig modus først Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 DrugiS og eg treng 3 til Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 eg vil gjerne verre med å spille av og til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå