Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gi meg en shout om dere vil spille når jeg er online. Kan ikke garantere at jeg alltid er ledig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Førstepost oppdatert med fungerende spoilers Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg liker at du beholdt "det blir koz" fra metatagen. Jeg må foreta en opprydning i vennelisten igjen og begynne å legge til folk herfra. Ikke bli redde om drugiS 92 legger dere til, og ikke vær redde for å legge meg til. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Akkurat den Kozen der var faktisk planlagt også. Kunne ikke fjerne alt av ùberZor som var der. Lenke til kommentar
nurket_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Add me:) Jeg er med på alt:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg og anolop har iallefall planer om å spille i helgen, og fint om noen kunne blitt med Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tenker dere noe spesielt tidspunkt? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fra klokka 20:00 og utover for min del i allefall Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da er jeg med deg i kveld, da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Kommer vel valsende inn rundt samme tiden jeg og tenker jeg. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis dere legger til meg, kan nok jeg bli med utpå kveldingen. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så det er opp til oss om vi eventuelt skulle spille sammen? Sorry, mac. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan ikke spille idag, eventuelt ikke så mye.. men har huset alene imorra, og med mindre noe annen sosial real-life moro skulle dukke opp er jeg på fra ettermiddagen og til langt på søndag! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Nydelig Laland. Gleder meg til å smiske mer med moderator-rumpa di Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvis jeg eventuelt skulle glede meg til noe omhandlende moderatorrumpa til Laland så måtte det være å daske den sønder og sammen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan ikke spille idag, eventuelt ikke så mye.. men har huset alene imorra, og med mindre noe annen sosial real-life moro skulle dukke opp er jeg på fra ettermiddagen og til langt på søndag! Jeg skal på sosial real life-moro i dag. Men det er en dag i morgen også. Da skal dere ikke se bort ifra at jeg joiner. Skjul med mindre noe sosial real life-moro skulle dukke opp Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tenkte jeg skulle dra igang en game med Horde klokken 20:30 i kveld. Hvis noen vil være med, si ifra. Logger meg på xboxen ca 20:00 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Fra klokka 20:00 og utover for min del i allefall Jeg kommer 20:30. Må på butikken og dusje fant jeg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå